אם היא יפיפיה אז היא בטח 92-95.
עם ההונדה שלי עשיתי 1 ל-16 + מזגן במהירות שיוט. אוטומטית.
חלפים מקוריים יקרים כמו כל חלק מקורי של יצרן אחר.
ביטוח גבוה יחסית, עקב היותה גניבה.
אוטו חמוד מאוד, אבל עדיף ידני (שלי היתה 95). מרגיש כמו ספינה בסיבובים אבל נמוך וכיפי. אתה יכול גם לשחק עם הקאמבר שלה + בולמים וקפיצים ולהפוך אותה לקצת יותר יציבה וחדה.
קיט טורבו קטן והיא טסה אבל תחליף לגיר ידני קודם.
אם היית מבקש ממני לבחור בין ההונדה לרכב הנוכחי שלי, לא הייתי חושב פעמים ובוחר בצרפתייה.