Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. החנות עוד לא פתוחה בבניין קרדן מאחר והיבואן בונה שם מעין מוזיאון קטן ללפרארי, לא מדובר בסוכנות כמו זו של פורשה, אלא גם היסטוריה של המפעל והרכבים וכו'...
  2. לא יודע לגבי הנורות, אבל הנסיון שלי עם האתר חיובי מאוד, גם זמינים במיילים לכל שאלה.
  3. איזה רכב שם לוקח את הבוגאטי
  4. בכפר סבא רעננה ביונה אברך המחיר לא מוזל, ובכמה תחנות שהייתי, התדלוק העצמאי הוא ל95 בלבד ולא ל98
  5. אם אפשר לכתוב פה או לשלוח לי בפרטי. מחפש חברה רצינית לייבוא אישי.
  6. איזה כיף להיות אוליגרך
  7. שכחתי לציין אחריות על מנוע 7 שנים!!
  8. oranp83

    היא חזרה- לאון FR ידנית

    חייב לומר שהייתי בסוכנות בפיתוח לפני שבוע, והFR שעמדה שם הייתה מאכזבת מבחינת האבזור פנים, אפילו הדוושות היו רגילות ולא ממתכת.
  9. תודה למגיבים, נכון לעכשיו כנראה נלך על הקיה ריו החדשה. רמת האבזור מאוד גבוה לעומת שאר המתחרות ובאותו המחיר.
  10. יש לי קופרה 2007, ואני יכול לומר לך שאצלי המד מגיע ל90 לאחר שהרכב מתחמם ואז בכלל יורד לאזור ה45+- בבדיקה עם אדפטר של OBD החום של נוזל הקירור נמצא באזור ה70 מעלות... בכל מקרה אצלי זה לא מדליק נורה
  11. אז תעשה טובה, אולי תמשיך כבר גם צפונה על כביש 4, 2 ואני יכול רק להתפלל ולקוות שתקום צעקה ציבורית על השטויות של הממשלה שלנו בסוף שנה כשמספר ההרוגים עדיין יהיה קרוב ל500 והחרדים עדיין יקבלו את כל הכסף. מיותר לציין שבחודש ינואר 2012, נהרג בנאדם בכל יום בתאונות דרכים. המצלמות כמובן לא יורידו את זה....
  12. שלום, מתלבט לגבי רכישת הרכב הנל, בסוכנות הרכב משום מה אמרו לי שהרכב בגרסת פרמיום עם הנעה 4X4, אוכל יותר דלק ולכן לכאורה עדיפה הגרסה הקודמת (אם מדובר באותו מנוע איך זה יתכן?), מישהו יכול לאמת את זה? ואשמח לקבל עוד הצעות ל"גיפ" באותו סכום +-, כרגע יש ניסאן קשקאי.
  13. זה המסלול בכוכב יאיר, ונראה שזו עוד S2000 שהולכת לסיים בתוך עץ
  14. אשמח לעוד תובנות לגבי רכישה עדיפה
  15. או סתם יצבע אותן בצבע זוהר בחושך ו/או כתום זוהר ביום כדי שיבלטו ממרחק.
  16. ההבדל היחידי הוא שפה לא כל כך מעניין אותם מה בפועל, פרט למחלבה ולכסף שיכנס. ככה ביבי יוכל להמשיך לשחד את החרדים ולשמור על התחת שלו. פשוט לא?
  17. מחפש רכב אוטומט לא ידני. אגב, לעתים יש אורחים מחול ויש צורך במינימום מקום ברכב ולכן ה106 וחברותיה נראות כקטנות מדי ולא מתאימות? שאר המיני עולות בין 100 ל107 ולכן הסיאט עם TSI נראית כרגע הכי קורצת, פרט לפיגו
  18. שלום, אני מחפש לקנות רכב לעובד חברה. בדקתי רכבים כגון בין סיאט איביזה 1.2 TSI במחיר 107, פיגו 207 1.6 במחיר 83, ההתלבטות לא קטנה, יש הפרש של כ20 אלף שח בין הרכבים אך לכאורה צריכת הדלק של הTSI טובה יותר, ויהיה פשוט יותר למכור אותה, אך החלפים וטיפולים של צמפיון לא זולים כלל מה גם שהאחריות רק לשנתיים. אשמח כמובן לקבל הערות הארות לגבי רכבים נוספים ברמה הנל (אולי עדיף בכלל איביזה מנוע 1.4). תודה רבה על העזרה
  19. הייתי בסוכנות סיאט בהרצליה ביום שישי והלאון FR שהייתה שם רחוקה שמים וארץ מזו שרואים פה בתמונה... זה דגם 2012? או ששינו שם משהו?
  20. אתה מתכוון שעל מנת לעבור טסט בלי בעיות הוא חייב... יש לא מעט אנשים שנוסעים גם בלי ממיר
  21. בבמוו והמרצדס החדשות מותקנות כבר מערכות כאלה. הרבה יותר בטיחותי ומושך את תשומת הלב של הרכב מאחור.
  22. oranp83

    ולנטיין מול cheetah c50i

    הציטה מבוסס גיפיאס, קרי הוא מתריע לפי נקודות קבועות במפה. הולנטיין הוא גלאי רדאר/לייזר הוא מתריע על קריאות האלו ואין בו אפשרות להתריע על נקודות ספיציפיות כמו המצלמות החדשות. מגן עליך כן ממכמונות משטרה (לכאורה).
  23. אפשר לינק?
  24. לא יודע מה הנסיון שלך או ההיכרות שלך עם הנהיגה הספורטיבית, שזה פקטור לא קטן, אבל בתור אחד שעשה לא מזמן קורס חצי יום, אני יכול לומר לך שלפחות לי אישית, לא היה סיפוק מזה. חלק ניכר מהזמן אתה תקוע אחרי מכוניות (בכל זאת כביש ציבורי) וכמה שאתה לומד ולומדים המון, זה הופך להיות מ4 שעות למקצים של 3-4 דקות תלוי בתנועה. אני בידעבד, הייתי הולך על הקורס של יום שלם בערד, גם הכביש פחות עמוס וגם יש מספיק זמן ללמוד ולתרגל. בפרט כשהעלויות לא קטנות. אני כבר אחרי 3 קורסים של נהיגה מתקדמת וקורס נהיגת מירוצים בחול.. פשוט היה חסר לי עוד
×
×
  • תוכן חדש...