Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. ברור שהוא יכול. זה כל העניין. הוא לוזר אותך מרחוק ואז מנסה להתאבד על ידי קפיצה למרכז הכביש ונפנוף מוזר בידיו.
  2. למה אני לא מופתע?
  3. קרווין היקר, אני מעדיף לעקוף אוטובוס ולא להיות מאחוריו. כנ"ל לגבי כל רכב כבד אחר. 100 קמ"ש זו מהירות מופרזת רק למתנדב של "אור ירוק".
  4. למה סוטים מנתיב? כי אנשים מזדחלים להם בשמאלי בלי בושה וגורמים לעצבנות יתר לנהגים שרוצים לנסוע קצת יותר מ 90 קמ"ש (שזה 99% מהנהגים). מהירות הנסיעה התאורטית באיילון היא אולי 90 קמ"ש, תכלס היא 120 קמ"ש. אין שום בעיה לעבור נתיב, גם לנהג חדש, כל עוד הוא מוודא שהדרך פנויה. הבעיה מתחילה בנהגים שלא טורחים לעשות זאת. אגב, יש גם כל מיני סוגי סטיה מנתיב. 1. עקיפה לא זהירה 2. הרדמות על ההגה 3. פיצוץ צמיג עקב לחץ נמוך/גבוה מהמומלץ 4. נסיעה במהירות שאינה הולמת את תנאי הדרך (גשם ראשון, למשל) 5. דיבור בפלאפון, התעסקות עם הרדיו ושאר ירקות. 6. נהיגה בשיכרות הסעיף הראשון הוא חלק קטן יחסית מהבעיה. הסעיף הרביעי הוא הכי בעייתי ונפוץ, לדעתי.
  5. Son of a gun של STP עושה עבודה מצויינת בשבילי (פעם בחודש). הבעיה שלי היא בלמצוא חומר שמנקה ריפודי סקאי ולא מזיק להם.
  6. נראה לי שהבעיה היא יותר בלחץ האויר בצמיגים מאשר האיכות שלהם. נראה לי סביר שצמיגים ב 800-1000 ש"ח ישרתו את בעליהם נאמנה אם הוא מקפיד על לחץ נכון ונוסע נסיעות סבירות (ולא ספורטיביות). השאלה היא כמה מהנהגים בארץ טורחים לבדוק לחץ אויר בצמיגים שלהם (יותר מפעם בשנה לפני הטסט).
  7. לא שמעת על חוזה שבעל פה? הסכמת לתיקונים? שלם. לא מצא חן העיניך המחיר שלהם, לך למוסך אחר פעם הבאה.
  8. ברור. אני לא מכיר בדיוק את המקרה של תומר. היו פה אנשים שטענו שהיה ממש מרדף והגירסה הזאת נראית לי קצת מוזרה מכיון שלפני מרדף שוטרים נוהגים לסמן לך לעצור ולא רק לכרוז בסבבה, בדיוק כמו ש GROY אמר.
  9. האמת שנראה לי קצת מוזר שאופנוען לא שם לב למה שקורה מסביבו, מכיון שידוע שעל אופנוענים להיות הרבה יותר מרוכזים בנהיגה, בגלל זלזול נהגי המכוניות הישראלים.
  10. מישהו צריך לטפטף לממשלה שאפשר לעשות הרבה כסף מספורט מוטורי. money talks. התאכזבתי לשמוע על הביטול. אני מחכה לאירוע הבא!
  11. fizban

    זן ואחזקת המאה ושש

    כספר, נראה לי שהוא כתב את זה בזמן שהגוף שלו היה מועשר במשהו. אז שמור עליו באילת.
  12. הדור השני מהנה יותר לנהיגה, אולי. אם אני לא טועה, הראשונה מבוססת על פלטפורמה של יונדאי אקסנט...
  13. לגבי 1 - בהתנעה קרה תערובת הדלק עשירה יותר ולכן יש ריח של דלק מהאגזוז, עד שהמנוע מתחמם והמחשב מדלל את התערובת. לגבי 3 - לא הבנתי למה אתה חושב שהמנוע מתחמם אם מד הטמפרטורה מראה שהוא בסדר? הנסיעות שלך הן ברובן בעיר?
  14. יונדאי קופה מהנה לנהיגה?
  15. fizban

    זן ואחזקת המאה ושש

    איך אופייני לאביב להגיד למישהו להשתין על מיכל העיבוי. באמת אין צורך לחזור על עצמך כל כך הרבה. אני שמח שהגעת לתובנות שהגעת אליהן. מזל טוב (שלוש שנים אחורה).
  16. לא הבנתי מה אתה בדיוק רוצה לדעת. עשה ניסויים על הרכב שלך כמו שכבר הציעו ותקבל תשובה די מדוייקת.
  17. fizban

    מעשה במגרש רכב רמאי

    כמה עלתה הבדיקה? האם הזמן שלך באמת שווה את כל ההתעסקות עם הסוחר הזה? מצא לך רכב אחר, וזכור את המגרש הזה לרעה.
  18. דווקא ב 306 יש 4 נורות H7. מה זה אורך חיים קצר?
  19. fizban

    מפגש רנו ספורט 30/9/2006

    כל הכבוד, נראה שבאמת היה שם אחלה. באמת התמונה לפני האחרונה נראית כמו תצלום אוירי. ניר, אולי הוא עמד על הכתפיים שלך?
  20. במקרה הזה הייתי הולך על ההונדה.
  21. אני לא חושב שיש סיבה לדאגה. המצלמות מצלמות את כל הרכב (אחוריו). מקסימום תקבל דו"ח הביתה. שנה טובה
  22. fizban

    מפגש רנו ספורט 30/9/2006

    מצטער שלא הגעתי, היו לי עיסוקים דחופים. אני מניח שלא חשתם בחסרוני, כי אין לי קליאו ספורט. לפחות הספקתי לעשות ווקס לרכב ולנקות את הפילטר, אחרי שהבנתי שאין מצב שאני מספיק להגיע.
  23. זה שזה כביש של 90 קמ"ש לא אומר שהמצלמה מצלמת אוטומטית מעל 90 קמ"ש. בד"כ רוב האנשים עוברים את ה-90 קמ"ש, לכן הפילם היה נגמר תוך דקות ספורות ולא היו מצלמים את הנהגים שנוסעים מהר באמת. עד כמה שאני יודע, מצלמות מצלמות מאחור. מהירות מופרזת של 103 הינה עבירה קלה יחסית, אלא אם כן אתה אולי נהג חדש.
  24. א: לא הבנתי את השאלה למה לתת נשק לאנשים טיפשים. הרי השוטר זרק קרש, הוא לא ירה באופנוען. ב: לא מרויחים הרבה בתור שוטרים ומי שיש לו יכולת, מוצא עבודה קצת יותר מכניסה, אלא אם כן הוא פריק של שליטה (ולא מתחשק לו ללכת לדאנג'ן רק פעם בשבוע) ואז הוא מתגייס למשטרה בשביל לספק את יצרו ולהתעלל בנהגים, לצערנו. ג: האופנוען אכן עבריין, אבל זו לא סיבה לזרוק עליו קרש. אפשר לעצור אותו ולתת את הדו"ח המגיע בחוק. אם הוא לא עוצר, אפשר להזניק מסוק או ניידת שתבצע מרדף בגבולות הסביר. ד: זה לא רצח, אלא הריגה מתוך רשלנות. ה: טוב שאין לשוטרים אלות בייסבול...
  25. גלאי ראדאר שיש בשוק היום יכולים לגלות את זה?
×
×
  • תוכן חדש...