תראה.
תשמע.
מוטו GP זה המקבילה הדו גלגלית לפורמולה 1.
מנועי הטורבו (1.5 ליטר) של הפורמולה הגיעו לכ-1200 סוסים בתנאי מירוץ ,מעל 1500 למנועי דירוג.
אז החליטו לרדת ל-3 ליטר אטמוספרי.
התחילו עם כ-550 סוסונים.
היום ב.מ.וו מתקרבים לבערך 900 , ועוד היד (מו)נטוייה (אל תגידו שלא יצא לי פה משחק מילים משעשע... )
שיאי המסלול נשברים פעם אחר פעם. לא יעזור כלום.
מה שכן , זו פשוט רגרסיה זמנית.
לאורך זמן המהירויות הללו יחזרו. אם לא רוצים מהירות -חייבים להפסיק להתחרות.
וזה אף אחד -חוץ ממתנ"א - לא רוצה.