-
הודעות
644 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי oranp83
-
אלי כשהנתיב השמאלי יהיה פנוי לעקיפה, אנשים לא יצמדו (לא שזה רלוונטי לדיון הזה). ולא אני לא נצמד, אני מאותת שמאלה ובמידת הצורך מהבהב עם האורות הגבוהים. העניין הוא שבכבישים בארץ לרוב, הנהג/ת שלפניך יתקעו לך ברקסים כי מה פתאום אתה עוקף אותם חוצפן.
-
אם אתה דופק ברקס אתה אשם לא פחות ממנו. בבימש אתה תשלם בדיוק כמו שהוא ישלם. אתה מוזמן לבדוק את מה שכתבתי, אולי יהיו פחות עבריינים כמוך על הכביש.
-
לא יודע מתי פעם אחרונה היית בבימש... אבל לטובתך האישית ולטובת הביטוח, אני ממליץ לך בחום לא לנסות לבלום בלימת חירום רק בשביל ללמד מישהו לקח. ואם אכן המעשה לא רציונאלי, אין שום סיבה לעשותו. אני יכול להבטיח לך שכל השטויות שכתבת לא יעמדו בבימש. אתה תקבל בראש. אתה יצרת את הסיכון לא פחות ממנו. הוא הצמיד לך את הנשק, אבל אתה זה שלחצת על ההדק.
-
בכביש מהיר, הסיבה שמישהו יכנס בך מאחורה תהיה רק אם בלמת והוא לא שמר מרחק (עדיין אין כאן סרטים של צאק נוריס שמנגחים מכוניות) אבל מה תגיד, עברה חתולה בכביש? ובכל מקרה היום יש ציבור הנהגים לא מובטל עם מצלמות ברכב... זה עדיין לא מצדיק את ההתנהגות. ולדעתי זה עבריין וזה עבריין. ההבדל הוא שאחד יכל למנוע ולהמנע.
-
לכל הגאונים שמצדדים בבלימת פתע, רק לידיעתכם, בלימה שכזאת ללא שום סיבה רק בשביל "ללמד לקח" את הגאון שנצמד, אינה חוקית בעליל. גם אם הוא נכנס בכם מאחורה יש לכם אשם תורם, אלמלא הייתם דופקים ברקס חירום התאונה לא הייתה מתרחשת. השופט לא ירחם עליכם וטוב שכך. אתם עבריינים לא פחות מאשר הנצמד (אם לא יותר....) יש משפט כזה.. בכביש אל תהיה צודק תהיה חכם. מציע לכם לאמץ אותו. או להתבגר.
-
אם זה עושה לך טוב, לINFINITI G37, קוראים ביפן SKYLINE G370
-
מנסיון אישי, יכול רק להמליץ לך לא ללכת לטרייד אין של דלק מוטורס. הם מז****ם במחיר בקטע אחר, לעומת כל שאר היבואנים שהציעו +- אותו מחיר..
-
תגידו לי זה רק אני או שרובם מבצעים עבירה חמורה מאוד של עקיפה על פס לבן (6 נק וקנס של 750) אז למה רק דוח של 250? אם כבר עושים משהו תעשו כמו שצריך.
-
מישהו מתדלק שם 98? האם הדלק איכותי?
-
מבקש חוות דעת לגבי LEON FR \ IMPREZA GT \ IBIZA FR
oranp83 פרסם הודעה בנושא של volde בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מנסיון קופרה לאחר החלפת תוכנה, אפשר לעשות גם 12-11 ק"מ לליטר -
נחום תגיד לי, ואם אני עוקף מימין נהג שנוסע בנתיב השמאלי על 90 בכביש מהיר? אז מי העבריין פה? רמז: כנראה שלא אני... אם כבר אתה רוצה להתחיל לסדר את הכבישים, הייתי ממליץ לך להתרכז בזכות קדימה על נגזרותיה, אחת מהן היא אנשים שנתקעים בנתיב השמאלי (בכל מהירות שהיא) וימות העולם הם לא יזוזו. אגב, לדעתי אלה בדיוק האנשים שגם יעקפו על פס לבן כי כל שאר האנשים על הז** שלהם, הרי העיקר שהם נוסעים במהירות חוקית....
-
מבדיקה שנהגתי עם OBD, WAZE ויוליסס, המהירות בגיפיאס כמובן תלויה בכמה לווינים התוכנות מוצאות, אבל בהנחה ואתה מחובר ל5-8 לוויינים, התוצאות זהות, אם אני זוכר נכון הדיוק הוא עד לחמישה מטרים. כמובן שהדיוק האולטימטיבי עם GPS הוא במהירות קבועה ולא בתאוצה. אם אתה רוצה נתוני תאוצה מדויקים תזמין מאיביי מתאם OBD תוריד לסמארטפון TORQUE. יש שם אופציה ספציפית למדידת תאוצה מ0-60, 0-100, לרבע מייל לחצי מייל וכו... כאשר המדידה מתבצעת אוטומטית.
-
מדובר ברכב במחיר שנע בסביבות 250 אלף, אבל מניח שזה תקף לכל. אני יכול לומר רק דבר אחד - להתווכח. בסופו של דבר היבואנים עכשיו מחפשים למכור, מה שנקרא שוק של מוכרים (אין ספור מבצעים, רק בוא תיקח). ובדיוק בגלל זה אני חייב לציין לרעה את דלק מוטורס, שלא עניין אותם כלום המחיר הוא המחיר וזה מה יש (שזה על פניו הגיוני - "המחיר הוא בשביל למכור"), הבעיה הייתה שהיחס במכירה היה אתה רוצה בבקשה לא רוצה לא צריך, ההתייחסות הייתה מאוד פושרת וקיבלתי את ההרגשה שהם בכלל עושים לי טובה שהם מוכנים למכור לי רכב. לפעמים היה נדמה שהמנהל סופר זחוח רק בגלל שעכשיו הם קנו את קמור..... כל משפט שני היה הנה תראה בבמוו, המנכל גיל אגמון והנה בבמוו... הטרייד אין שלהם מכסח במחירים בקטע לא שפוי. הרכב היה לקסוס GS 300 במצב מצוין ושימו לב למחירים שהוצאו בטריידאין: דלק מוטורס 97 אלף וגם זה לכאורה היה בקטע של טובה... פיאט 120 אלף לקסוס 140 אלף המחיר שהציעו בשאר הסוכנויות היה בממוצע בין 115 ל120, רק אצל דלק מוטורס 20 אלף פחות. כדאי לציין גם שבניגוד לדלק מוטורס, בשאר הסוכניות המחיר היה נתון לויכוח (יחסית), כולל עניין המימון.
-
בעקבות קנס, אני נוהג היום על 100 בדיוק, אני יכול לומר מנק מבט אישית שאני מרגיש הרבה יותר מסוכן על הכביש מאשר אם נסעתי מעל המהירות החוקית, שלא לומר שאתה כל הזמן רק עסוק במחט במקום באמת בנהיגה, שלא לומר שהנסיעה הופכת להיות מונוטונית סיזיפית וברגע שאני נכנס לרכב אני כבר עייף, שלא לומר שאני תקוע בנתיב הימני וכולם עוברים אותי. הגיון ובטיחות אין פה. שטנץ קבוע נורמה, הרגל ומספר אבסולוטי ארכיוני יש בטוח. ישמע הזוי, והאמת שגם לא האמנתי לזה בעצמי, אבל אני היום חושש לחיי על הכביש הרבה יותר מעד לפני חודש ומשום מה זה ביחס הפוך למהירות החוקית, בכביש מהיר כמובן
-
לצערנו הרב, הויכוח הזה עקר, ולמה? כי הממשלה הזאת עקרה. אצלנו במדינה הדברים הולכים ברברס.
-
באירופה, יש לא מעט כבישים מהירים בהם המהירות המותרת היא 130, וכשיש מצלמה כמה מאות מטרים לפניה יש שלט ענק שמזהיר אותך ממנה.
-
תקציב הבטחון זה תירוץ שאני עוד קונה.. לגבי השאר.............
-
אני לא חושב שלקנות גטס או רכב ליסינג אחר זה שופוני, הבעיה המרכזית פה בארץ והיא אחת ויחידה. אין פה אלטרנטיבה לרכב פרטי באירופה למשל כמעט ואין צורך ברכב, גם במזרח אירופה, יש לך אוטובוס ואם לא אוטובוס יש לך רכבת ואם לא רכבת יש לך רכבת תחתית ואם לא רכבת תחתית... ברוב המקומות שם, ההיפך הוא הגמור, אתה תראה צעירים מסתובבים בלילה רק ברכבות ואוטובוסים ככה כולם יכולים לשתות ולהנות ולשלם גרושים. עכשיו ניחא כל הגנבות של הממשלה היו יוצאות על שיפור הקיים וחזרה לאזרח הקטן, הבעיה שהאזרח הקטן לא רואה גם לא אגורה מכל השקלים שהממשלה לוקחת, למה? כי זה לא מעניין את השרים, צריך להזהר מהגדלת הגרעון, אבל הגדלת המשכורת של החכים היא ברורה. שר בלי תיק? אז מה, שהציבור ישלם.. כל הטיסות לחול ומה לא... אם לפחות חצי מהמסים היו מושקעים פה חזרה במדינה הכל היה נראה אחרת, הבעיה שכל שנה שחולפת רק גונבים יותר ומשקיעים בנו פחות. תחשבו רק כמה כסף היה מתפנה, אם במקום סבסוד של מאות אלפי חרדים שלא משלמים מיסים ולא עובדים, היה מושקע פה בתשתיות.
-
הייתה את בייבי 1, והיום זה בייבי 2. מקורי.
-
אמנם לא בר השוואה, אבל למשל הגיר הרובוטי בפיאט 500 מתנהג אותו דבר, ממש מרגישים שהמחשב רכב לוחץ על הקלאצ להעביר הילוך. אולי מדובר בגיר דומה
-
צנרת מלאה על דוד מקורי בקופרה
oranp83 פרסם הודעה בנושא של leibraz בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
2.5 זה לא הגודל של הסטנדרטי? -
אתה מתכוון להגיע ולחסום את הכביש ביום ראשון? אם אתה רוצה עוד פרטים יש קבוצה בפייסבוק - מחאת הדלק הגדולה.
-
השורה התחתונה פה היא נגישות. לנו אין נגישות אל הממשלה והכנסת (כמה שזה נשמע הזוי כשמטרתם לשרת אותנו), לעומת זאת לחברות הגדולות כן יש. המנוף שלהן בטח יותר גדול משלנו, עם כל הצער שבדבר. זאת עוד דרך לנסות ולהשפיע על המצב. זאת לא הזירה המרכזית ובטח לא היחידה. ברור שהאשם הוא בשטייניץ וביבי. אגב מתארגנת חסימת כבישים ביום ראשון
-
ואוו לא יאמן. תעדכן אם תפסו את החלאה, אני אפילו הייתי מפיץ את הפרטים ואת התמונה שלו בפייסבוק, שאנשים ידעו בדיוק מי החתיכת חרא
-
עוד מעט גם ככה כמות הרכבים על הכביש תרד כשמחירי הדלק יעברו את רף ה10 שח, ככה שפחות אנשים יצולמו. אולי זה עוד תירוץ להוריד את המס על הדלק
