Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. נחכה לפרטים מדוייקים קצת יותר מפרסומון במייל שלא כתוב בו כלום או דף פייסבוק. ואם מישהו חושב אחרת, אז כמובן שבתקנון כתוב שלהפקה מותר לעשות מה שבא לה גם אם עברת את המיונים ולכאורה נבחרת
  2. לפי מה שאתה אומר צריך לתדלק רק בתחנות כמו פז שהמחיר היום הוא 10.25 על דלק 98. צר לי אבל אני חולק עליך וכנראה שאמשיך לתדלק 98 בתחנות קטנות כמו הדקל ברעננה במחיר של 8.7. בהצלחה על המימון של תשובה ושות
  3. יש במשפחה אינפיניטי בת חצי שנה. כשמשווים את החבילה הכוללת במחיר של G37 GT מול 328 וגם מול הלקסוס, האינפיניטי עדיפה בהרבה. מה שכן מבחינה טכנולוגית הבמוו הרבה יותר מתקדמת ולניסאן יש עוד המון להשתפר. מבחינת מנוע וגיר אבל, אין מה להשוות. רק מול ה335, הבעיה שהתג מחיר רחוק מאוד מזה של האינפיניטי. והסאונד של הרכב.... רק בשביל זה שווה את הכסף. גם כשלא מושכים הילוך ובעיקר כשכן.
  4. אני במקום התוכנית הייתי מגיש נגדו תלונה במשטרה על גניבה והונאה וכל מה שרק אפשר להכניס בו
  5. כשהמחוג ברכב מראה 110, הרכב נוסע בערך על 103 קמש. גם אם הוא נסע כ13 קמש יותר אני לא חושב שזה קשור לסכנה לרשלנות או לעוצמת המכה ברכב.
  6. מישהו מכיר חומר רציני כמו שמשתמשים בטסטים להבריק את הפלסטיק של פנסי הרכב (לכאלו שנהיים עכורים)?
  7. oranp83

    סובארו BRZ החל מ-219,000 שקל

    במחיר הזה לא הייתי חושב פעמיים והולך על מגאן קאפ. בהצלחה ליבואנים...
  8. נוכח הביריונות, החוצפה, השימוש לרעה בכח וחומרת העבירות. לא. התשובה היא לא. ואם אני לא טועה כתוב או לפחות היה כתוב 3 חודשי שלילה בפועל + תנאי. זה שוטר שלא צריך להיות שוטר נקודה.
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4245493,00.html מעניין מה היה העונש של האזרח הפשוט אם אני משווה לקנס1200 ושלילה על תנאי לשנתיים שקיבלתי על זה שנהגתי 130 באיילון- בלי לחצות רמזור אדום, בלי לעלות על אי תנועה, בלי לנהוג בקלות ראש, בלי לדבר בפלאפון ובלי לפנות שמאלה במקום אסור (נעזוב רגע את זכות הקדימה)... זאת בדיוק המשטרע בארץ. ביזיון. וביזיון לשופט שלא העניש את השוטר.
  10. גם אצלי מותקן 004 על קופרה 07 וטפו טפו עד לפני שבועיים בערך לא הבחנתי בבעיות, אבל אם כבר אז - פרט לתחושה מוזרה בחודש האחרון כאילו הקפיץ השתנה. באופן מוזר אם עד לא מזמן היה לי FLUTTER בסלד נמוך אז בזמן האחרון זה פשוט הפסיק והרכב בונה גדישה בלי בעיה ופורק (שומעים באופן ברור וחד) את הפריקה גם בסלד מאוד נמוך, ודווקא כשמושכים סלד אז הרכב כאילו לא מצליח לפרוק בצורה מלאה...
  11. תמיד אפשר גם לשלם למאכר שיעביר אותך. אגב, לאפסולוט אין סטייג. יש רק תוכנה מותאמת לבוסט קונטרול. אינטרקולר S3 למשל מעלה כח סוס? בטח לא ב20 סוסים..
  12. ממבט מהיר כמו שזה נראה, הולוסטר בראש הטבלה בהיותה כבשה. ללא ספק אינפינטי G37 זאב בועט עם תחת מרגש פיגו RCZ שנבחרה ב2011 אם אני לא טועה לרכב הגיי של השנה.
  13. oranp83

    ילדים גונבים לי ונטילים

    לילדים כאלה מותר להרביץ
  14. אם אכן תקבל שני דוחות, תכין את עצמך כבר עכשיו לימי כיף בקורס נהיגה מונעת.
  15. אצלי מותקן חיצוני, אולי אם תמצא את הזמן סוף סוף תוכל לשמוע , בכל מקרה מושך תשומת לב וגם אני ממליץ על פנימי מלא 007. לא עניין יקר.. ויחזיק גדישה הרבה יותר טוב.
  16. ניתן לשלוח מכתב עורך דין לעירייה שהדוח תמוהה ומדוע הגיע רק אחרי חצי שנה ובלה בלה אבל בשל כך שעברה רק חצי שנה, כנראה שזה לא יעזור יותר מדי..
  17. למיטב ידיעתי, 1. המעביד יכול לגלגל את הדוח אליך (אתה גם מודה שאתה זה שנהגת ברכב המדובר והסתובבת באזור). 2. בדוח כתוב את שעת העבירה כך שניתן לראות אם זה בשעות העבודה או לא, וגם אם זה כן בשעות העבודה, עצם העמדה במקום אסור היא החלטה של הנהג ולא של החברה כך שאין עדיין אין פסול לדעתי. 3. לא חלה התיישנות על הדוח שכן עברה רק חצי שנה.
  18. ישה הלכתי למשפט עם חבר עו"ד, התובעת עשתה הרבה פרצופים מה גם שלא הצלחנו לדבר איתה בנפרד, והוא נאלץ להתכתב איתה בזמן המשפט. לא ציינתי אבל כמובן שהוא ביקש להמיר את העבירה ל51 מ51א. השופט היה שמואל מלמד. המטרה שלי הייתה לבטל את התנאי ויהי מה. זה לא קרה. הצליח לצמצם אותו משלושה חודשים לחודשיים. כל מי שהיה לפני וגם כמה שהיו אחרי, ללא יוצא מן הכלל קיבלו תנאי והרוב גם קיבלו לשלוש שנים. נראה שזה "פתרון" חדש של המערכת, הגיוני למדי, סוג של ענישה אוטומטית. לגבי בעיות צילום התיק, ניסיתי לעקוף מכל הכיוונים הקלטתי כמה שיחות, כל פעם השתנו הסיבות וכלום לא עזר. גם שלחתי עו"ד ממשרד תעבורה לצלם בשבילי את התיק והתגובה הייתה זהה (ניסינו 3 עורכי דין לצלם לפני המשפט). בגלל שכביכול זו עבירה קלה אז אין עם מי לדבר. דבר אחרון. רציתי לצלם את התיק בגלל פרטי המקרה, בגלל שהופיע שוטר אחד בלבד בדוח בזמן שבניידת גם היה מתלמד, השוטר סילף את דברי וכמו טמבל גם חתמתי לו בסוף. בקיצור כשהגענו למשפט, לתובעת לא היה שום תיק פרט לדוח כמו שלי וגליון ההרשעות. כמו שזה נראה זה היה אמור להיות המילה שלי נגד השוטר.
  19. היום היה המשפט, נסגר בעסקת טיעון - 1200 קנס ללא נק (נמחקו 10 נק) ואי אפשר היה לבטל את התנאי ויהי מה, צומצם לחודשייים לשנתיים.
  20. ציפיתי מלמבורגיני ליותר.
  21. oranp83

    איך מגשימים את החלום

    יש גם וגם, ראיתי שהיו קופונים בגרופון ב500 שח, ובעקרון למיטב ידיעתי זה מתחיל מ1000 שח צפונה.. כשטיסות לחול מ12,000 ומעלה
  22. אם ימציאו חוק חדש שכל מי שקוראים לו נחום צריך לקפוץ מהגג הוא ימחא כפיים ויגיד חוק זה חוק אני אדם נורמטיבי ויקפוץ...
×
×
  • תוכן חדש...