Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. גם זו התחלה, כשיהיה משהו זמין זמני אפשר יהיה לאגד את כל הדפים של הפייסבוק לדף אחד מרכזי ולהגדיל מעט את הקבוצות המפוזרות לקבוצה אחת רצינית.
  2. חן לא מסכים איתך. וזה בלשון המעטה. לא אתחיל לתת פה דוגמאות כי אלה לא חסרות רק תפתח עיתון. המס על המס על הדלק זה פשוט כי זה קל. אם הם באמת היו רוצים לממן ולבוא לקראת הציבור היו עושים את זה. רק בשביל הכיף - http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3492401,00.html. אם רוצים לממן שיתחילו מלקצץ להם את השכר, שיעברו לרכבים חשמליים בלבד, ששרים ינהגו ביחד לדיונים בכנסץ, ככה גם אפשר לחסוך את עלות המאבטחים. ככה אולי גם ישארו שם אנשים עם אידיאולוגיה ולא אוכלי חינם ואתה שוכח ש30-40 שח, התחיל בקטן עוד שהדלק היה 6.5 לליטר. למה אתה חושב שזה יעצר ב8? בלי לשים לב זה כל פעם 30-40 אבל לך תסכום את הסהכ ותגיד לי מה השינוי.
  3. +1, בתור אחד שהצביע לליכוד ודופק את הראש בקיר. איפה ששטייניץ יהיה אני אהיה משם קילומטרים
  4. הופלו אתה מתכוון. הליכוד מתנגד, ראש הממשלה בכלל עזב את הדיון באמצע. ככה הדברים נראים. לא מזיז לו את הקטן.
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4196469,00.html בזיון, זה מה שקורה פה.
  6. אם כבר אני ממליץ לשפר את הכתוב, שלא יהיה בשורות ארוכות אלא יותר נקי וקל לעין, ככה לא נאבד אנשים. (לא שאני חושב שמה שכתוב לאטוב, רק לערוך בצורה שיהיה קל יותר לקרוא. שאפו.
  7. פורסם בפייסבוק
  8. oranp83

    מחירי הדלק - רעיון למחאה

    אני בפנים. ובכלל, נדרשת שביתה כללית. לא ללכת לעבודה. לא לשלם מיסים. לא לעשות מילואים. לשתק פה הכל, עד שהקופים למעלה במגדל השן יזכרו מי הבוס, שהם עובדים בשבילנו ולא אנחנו בשבילם. חסר תקציב? שיחתכו את כמות השרים בחצי, שיקחו מהחרדים. שהשרים עצמם יקחו הסעות לכנסת בשביל לשמש דוגמה. די נשבר.
  9. לא הייתי מחכה לבלימה הזאת - המחיר מחר יהיה 8.05 ויהי מה. לפעמים זה באמת נראה כמו מה שרוני כתב. כנראה ששטייניץ בודק איפה הגבולות, עכשיו בחורף אומרים שיש גשם צהוב, בקיץ ימציאו תירוץ אחר, אבל להשתין הם ימשיכו. צריך לעשות שביתה כללית פה במשק. לא ללכת לעבודה. לא לשלם מיסים. לא לעשות מילואים. לשתק את הכל כי די כבר אי אפשר ככה. לא הופעות בכיכר ולא שלמה ארצי. צריך להזכיר ל"נבחרים" בשביל מי הם עובדים, משום מה הם התבלבלו וחושבים שאנחנו עובדים בשבילם.
  10. SRONIS הרגת אותי.
  11. כך שהדלק יהיה - 7.5 שקל לליטר? עדיין הרבה יותר מאשר כשחבית נפט עלתה 150 דולר. כוסות רוח למת.
  12. oranp83

    מחירי הדלק - רעיון למחאה

    ואני כבר התלהבתי... לא יזיז לשטייניץ את הקטן, שיקפוץ החשמל? שיקפוץ העם....
  13. oranp83

    מחירי הדלק - רעיון למחאה

    למי שרוצה להבין יותר טוב את הלוקשים שמוכרים לנו (שטייניץ הראשון שצריך ללכת). http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4195968,00.html
  14. oranp83

    מחירי הדלק - רעיון למחאה

    ואני מבטיח לך, שכדאי שתקנה כרטיסיה לדלק, כי גם אם המחיר ירד בחודש הבא, הוא יעלה חודש אחריו. אז עצרו את עליות המחירים בזמן המחאה, חירטטו אותנו "כאילו מקשיבים" לנו - ואז מה, חודש אחרי זה שטייניץ הוציא את הקטן והשתין פה על כולנו. וכמובן שהוא לא זז מ"מ בלי הצל של אבא ביבי. זאת לא הדרך. בגלל אנשים כמוך של שבו אחורה ותנו לאחרים להתלונן ולקבל הנחה רגעית, המדינה נראית כמו שהיא נראית. הבעיה היא בדיוק זה, אדישות רציונאלית ואנשים שיושבים בצד ואומרים, נו שויין, בסוף משהו יקרה... זה לא עובד ככה וזה לא יעבוד ככה. בדיוק ככה הגענו ל8 שקלים, ואל תתן לשקרים שלהם לגבי איראן ושאר החרטה לעבוד עליך. הסיבה היחידה היא שהמס על הדלק הוא 135% אחוז מעלות הדלק (זה לא הגיוני). והמס הזה רק הלך והתנפח עם השנים. סתם לשם דוגמה, תראה את אנשי המחאה של שטראוס (גם אם מישהו משלם להם, למרות שכרגע זה לא נראה ככה). כל יום הם עומדים בסופרים, נפגשים בכנסת, מתכתבים עם הבכירים ומה לא. אקטיביזם. הגיע הזמן שמשהו ישתנה פה במדינה הזאת. ודבר ראשון זה (בתקווה בבחירות הקרובות) זה להעיף את הד"ר לפילוסופיה שאיך שהוא הגיע להיות שר האוצר.
  15. oranp83

    מחירי הדלק - רעיון למחאה

    מה זה משנה מי היה או לא היה במחאות הקודמות. השורה התחתונה היא שזה לא מדגדג לשטייניץ את הזנב. הבלו עדיין יהיה יותר מ100 אחוז מעלות הדלק. המעמ עדיין יהיה 33 אחוז מעלות הדלק, והממשלה הנוכחית עדיין תז*** את כולנו. השאלה היא מה יהיה ולא מה היה מי יהיה במחאה הבאה ולא מי היה במחאה הקודמת. צריך להפגש עם ועדים של מוניות, נהגי משאיות וכו, ואליהם השאר כבר יצטרפו.
  16. ומשום מה אני בטוח שאם המצלמות לא היו שם, היו אומרים לו נו נו נו וסע.
  17. השאלה נשאלה בציניות קשה. גם העליה בדולר קטנה באחוזים מהשינוי במחירים, בפרט אל מול חבית הדלק. המחיר עולה עם החבית אבל לא יורד. למה? אה כן, כדי ששטיינץ יוכל לממן עוד קצת את החרדים. לא רוצה להכנס לפוליטיקה אבל הכל פוליטיקה.
  18. אתה מפספס דבר אחד. ההפרש הוא לא 30 וגם לא 40 אג. ההפרש הוא המחיר, כאשר הנפט היה בשיא והדולר היה בשיא, מחיר הדלק היה נמוך משמעותית מהמחיר היום. זה מה שנקרא צינור. ופה הבעיה. מישהו פה עושק את הציבור (ויש רק אחד שיכול...)
  19. אני שואל איפה כל הכוכבים מהקיץ?
  20. הוצאת לי את המילים מהפה...
  21. +1. עם כמה שאני נגד אלימות.
  22. מחיר 98, ויש פה לא מעט שמתדלקים, יתבסס קרוב ל10 שקלים. אני בקרוב באמת הולך להתקין פאנל סולרי על הגג של הרכב. שאלה לשר הא(ע)וצר שטייניץ (ד"ר לפילוסופיה) : איך יכול להיות שכאשר מחירו של ליטר בנזין הגיע לשיא קודם בחודש יולי 2008 ועמד על 7 שקלים לליטר, אז המחיר שיקף מחיר חבית של כמעט 150 דולר, וכעת מחיר הדלק מגיע ל8 שקלים לליטר כאשר מחיר חבית כיום הינו כ-100+ דולר?. כנראה שרק ד"ר לפילוסופיה יכול לענות על זה.
  23. פילטר פתוח גם ככה לא יעזור למנוע שלך יותר מדי, אולי קצת נשימה משופרת בסלד גבוה, הבדל אתה בטוח לא תרגיש. להחליף צנרת יוסיף קצת סוסים אבל לא זול וכנראה גם לא חוקי.
  24. כמעט אחד לאחד, יש לך FR או קופרה? בשרטוט הגאנטים של הקופרע
  25. רק לשם השוואה, שילמתי עכשיו על רפידות + צלחות מקוריות (קדמיות בלבד - מאוורר) לקופרה 07, 2500 ש"ח כולל עבודה , רק בדיעבד חשבתי לבדוק מול סדנא. בהחלט לא שווה את הכסף לרכוש מקורי.
×
×
  • תוכן חדש...