ואני מבטיח לך, שכדאי שתקנה כרטיסיה לדלק, כי גם אם המחיר ירד בחודש הבא, הוא יעלה חודש אחריו.
אז עצרו את עליות המחירים בזמן המחאה, חירטטו אותנו "כאילו מקשיבים" לנו - ואז מה, חודש אחרי זה שטייניץ הוציא את הקטן והשתין פה על כולנו. וכמובן שהוא לא זז מ"מ בלי הצל של אבא ביבי. זאת לא הדרך. בגלל אנשים כמוך של שבו אחורה ותנו לאחרים להתלונן ולקבל הנחה רגעית, המדינה נראית כמו שהיא נראית.
הבעיה היא בדיוק זה, אדישות רציונאלית ואנשים שיושבים בצד ואומרים, נו שויין, בסוף משהו יקרה...
זה לא עובד ככה וזה לא יעבוד ככה. בדיוק ככה הגענו ל8 שקלים, ואל תתן לשקרים שלהם לגבי איראן ושאר החרטה לעבוד עליך. הסיבה היחידה היא שהמס על הדלק הוא 135% אחוז מעלות הדלק (זה לא הגיוני). והמס הזה רק הלך והתנפח עם השנים.
סתם לשם דוגמה, תראה את אנשי המחאה של שטראוס (גם אם מישהו משלם להם, למרות שכרגע זה לא נראה ככה).
כל יום הם עומדים בסופרים, נפגשים בכנסת, מתכתבים עם הבכירים ומה לא. אקטיביזם.
הגיע הזמן שמשהו ישתנה פה במדינה הזאת. ודבר ראשון זה (בתקווה בבחירות הקרובות) זה להעיף את הד"ר לפילוסופיה שאיך שהוא הגיע להיות שר האוצר.