Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אתה רוצה להגיד לי שאם למשל אני חושק ברכב שלך, ואינני יודע מי בעל הרכב, אני יכול פשוט ללכת למשטרה עם מספר הרכב שלך ולטעון שעשית "פגע וברח"? על מנת לקבל את הפרטים שלך?
  2. תזהר, עוד מעט מישהו יפתח שירשור על זה שראה פיאט ומסחרית לוחצות... לא הבנתי למה צפרת לו? ברור שהוא לא היה זהיר בעליל ולא היה אכפת לו. טוב היית עושה עם היית מתרכז בלהתחמק ולא בלצפור. אגב, דברים כאלה ניתן לעיתים לצפות מראש. אתה רואה שהוא מאותת? אל תסמוך על הראיה וחוש השיפוט שלו, עבור לנתיב השמאלי אם הוא פנוי או האט.
  3. נו באמת, נראה לך שכל מכונית שנוסעת עם פילטר פתוח, ביטוח אינו תקף עבורה? מה עם דוושות אלומיניום, פנסים שהוחלפו? יש המון רכבים שנוסעים עם צמיגים שלא ראוי להרכיבם על עגלה, או שנוסעים ללא שמן ברקס או עם נורות שרופות. כל הרכבים הנ"ל אינם אמורים לעבור טסט. אז אתה רוצה להגיד לי שהביטוח אינו תקף עבורם, במקרה ועשו תאונה עם נפגעים באשמתם? אם זה היה המצב, ביטוח חובה כבר לא היה אפקטיבי יותר.
  4. אמור לנו איפה זה היה.
  5. הבעיה שיהיה קשה למצוא אדם שיגיד שהוא עשה תאונה עם רכב משופר ולא היתה לו בעיה עם הביטוח. אנשים כאלו מעדיפים לא להחשף.
  6. אולי יש פה מישהו בעל ידע מקצועי בנושא, כמו עורך דין?
  7. אני מתכוון, למשל, לכל החבר'ה ששמים טורבו על הרכב. מה קורה אם לרכב יש פילטר אוויר פתוח, שלכאורה, לא עובר טסט, או סטראט עליון, או ריתמות מירוצים ושאר ירקות?
  8. שלום לכולם, במידה ורכב שעבר מיקצה שיפורים עושה תאונה עם נפגעים בנפש, מה קורה מבחינת ביטוח חובה? האם בעל הרכב אינו זכאי לביטוח החובה? מה לגבי ביטוח מקיף? תודה
  9. פיז'ו 306 XSI שנת 1998. נהג יחיד מעל 24. חובה - 1598 ש"ח מקיף - 2200 ש"ח (כולל רדיו ושמשות). מיגון מינימלי נדרש - מפתח מקודד מקורי + אזעקה (אבל יש הרבה יותר).
  10. איזה טורבו זה?
  11. טוב, שיא מומנט שמופיע ב 1800-2000 טורים זה טורבו פיצי. בדיזל זה נסלח כי כמו שאמרת, המנועים מתים מעל 4000. במנועי בנזין טורבו כזה יפיק רק חום בסל"ד גבוה וימיס לך את האינטרקולר (במקרה הטוב) רוצה מומנט לכל אורך הדרך (כמעט) - לך על VATN.
  12. אותי דווקא מעצבנים נהגי הג'יפים שנוסעים על אי תנועה, יורדים לשוליים ואפילו נגד כיוון התנועה, או חונים על מדרכות. תמיד יש לי רגשות מעורבים , על זה שאין לי RPG...
  13. פוקוס? דבר ראשון צריך לייבא לה גיר ידני.
  14. נו, אז ההונדה לא תתאים לך כי הביטוח שלה יקר יחסית.
  15. חתיכת שירשור פתחת שם בתחילת ינואר, מוטי. איך פיספסתי את החגיגה? בקיצור, למי שיש מכונית משופרת בארץ, כדאי שיוריד פרופיל - זו המסקנה שאנו נאלצים להגיע אליה. הבעיה היא מכוני רישוי.
  16. אבל למה, מוטי. האם יש הסבר הגיוני לזה שזה לא יהיה חוקי לעולם?
  17. לי אין בעיה עם ג'ינג'יות, להפך.
  18. צרפתיות רגישות במיוחד להזנחה, למרות שכל רכב יעשה לך בעיות אם תזניח אותו, צרפתיה יכולה להיות חריפה יותר מאשר רכב אחר בסוג וחומרת הבעיות שעלולות להווצר. במיוחד הצרפתיות הספורטיביות. דש בורד מתפרק, רגישות מע' קירור, ראשי מנוע, מערכת חשמל וכו'.
  19. ומתי דבר כזה יהיה חוקי בארץ? האם זה חוקי באמריקה ובאירופה (יש מגזינים של מכוניות כביש משופרות למכביר)?
  20. גארגוייל - בארץ אפשר לשים מגינים מסביב לגלגלים, זה ימנע חלק ממקרי ההתהפכות - אם רוצים כמובן לפתוח מסלול אאוטדוק לציבור הרחב.
  21. את השחור אפשר לחדש. פשוט כשהכול לבן תמיד מרגישים שחסר משהו. אם היית שם חישוקים 16 אינץ' שחורים זה היה יפה (אבל לא פרקטי אצלך). אגב, מתי רואים אותך במפגשי PSI?
  22. נדמה לי שהקולר על הגיר שמים על מיצובישי כי זו מחלה שלהן. לא נראה לי שהיונדאי תצטרך זאת.
  23. דווקא כשהכבישים ריקים והאספלט קורץ? אני צריך לזכור זאת..
  24. מסוכן מאוד וגם גועל נפש.
  25. הבעיה עם רכב לבן היא שהוא נראה קצת משעמם אם כולו לבן. דווקא חישוקים יפים היו נותנים לרכב יותר מהצביעה עצמה. חיסרון נוסף הוא שאתה מקלל בכל פעם שאתה רואה ששכן פתח דלת ופגע בפסים ברכב שלך, או שמישהו "נישק" אותך בחניה בתל אביב. הכל מניסיון. אבל נכון שהרכב נראה "נקי".
×
×
  • תוכן חדש...