Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. בסרטון ישנם שני סוגי פורקים, תקנו אותי אם אני טועה, אני מזהה שתי בעיות, אחת בסוף הסרטון כשיש 19 פריקות אחת אחרי השניה, ובעיה אחרת הינה בתחילת הסרטון עם פורק שדומה לפורג' כאשר לכאורה אין מספיק לחץ לפתוח את הפורק (מן רעש מתגלגל שכזה - למשל החל מהחצי דקה הראשונה של הסרטון?) זה מה שקורה גם אצלי ברכב בטורים נמוכים. השאלה אם זה תקין או לא?
  2. אני יודע שב-E&A יש צנרת לקופרה במחיר נורמלי, אני גם בדיוק מתלבט אם להרכיב או לא
  3. תודה לכולם
  4. בזמנו נאמר פה על ידי מס אנשים שעדיף להחליף שמן ומסנן שמן ברכב מוגדש כל 7500 קמ בערך. 2 מוסכים שהתייעצתי איתם (שהפתיעו אותי באי הרצון להרוויח) אמרו לי שזה מיותר לחלוטין וחבל על הכסף, מספיק פעם אחת כל 15,000 לפי היצרן ושאין שום יתרון ו/או צורך להחליף את השמן בתדירות כל כך גבוהה. דעתכם?
  5. אם תסתכל על האינלט הרגיל והמצומק של האיביזה קופרה לבין אינלט סיליקון תוכל להבין את ההבדל. ויש הבדל. אצלי ברכב הוחלף לאינלט סיליקון גמיש ולדעתי זה שינוי חיובי ופשוט.
  6. קופרה 07, הותקן אפסולוט לפני כ4-5 חודשים. שמים וארץ לפני ואחרי. אין צלצולים ואין כלום, ממליץ
  7. משתמש רק בקליפורניה בריח מסטיק (פחית זהב). לצערי הרב נגמר לי הסטוק ובכל האזור פה בשרון לא מצאתי ריח מסטיק. אם למישהו יש מושג היכן יש או מהיכן אפשר לקנות?? הריח סופר חזק, ופחית אחת מחזיקה להמון זמן
  8. אני לא מבין איך נהגי המשאיות והמוניות לא קמו עדיין בצעקה וממשיכים בשגרה בתור אחד שמתדלק 98 ומרגיש את זה טוב טוב טוב בכיס
  9. קח בחשבון שהחיצוני מרעיש בצורה משמעותית לעומת הפנימי ומסמן את הרכב לשוטרים
  10. אין ספק שהמנוע שותה הרבה ומהר עם ציפ
  11. קפוץ ל E&A והם כבר יטפלו בך.
  12. היום פגשתי ברמזור קופרה משופרת, גם עם פורק חיצוני, הבחור אמר שהיה לו גם פנימי ושאשאר עם החיצוני אין בעיות ולא סרג'ים ולא כלום ועובד יופי.
  13. כי מה שאתה שומע זה את המערכת ולא את הטורבו.
  14. בטרם ההרכבה שאלתי לגבי ההבדלים בין הפנימי לחיצוני שכן הפורום פה מצדד ב007, מבירור במקום, נאמר שההבדל בין פנימי לחיצוני הוא זניח ביותר. מה שכן, אין ספק שהחיצוני רועש
  15. יש לי בעיה שנפטרתי ממנה לתקופה מסוימת כאשר המחשב בקרת אקלים כנראה היה פגום כך שגרם למנוע להשאר בטורים גבוהים יותר מאשר בסרק, ולאחר שהולפה בקרת האקלים באחרת העניין נפתר. לצערי הרב בזמן הקצר האחרון זה שוב קורה, כך השסלד יותר גבוה (אם הפעלתי או לא מזגן) והרדיאטור כל הזמן פועל לכאורה בשיא העוצמה. עזרה?
  16. חבל שלא עשיתי את זה קודם, upsolute chip tuning + פילטר פתוח (לדעתי סימוטה) אינלט סיליקון ופורק פורג' 004 בסיסי ביותר אבל הבדל מהותי כל שאומר הוא - מומלץ!
  17. טוב, עכשיו אני יודע מה הרכב הבא שלי. זה לא שפוי.
  18. תודה אנשים, עזרתם לי מאוד.
  19. העניין הוא שלצערי, אין לי זמן להסתובב בין 3 החברות ולעשות ניסיון עם כל תוכנה (בקושי יש לי זמן לבוא להתקנה 1), מה גם שאני מעדיף להתעסק בזה כמה שפחות. אני רוצה לשים תוכנה פעם אחת ורק פעם אחת, לפחות עד הרכב הבא. ככה שהכוונה לעשות החלטה מושכלת כאשר כל שנשאר הוא ההבדלים במומנט ולכן אני מציק פה בפורום.
  20. אין לי מילים. אני מאוהב.
  21. אני אשמח. תודה רבה!
  22. אממ שאלה לי, בתור המתקינים של אפסולוט, ובהמשך לשרשור, היכן ניתן למצוא דוגמה לעקומת דיינו ברכב סטייג' 1 עם התוכנה, שכן לעומת שאר החברות לא מצאתי אף דוגמה פרט למכוניות ישנות (2000-2001) כאמור שם דובר על K03, לפי הנתונים באתר של אפסולוט נדמה כי עקומת המומנט (משמעותית?) נמוכה יותר לעומת שאר החברות.
  23. הכוונה הייתה לגבי המס הנתונים באתר למנוע ה180 אבל תודה בכל מקרה, - אני מנסה להשוות בין החברות ולקבל החלטה. אמנם אני הדיוט בתחום אבל עד כמה שאני יודע גם בFR הטורבו הוא K03s. בכל מקרה השתלטתי פה על השרשור . שוב הרחבתי את אופקיי, תודה על העזרה אנשים.
  24. באתר של APR אין פלט דיינו ל180, כתוב בטבלה קטנה מתחת לפלט 3 סוגי מנועים, כאשר התחתון הוא של 180 כ"ס וכתוב שם שיש עליה ל209, או עם האוקטן השני ל215 דודי אני אשמח אם תוכל להתייחס למספרים?
  25. אממ כן ולא.. בAPR לפי הנתונים למנוע של 180 כ"ס - הטורק הגיע ל247 והסוסים עלו ל209 בסופרציפס כתוב שעלה ל200 אבל הטורק עלה ל253 באפסולוט יש רק נתונים יבשים ומדובר על 212 כ"ס אבל רק 220 בטורק, ככה שעל פניו נראה שיש הבדל משמעותי.
×
×
  • תוכן חדש...