נו באמת, נראה לך שכל מכונית שנוסעת עם פילטר פתוח, ביטוח אינו תקף עבורה? מה עם דוושות אלומיניום, פנסים שהוחלפו?
יש המון רכבים שנוסעים עם צמיגים שלא ראוי להרכיבם על עגלה, או שנוסעים ללא שמן ברקס או עם נורות שרופות.
כל הרכבים הנ"ל אינם אמורים לעבור טסט. אז אתה רוצה להגיד לי שהביטוח אינו תקף עבורם, במקרה ועשו תאונה עם נפגעים באשמתם?
אם זה היה המצב, ביטוח חובה כבר לא היה אפקטיבי יותר.