Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. יכול לומר לך מנסיון אישי, לאבא שלי לקסוס GS300, אישה נכנסה בו מאחור, היו קצת קילופי צבע, הטמבון התנתק מהמקום בצד ובמוסך מצאו נזק נוסף מתחת לטמבון. אני לא אפרט לך את הסכום שהביטוח שלה שילם, אבל בוא נגיד שזה כמה אלפים טובים. לקסוס זה יקר. מי שמחזיק לקסוס, מתקן רק במוסך של לקסוס ולכן תוסיף את הפרמיה
  2. כשהולכים להציב עכשיו 300 מצלמות, ומי שיש לו אמצעים יכול להקים חברה ולקנות את הרכב על החברה יוצא פתור תמורת "שוחד" של 3000 שח, בזמן שאחד אחר בלי אמצעים מאבד את הרשיון שאולי זו כל פרנסתו, בהחמרה הזו יש חדש.
  3. oranp83

    עוד אשכול בכי על דלק

    בחירות חברה בחירות, והכי חשוב, להעיף את שטייניץ מהכסא הנוח שלו.
  4. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000725452#Fromelement=MoreArticles וזה ממשיך להחמיר מיום ליום...
  5. לגבי הכביש והרכב, תסכים איתי שלא מדובר בספקולציות. לגבי הנהג, זה כבר עניין אחר. וגם אם הבחור שגה, עבר עבירה, כמו שלאנס יש זכות חוקתית להגנה ויומו בבית המשפט, כך גם לבחור. אני לא רואה הבדל בין עזרה למי שחרג מהמהירות לבין מי שנסע בלי חגורה (לדעתי אף חמור יותר).
  6. מר תמיר היקר, הדיון הוא פה הוא לא מי יותר גבר או למי יש ביצים יותר גדולות לשאת באשמה בכך שהפר את החוק. הדיון פה הוא, לגבי מהירות מופזרת ותרבות הנהיגה, ואם בתרבות נהיגה עסקינן, אני חושב שחציה באור אדום, לעקוף על פס לבן, לנהוג בשכרות, להדחף לרמזור בצומת כי על הז** שלי אלה שעומדים כבר שעה וכו וכו ובפרט - נהיגה והתנחלות בנתיב השמאלי בכביש מהיר "כי אני במהירות חוקית" אז שכל השאר יקפצו לי, אלה הבעיות שצריך לטפל בהם ויפה שעה קודם, והרבה לפני כמה בודדים שמעיזים לסוע על 140-160, בכביש מהיר עם מס נתיבים בשעות הקטנות כשהכביש פנוי. אני מניח שהיית בחול, לך תראה באירופה איך נוהגים, כולם בנתיב הימני, משתמשים במראות, נותנים זכות קדימה, ומדי פעם עובר אחד בנתיב השמאלי על 160-180, כשמשלים עקיפה חוזר לימין הדרך. תראה לי כביש אחד בארץ שבו אנשים נותנים זכות קדימה, משתמשים במראות ושומרים על הימין. המהירות פה זאת הבעיה הפחות חמורה (קטלנית כן, אבל חמורה פחות). לא מצדיק את מי שנוהג על 200. לא מצדיק את מי שנוהג על 70 בעיר. אבל צא מהקופסא הקטנה שלך. וכבר נאמר רבות, שביום שיפתח מסלול בארץ בו אנשים יוכלו לנהוג באופן תקין על 160, בעיות המהירות בכביש יירדו משמעותית (אני מתחיל לחשוב שזו עוד סיבה שהמדינה לא מאשרת ככה אפשר להמשיך לחלוב), הבעיה שגם אם אז לנהגים יהיה איפה לפרוק את האגרסיות על הרכב, זה לא יטפל בשאר העבריינים הקשים כפי שציינתי לעיל - אלה שעוקפים על פס לבן וחושבים שהכביש של אבא שלהם. רק שלשום בלילה, לפני הגשר של נמיר ברוקח נהג מזדה של חברה החליט שהפס הלבן המלצה, וכמה מטרים בודדים לפני הגשר החליט שהוא צריך לעלות על הגשר, כשהוא פשוט חותך את פס ואותי וגרם לי לבצע בלימת חירום רק בשביל להמנע מפגיעה. אלה האנשים שמפחידים אותי.
  7. ואני חשבתי שהממלז החדש רק בבדיקה ויקח עוד חצי שנה - שנה עד שיכנס לתוקף. נו שויין, העורך דין לעבודה.
  8. אין שום קשר בין בטיחות לבין מצלמות המהירות החדשות. עניין כלכלי בלבד.
  9. אני חושש שנתפסתם פה למהירות כאילו זאת הבעיה בכבישים. זאת לא. יש לא מעט בעיות אחרות הרבה יותר חמורות. כולן עבירות על החוק. אתם מצדדים במהירות אך ורק מאחר המהירות היא קטלנית, ולגבי זה אין ספק, אבל כמו שכבר נאמר. הכל בהתאם לתנאי הדרך. למשל המהירות בכבישים המהירים בצרפת היא 130 והכבישים לא רחוקים מכביש 5, איילון בארץ למשל...
  10. בעניין העיכוב... אלה בדיוק הדברים שמרגיזים אותי מאוד. הוא יכול לעכב 3 שעות רק אם יש לו חשד סביר ל....... (ומותר לעכב עד 3 שעות, כאשר לפי החוק העיכוב הוא עד בדיקת החשד ולא אוטומטי עונש ל3 שעות) ובמצב הזה (אחרי שנבדקת, פעמיים) אין לא חשד ולא כינים אז שלא יאיים ולא ישחק אותה גיבור גדול כי יש לו מדים. זאת בדיוק הדוגמה לשוטרים הקטנים שמסתובבים פה (בייחוד המתנדבים). טוב שהוא לא אמר לך לך תעמוד בפינה. גם סמכות השוטר לאכוף כפופה לחוק וזה לא איך שמתחשק לו!, למשל קרה לי מקרה עם שוטר כמעט דרס חבר שחצה במעבר חציה. חבר סינן לעברו הערה. השוטר החליט לעצור את הניידת באמצע הכביש ולהתנכל לחבר (אמנם היה עם אלכוהול בדם אבל הלך ברגל בדרך הביתה), כשהשוטר (שהיה ערס לא קטן) והשחמית (שהייתה ערסית לא קטנה) הגיעו למצב של כמעט אלימות פיזית עם החבר. ברגע ששלפתי את המצלמה וביקשתי יפה את השמות ואת המספר האישי, תוך צילום הניידת ואותם, כמו שהם הופיעו הם פשוט ברחו. ולצערי הרב, יש לי לא מעט סיפורים כאלה..
  11. יותר ממסכים. לא צריך להקצין ולתת דוגמא של ילד בן 18 שנוהג על 260 בלי ידיים, אלא מדובר על נהג שנוהג בהתאם לדרך (גם אם לא נאה לך שהוא על 140 ואתה על 90). הנהג הזה כנראה יהיה יותר מרוכז בכביש ובנהיגה מאשר אלו שנוהגים על 90, ולראיה, כל אלו שנתקעים ומתנחלים בנתיב השמאלי על 90 קמש, זו עבירה לא פחות חמורה (לפי החוק) מאשר לנהוג בהפרש של 25 קמש מעל המותר. הבעיה בארץ שלא אוכפים אותה ואת המשטרה זה לא מעניין. אתה מדבר פה על חינוך וערכים? ומה הילד רואה כשהוא גדל? זה בדיוק זה. כל אחד חושב פה שהכביש של אבא שלו. לא עובר יום אחד בלי שאני הופך להיות העבריין כי אני עוקף מימין בכביש מהיר איש/אישה שנתקעים בנתיב השמאלי כי נוח להם והם כמובן בטוחים בצדקתם מאחר ונוהגים "לפי החוק".. או שלא.
  12. הרכב ספורט היחידי שאמרת כאן הוא הקופרה עם 180 כ"ס, כל השאר פשוט רכבי מיני.....
  13. מדוע לחיצה על הדוושה בסרק עלולה להזיק למנוע? בהנחה ולא מדובר בסחיטה של המצערת ל4-5-6 סלד?
  14. אם אפשר להתעלק על השרשור, רון מתי אמור להיות טיימינג ברכבים האלה? כי אני די בטוח שלא ביצעתי טיימינג ואני מחזיק את הרכב מ45 אלף קמ ונכון לעכשיו עומד על 92?
  15. oranp83

    קארספורום נערך לבחירות

    הבעיה שפוליטיקאים אוהבים להבטיח ופחות אוהבים לקיים... וכרגע חוץ מח"כ אחד (כחלון) כל השאר יושבים ומגרדים.. ולצערי הרב, אני כנראה גם לא אצביע למפלגתו כי אני לא מעוניין בראש ממשלה, ששניים משריו מקבלים בראש בדוח המבקר והוא פשוט מפטיר את זה כמו כלום ומשתין על כולם... הוא שכח כנראה את מי הוא משרת.
  16. גדול!!! ולמיטב זכרוני הגאטסו החדשות מצוידות גם בIR כך שגם אם הפלאש מוחזר עדיין המצלמה תוכל לצלם תמונה טובה את מספר הרכב
  17. ישה, רק למען הגנתך כי יש גם כאלה, לא הייתי מגדיר את זה בתור "ייעוץ" שכן זה שמור לבעלי רשיון עו"ד בלבד... או לפחות תוודא שהנאשם מודע לעובדה (אלא אם כן יש לך רשיון)..
  18. סוף סוף הבני דודים עושים עבודת קודש
  19. oranp83

    מכשיר OBDII

    הורדתי אותה גם באמצעות BLACKMART ALPHA שם קרה לי אותו דבר שהיא קרסה אחרי 2 שניות. תוריד אפליקציה בשם 4SHARED לא 4SHARED MOBILE. בדרכ זה החיפוש הראשון במרקט. שם תחפש TORQUE וזה כבר ימצא לך גרסה מלאה, משם אין שום בעיה והתוכנה עובדת מעולה. לאחר שתתקין את התוכנה, ותחבר את המתאם ברכב (בהנחה והוא עובד) בתוכנה בSETTINGS תוכל לבחור התקן ושם לבחור את המתאם, וזהו. צעצוע נחמד. כמובן שהקובץ המתאים לאנדרויד זה *.APK
  20. אותי באזור השרון הכשילו על קסנון והכשילו שוב אחרי שהחלפתי את הקסנון לנורות רגילות (קטנוני משהו), אז לפעמים אין ברירה.
  21. ישה לדעתך, בהנחה והשוטר אכן לא דיווח כי היה עם שוטר נוסף ברכב (כמו בשרשור על החגורה) אין בכך בשביל לחזק את עמדתי? כמובן שאדע זאת רק לאחר שאצלם את התיק אבל בדוח מופיע רק השוטר ללא עדים.
  22. אתה תמיד יכול למצוא מאכר ולשלם אקסטרה
  23. ואם כבר... כמה שמן שמים על הפילטר?
×
×
  • תוכן חדש...