Jump to content

adamd1

  • הודעות

    279
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי adamd1

  1. adamd1

    שידרוג האוטו

    בנוסף, וקס לא יזיק לשמירה על הצבע.
  2. adamd1

    Bugatti VS GTR - סרטון

    זכור לי משהו כשהבוגאטי יצאה לשוק דובר על כך שהפוטנציאל של המנוע הוא באזור ה1700 כ"ס והוא נמכר עם 1001 (על הנייר כמובן) לצורכי אמינות. נכון הדבר?
  3. adamd1

    קיה - מוניות

    אני דווקא שמעתי משהו הפוך, כשדיברתי עם נהג מונית על הרכב (קיה ריו) הוא אמר שהסיבה היחידה שהוא קנה את הרכב היא צריכת דלק עדיפה על האוקטביה. מה שכן, יצא לי ביום שישי ליסוע במונית אוקטביה חדשה ואני חייב לציין שהבדלי הנסיעה בין הישנה לחדשה היא שמיים וארץ.
  4. להורי בשנות ה90 היה בארה"ב קולט טורבו שהגיע מהחברה. אולי ישנם עוד מנועים כאלה שמסתובבים בלוחות בחו"ל. מידע: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2258879&postcount=6
  5. נצפתה בדרך לוד בתל אביב בדיוק אחרי מחלף קיבוץ גלויות סובארו טנדר שנראתה במצב (חיצוני) מעולה, על השלט היה כתוב 15,000 ש"ח. מקווה שהרכב עוד עומד באותו מקום ואני אצלם. *אין לי קשר לרכב, ראיתי שמתעניינים פה אז פרסמתי.
  6. אולי זאת ההזדמנות של קמור לעשות חסד למיני ולתת לה מחיר ראוי סוף סוף?
  7. אני ראיתי לפני כשבועיים BMW עם ל' מלמעלה. מאחורה היה כתוב M3.
  8. זה כי הם לא אמריקאים אלא קנדים.
  9. אני לא מצליח להבין איך חברה גדולה כמו יונדאי עוד מרשה לעצמה להכניס למכונית ב2011 תיבה עם רק 4 הילוכים.
  10. יצא לי לראות לא מזמן באוסטריה המון טויוטה אייגו, וזאת אחת המכוניות היותר חמודות.
  11. ביפו קיטים חאפרים של קסנון ואנשים שנוסעים על אורות גבוהים נהיה כבר סטנדרט כי פשוט אין שום אכיפה. הבעיה היא שלא נראה שמשהו הולך להשתנות בשנים הקרובות. אני חושב שהפתרון לקסנונים למינהם צריך להיות שכל אחד שרוצה להרכיב צריך לעבור דרך מכון רישוי שמאשר שהאורות לא מסנוורים ולא חורגים מנתיב הנסיעה.
  12. אני חושב שזה היה בערך חודש אחרי שהוצאתי רשיון, ששמתי לב שאני עדיין נהנה מכל רגע על ההגה גם אם הוא בפקק במרכז ת"א ועם גולף פלוס שמנמנה ומנוע 1600 FSI, שלא בדיוק נתן תחושה ספורטיבית. אחר כך המעבר לקצת יותר ספורטיביות עבר בהצלחה ועד היום (שנתיים אחרי) אני עם סיוויק 5ד' שגם לא הכי ספורטיבית אבל לא תתנגד לשום פניה. השלב הבא יצא לפועל בקרוב, עם איביזה קופרה או לאון TFSI, או אם המזל יתמזל לי ואיזו אלפא מעניינת תתפנה בשוק. אני כרגע עם שנתיים וקצת עם רשיון, ועדיין נהנה מכל פניה קצת מהירה, ההאצה שאחרי ואפילו סתם נסיעה מנהלתית בעיר או בכביש מהיר. גם המורה נהיגה שלי שם לב לתופעה הזאת בערך בשיעור ה10 שלי, ואמר לי שהוא רואה את זה שאני אוהב את מה שאני עושה. אני אהבתי מכוניות מאז שאני זוכר את עצמי, הייתי נוסע עם ההורים והייתי מזהה מכוניות שהיו עם כיסויים ברחוב רק לפי הגלגלים, אפילו לא הייתי צריך לראות את הצורה של הרכב, וזה היה בגיל 6-7. כל פעם שנסעתי עם ההורים שלי לחו"ל בדקתי אם יש איזו תערוכה מעניינת של מכוניות שהייתי "גורר" את ההורים שלי אליה-הייתי פעמיים בתערוכה בניו יורק, פעמיים בפריז (אחת מהן היתה תערוכה של אופנועים ואופניים) ולצערי לא יצא לי ללכת לעוד תערוכות בחו"ל מאז גיל 11-12.
  13. adamd1

    500K KM בפולו קלאסיק

    אני אישית מכיר הונדה סיוויק משנת 95' אם אני לא טועה עם 340K על השעון וקלאץ' מקורי (שמתחיל להראות סימני זקנה).
  14. adamd1

    פוקוס RS500

    מכונית מדהימה! אם הRS הרגילה לא חיסלה את היריבות אני בטוח שזו תעשה את העבודה. כל הכבוד לפורד
  15. שחכת את האלפא המעוצבת ע"י Pininfarina
  16. אם כבר אז זה יותר מעניין: הרכב היה באחת העונות הראשונות של טופ גיר, אני זוכר רק שזה מהולנד. את השם שחכתי. למי שלא זוכר, זה רכב שפונה ע"י הישענות ואמור לתת בנוסף צריכת דלק של איזור ה40-50 ק"מ לליטר.
  17. אני נוהג כמעט ותמיד עם יד אחת, או בשעה 12 או בשעה 9. מה שכן, היד תפוסה חזק על ההגה ולא מונחת. בנוסף בנסיעות מעל 90 קמ"ש אני נוהג כבר עם שתי הידיים, גם בכביש פתוח לגמרי.. אני אישית לא רואה עם זה שום בעיה.
  18. כמה ההבדלים בין FR לקופרה מורגשים?
  19. קודם כל אני מחפש להכנס לרכב ושהנסיעה שלי תעבור בחיוך. בין אם זה בתאוצה מהירה, פניה טיפה מהירה או הרעש של מנוע. כרגע אני שמח עם הסיוויק, אבל עם הזמן לאט לאט אני מתחיל להבין שזה לא הרכב המתאים. הכסא לא נוח לי, הגיר הרובוטי מתחיל לעצבן ועוד כמה דברים קטנים. מחירי אחזקה\דלק לא ממש רלוונטים פה. כמעט ולא נוסעים עם מטען שצריך בשבילו תא מטען גדול או רכב מלא (מקס' 3 אנשים ברכב בנסיעות קצרות). חוץ מזה, אני מניח שהלאון תהיה קצת יותר מאובזרת אולי גם יותר נוחה.
  20. 185 כ״ס זה לא הפאון FR?
  21. בזמן האחרון עלו מחשבות להחליף את הסיוויק לשלב הבא, איביזה גודשת. המחירים שלהם דיי דומים-סיוויק 07 מול איביזה 08 כמעט אותו דבר. מספר שאלות בקשר לאיביזה: דגמי הטורבו הגיעו גם במרכבים של 5 דלתות או רק ב3? מה עלי לחפש בדגמים שאני הולך לבדוק? האם נוח להתנייד עם הרכב בעיר (נוחות נסיעה, קלאץ' רך\קשה וכו')? אם אני לא טועה ברכב אין משענת יד. האם זאת אפשרות שלא הגיעה לישראל וקיימת בחו"ל או שפשוט הרכב לא ייוצר ככה? דבר אחרון, אפשר להתייחס בשאלות (חוץ מהראשונה) גם ללאון TFSI משנת 2007 גם כן ידנית (כמה כ"ס המנוע מוציא?). ואם יש לכם עוד הצעה לרכב בסגנון עד אזור ה100-105 אלף, אשמח לשמוע. תודה רבה ולילה טוב.
  22. adamd1

    פורד F150 חדשים בצה"ל?

    הצבאי פשוט נראה כמו F350 יותר קצר. לפני כחודש היה אצלי בבסיס אחד כזה עם לוחיות 'במבחן', כמובן הרכב היה חדיש לגמרי (וגם נראה מאובזר, הגריל היה כסוף ולא שחור כמו בF350).
  23. בשבועות האחרונים כמעט ולא יצא לי לראות את האלטו. דווקא את האחות הבינונית, הספלאש אני רואה הרבה. גם מהביקורות שקראתי נראה שהספלאש רכב יותר טוב.
  24. adamd1

    תצפיות ממיאמי [2010]

    אחלה תמונות http://i50.tinypic.com/20h0aoy.jpg המשאית לא פחות יפה מהמכוניות מעליה
  25. ישבתי היום בצהריים ועברתי על כל האשכול ונשארתי פשוט מאוד עם הלסת על הרצפה.
×
×
  • תוכן חדש...