Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. אם הרשיון אצלך ביד (לא נשלל) והוא בתוקף אז כן, רק סע בזהירות כי יש לחובתך 12 נק, אם תבצע עברה נוספת בשנתיים הקרובות הנזק יהיה לא קטן בכלל.
  2. oranp83

    מחאת נהגי ישראל

    סליחה אבל זה לא לעניין. מבזבזים מיליארדים כשמתוך ה200 מצלמות נדמה לי שיש רק כמה עשרות של רמזורים, רוב המצלמות כאמור הינן מצלמות מהירות שמוצבות בכבישים ישרים ורחבים. זה לא לעניין. ועל זה בדיוק יש להתקומם. בדיוק כמו בסרטון האחרון עם המצלמה לאחר הורדה ל90 קמש, המטרה היא רק לעקוץ ולא באמת לאכוף. אם המצלמות היו באמת לעניין של בטיחות והכסף היה מושקע חזרה במניעה ושיפור תשתיות ניחא, כשהאוצר יקח את הכסף הזה ויחלק חזרה לחרדים, אז זה לא לעניין. לי אישית נשבר הז** ממה שקורה פה בכמה השנים האחרונות. אין פה שום עניין של אכיפת החוק אלא יותר כמו ניצול הזדמנות לעשות רווח קל. אם המצלמות היו מוצבות באמת במקומות בעייתיים אז גם הייתי טוען אחרת. ולראיה, גם מנכ"ל עמותת אור ירוק שלא בדיוק אהוד פה, אם תבדקו אצלו באתר תראו שגם הוא יצא חוצץ נגד מיקום המצלמות. על זה רצוי וצריך למחות.
  3. זה רץ עכשיו בפייסבוק למי שלא ראה. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=110331999092635&set=t.100003475050348&type=1&theater מה שקורה פה בשנים האחרונות, פשוט עובר כל גבול.
  4. יצא לך לבדוק את הבליינדר?
  5. איפה תפסו אותה עם דבורה? אני בטוח שגם השופט צחק ולכן העסקה. חזרתי עכשיו מהשימוע, לשמחתי עם הרשיון בכיס. הקצין היה נחמד, קצר ולעניין. העיקר הכנתי נאום חוצב להבות.. הוא אמר שיש לי עבירת מהירות מלפני 3 שנים והם מסתכלים 5 שנים אחורה, אבל כנראה שהשתכנע שאני לא עבריין תנועה.
  6. כמובן שכתוב 90 במהירות המותרת (אני מתחיל לחשוב שבכוונה לא החליפו את השלטים מאז סוף 2010.. יותר קל לדוחות). השוטר כתב שהוא שמר על קשר עין כל הזמן עד לעצירה (זה לא בהכרח נכון, אבל לך תוכיח). עוד דבר ששמתי לב עכשיו, הוא כתב רק את עצמו בלי עדים, וישב איתו עוד שוטר טירון או מתנדב ברכב.. מה שכן, קיבלתי שיעור בסיס + מתקדם, איך להתנהג בפעם הבאה.. במקום להתעצבן ולעשות שטויות.
  7. בויקיפדיה כתוב שהמהירות הועלתה בפועל בינואר 2011, איפה אפשר למצוא לזה תימוכין? אשתדל לצלם בקרוב את הדוח.
  8. כן אני יודע, פשוט כל מה שכתוב מופיע כבר כאן, ולכן לא העליתי כי הדוח לא מחדש כלום. מה לגבי העניין של המהירות באמת? http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-5b51031ce169b21004.htm האם עדיף לדחות את המשפט, או להתווכח לגבי הנתון הזה? עוד ב2010 הוועדה קבעה והשר אישר להעלות את המהירות בכתבה עצמה אף אומרים שמהימים הקרובים תותר...
  9. אז תן לי להאיר את עיניך, התנועה הייתה צפופה אבל המהירות הייתה קבועה של רוב המכוניות ולכן רמת הריכוז שנדרשה (ממני לפחות) אינה גבוהה, לראות את השוטר בצד ימין בשול הוא חלק מהנהיגה כאשר אני לא מסתכל לנקודה אחת קבועה מחוץ לחלון קדימה בלבד, דיווח בוייז מסתכם ב3 לחיצות, ומן הסתם דווח על הניידת כמה מאות מטרים לאחר שעברתי אותה. מיותר לציין שאין שום קשר בין גודש התנועה לנ"ל. האמרה שנאמרה לשוטר הייתה בלשון שגיא נאור ובהגזמה, רק שבתמימותי/טיפשותי, לא בדקתי מה השוטר כתב כפי שכבר אמרתי.
  10. רק כדי שאבין, השוטר צריך ללזור בשביל המרחק בנק אחת, ואז להמשיך ללזור על מנת למצוא את המרחק לאחר שהתקדמתי ומכך המהירות? זה לא קורה באותה פעולה? השאלה כמה זמן מינימאלי? כי בהנחה ונסעתי במהירות של התנועה 110+- אני עובר 30 מטר לשניה בערך, ולפי גודש התנועה שהיה אתמול, על מנת שהוא ימצא חלון זמן לפגוע בי מס פעמים בלי הפרעה של מכוניות אחרות באמצע, כשהמרחק שהוא הראה לי הוא 250, יש סיכוי טוב שלקח לו יותר משניה וחצי לפגוע בי כמה פעמיים ואם זה כך, אז המדידה שלו ייתכן ובוצעה מעל המרחק המותר של 300 מטר. קל וחומר אם מדובר על המהירות שהוא מצא שהיא 137, קרי 38 מטר לשניה, זאת אומרת שגם אם הוא עשה את הפעולה מושלם בלי הפרעה, הוא לזר עלי כשהייתי במרחק של 290 מטר, וכאמור עם היותי בנתיב השמאלי לפי טענתי (בנתיב 3 מימין לפי טענתו) ועם גודש התנועה הסיכויים שהוא הצליח לעשות את זה תקין בטווח של פחות משניה הוא סיכוי נמוך ביותר.
  11. כל הז**, אני לא רואה איך אני מצליח להוכיח את חפותי, גם אם אביא צילומים ובטח אחרי שפלטתי שטויות. אתפלל שהעיניים הירוקות שלי יעזרו לי עם התובעת..
  12. יש לי זמני עד לקצין שבוע הבא. זה החוק.
  13. שבת שלום, להלן עובדות המקרה, אשמח להארות הערות. זה קרה בשעה 15:40 בערך נסעתי בכביש איילון (20) מכיוון צפון לדרום, כאשר המהירות שנמדדה היא 137 ולאחר הפחתה 132. המדידה התבצעה כאשר השוטר מתחבא בצד ימין בשול מתחת לגשר של מחלף קק"ל, כאשר אני נוהג בנתיב הכי שמאלי עם התנועה (מהירות של +-110) הכביש היה מלא בכל ארבעת הנתיבים, כמובן כשראיתי את הניידת בצד, עוד בלמתי ואז סטיתי נתיב אחד לימין למיטב זכרוני, כך שכשעברתי את הניידת נהגתי מקסימום על 100 קמש (עוד דיווחתי בווייז ולכן בכלל האטתי). השוטר לדעתי, לזר על הרכב שלי מאחורה (לטענתו כתב שהייתי בנתיב 3 מימין). מצא שאני נוהג על 137, האיץ ועצר אותי (כאשר אני בנתיב הכי שמאלי) בערך בתחנת הרכבת ליד מחלף האוניברסיטה (על הכביש המהיר). מי שמכיר את הכביש, כמה מאות מטרים לאחר הגשר של קק"ל הכביש מתעקל ימינה לכיוון מחלף האוניברסיטה. המרחק שנמדד בממלז היה 250.5 מטר. כמובן שלכאורה לפני העיקול ימינה. קיבלתי הזמנה לבית דגן שבוע הבא ובימש ב22 לאפריל. עד כאן העובדות היבשות. 1. הרכב עמד בנקודה מתחת לגשר (אנסה לצלם מחר) באופן שאין סיכוי בחיים שיוכל ללזור עלי לאחור (שכן מאחוריו יש שיחים ואדמה כאשר הוא חנה במין מפרצון) אלא רק קדימה (כפי שחשבתי שעשה) אך בדוח כתוב "כוונתי את הנקודה האדומה למרכז הרכב המתקרב בנתיב 3 ימין (קרי הוא מדד אותי כשאני בדרך לניידת ולא מתרחק מהניידת), נמדד 137, יצאנו אחרי הרכב סומן לעצור ונשמר קשר עין רצוף עד לעצירתו במקביל לתחנת רכבת דרום ברוקח. 2. נכתב "במקום ראות טובה למרות הרכבים הנוספים". מצ"ב צילום של התנועה הרוויה בכביש בכל הנתיבים כשכולם נוהגים במהירות קבועה ולא ניתן כלל לנהוג ב140 קמש אלא אם אתה מזגזג בין הנתיבים, כן קושי המדידה מפאת כלי הרכב הרבים. 3. הוא כמובן כתב שהוא מדד אותי כשאני בנתיב 3 מימין, כאשר סטיתי לנתיב הזה רק לאחר שעברתי את הניידת ולא לפני כך שהוא לא יכל ללזור על הרכב שלי מקדימה אלא רק על הצד או על אחורי הרכב. 4. אני ביקשתי שיכתוב בפירוט דברי, כי הייתי בנתיב הכי שמאלי, לא הייתי לבד על הכביש ושהוא היה צריך למדוד אותי דרך הנתיבים בין כל המכוניות. ביקשתי שיכתוב שראיתי את הניידת אז הייתה הפעם האחרונה שהסתכלתי על המחוג והמהירות הייתה במקסימום בהגזמה 120 ואז עוד בלמתי. הוא החליט לכתוב בדוח את מה שמתאים לו "אתה צריך למדוד דרך 3 נתיבים. אני בפעם האחרונה ראיתי על המחוג 120 ולא כפי שאתה אומר ואז בלמתי" ולצערי הרב ובטפשותי (תמימותי שהשוטר ישר) לא בדקתי את מה שכתב בפועל לאחר ששאל אותי מה לכתוב ואמרתי לו את הנ"ל - כלל להבא, להכתיב מילה מילה . וכן אני יודע שעשיתי טעות כשנקבתי במהירות, לא יודע למה פלטתי את השטות הזאת, רגע של עצבים וחשיבה בקול רם. אבל זה מה יש כרגע. מצ"ב צילום של המסך בוייז לגבי המיקום של המשטרה ושל הרכב שלי במקום העצירה. תודה מראש לכולם. אני כבר שנתיים או שלוש ללא כל עבירה, בשנת 2009 לדעתי, היה לי 12 נק, על עצור (היה בשנת 2007) ועל מהירות של 130 (חטפתי את הדוח ממש כשהעצור היה אמור להתאפס) ועשיתי קורס נהיגה מונעת כך שהנק התאפסו ונכון להיום יש אפס.
  14. בנוגע לזהירות במחלף הישן, מישהו באמת מאמין ששינוי מ100 ל90 זה מה שיעשה את ההבדל?
  15. לא יאמן. למנוע תאונות דרכים הא? אפילו את הרווח מהדוחות הם לא מוכנים להחזיר להשקעה בתשתיות. משתינים עלינו ואומרים שזה גשם, כנראה שבגלל החורף הגשום אנשים גם קונים את זה. נשבר הזין מהממשלה הזאת. הסרטון נשלח בדואר האדום לכל האתרים.
  16. לעבור פסי האטה מהצד, כששני גלגלים עוברים מהצד ורק שניים על עולים על הפס האטה כי ככה הרכב קופץ פחות.
  17. הפילטר הפתוח נושם טוב יותר בסלד גבוה, בסלד נמוך זה מתבטא בפחות כוח. אגב באתר של K&N כתוב ששימון הפילטר לא פוגע ולא יכול לפגוע בחיישן הMAF ושזה שטויות שסוחרים המציאו בשביל לפגוע במכירות שלהם. הם עשו בדיקות חוזרות ונשנות ולא מצאו שום דבר כזה.
  18. אם זה אכן היה דרך מסלולים, מדובר בטיול חדש שהם הולכים להציע לקפריסין, מי שקיבל את הפניה בינואר היה "לקוח מועדף", הם עשו 3 ימי בדיקה ותכנון עם פידבקים על מנת להתחיל שם קורס. יום ראשון דריפטים, יום שני נהיגת מסלול.
  19. להגיע לחניה של העיריה ליד גן העיר בת"א, לראות מישהו שמחכה בכניסה לחניה, לצפצף לו ולקלל שהוא חוסם את הדרך, לעקוף אותו ולחפש חניה ורק אז להבין שאתה אדיוט ושבאמת אין חניה, לעשות רברס ולעמוד לידו כמו טמבל.
  20. לצבוע את התוף במזדה לנטיס בצבע אדום ולשים מדבקה NO FEAR
  21. FUNYO פרוטוטייפ כמו שבתמונה. 0-100 בשלוש שניות, שלדת צינורות במשקל 500 ק"ג ואחיזה שלא נגמרת לעולם עם סליקס. כי אין כמו לשבת על הכביש, כשהמנוע יושב לך על הראש והפילטר הפתוח ליד האוזן. הצליל יניקה של האוויר פשוט מהפנט.
  22. תודה על התשובות עכשיו הכל ברור. אוכל לישון בשקט בלילה.
×
×
  • תוכן חדש...