Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. כאן : http://carsforum.co.il/phpBB2/search.php
  2. טוב ,מכיוון שהשרשור הזה מתפתח לכיוונים שכף אדם לבן טרם דרכה בהם , אני מניח שניתן לנעול אותו ...
  3. מנסיון אישי בדוגמא הנ"ל , מותר . בימי שישי אני חונה בתחנת אוטובוס (דיי ארוכה , מספיקה ל 5 מכוניות ועוד 2-3 מוניות שנמצאות שם תמיד) , והמשטרה שחונה ליד לא עושה כלום בנוגע לאלה שחונים בתחנת אוטובוס . מה שכן חנייה כפולה היא אוסרת ואף נותנת דוחות . זה לא שמותר , אלא זו דוגמא מצויינת להפעלת השכל הישר , גם אם החוק מציין אחרת.
  4. יש עוד משהו שלא הבנת ?
  5. חבר'ה מישהו יכול לענות על השאלה הזאת?? תבצע חיפוש ,יש הפנייה לאתרי המהירות , שם תמצא את כל מבוקשך , באחריות .
  6. למיטב ידיעתי זה לא ממש ישים. הדופן באיזור מעברי המים בבלוק דקה מאוד ,ומשהיא נפרצת , אחת דתו של המנוע - פירוק.
  7. מנוע ה-SYSTEM PORSCHE היה מנוע מתכנון חדש לחלוטין , שאכן תוכנן במלואו ע"י מהנדסי פורשה (אם זכרוני אינו מטעה אותי תכנונו הבסיסי נגזר ממנוע ה-928 , אבל זה בערבון מוגבל - למי שיש גליונות "טורבו" ישנים , יש שם כתבה מקיפה). הייצור נעשה כמובן בספרד (בימי טרום פולקסווגן , אומר בערך אותה איכות של הפלסטיקים ב-BX) - מה שלא הפריע ליבואן לשווק אותן כבעלות מנוע פורשה.
  8. שמר

    שאלה על קסנטיה

    לטעמי הקסנטיה ,בתוך רכב משפחתי גדול , היא הקנייה הכי טובה בטווח המחירים שלה. הכי נוח , חזק מספיק (לא חיית רמזורים , אבל מספיק ,אלא אם מדובר על מנוע ה-1.8 8 שסתומים) , מפואר , בד"כ אמין למדי. אחרי נסיעה לאילת לא רציתי לקום מהכורסה.
  9. תגיד, איך פתחת אותו גם לאורנג'? תמורת סכום סימלי (150 ש"ח באורנג' כמדומני) יפתחו לך ( לא , לא מדובר על גן העצמאות. ).
  10. אתה בטח מתכוון לדגם ה"סיאט רונדה". הקשר בינו לבין הריתמו די חלש אולי הריצפה והתכנון הכללי, אבל בגימור ובמכניקה לא היה שום קשר. כן, הסיאטים של פעם היו פיאטים מהעולם השלישי. מישהו זוכר את הסיאט פורה? משתדלים לשכוח.
  11. המחוונים עצמם מקבלים נורה שקופה , וכיוון שהם עשויים פלסטיק שקוף למחצה ,זה נראה לך כמו צבע. האפשרות היחידה היא להחליף את הלוח , אבל למה ?
  12. שמר

    מזל טוב ל- FAZER

    מזל טוב ילד , אני סגרתי אתמול 36... צעד קטן לשמר , צעד גדול לחברה קדישא
  13. לא ולא. זה לא שאין לך קליטה , יש לך קליטה של רשת GSM , אבל אתה נמצא תחת רשת אסורה (ברשת אורנג' , האסורים הם סלקום , ג'אוואל , ירדן ,מצריים ,סוריה ,לבנון - אם אתה נמצא באיזור הגבול). בהנחה שאתה בתוך ישראל , מה שקורה הוא בד"כ - קליטה של הרשת של סלקום. באתרים בהם עוצמת הקליטה של סלקום חזקה יותר, או שהכיסוי של אורנג' חלש , אתה ננעל על הרשת השנייה ,ומכיוון שאין הסכם נדידה (ROAMING) בין הרשתות (הרי לא תרצה לדבר , כמנוי אורנג' , על רשת סלקום - ולשלם בערך פי 2 על כל שיחה) , אתה נחסם לשיחות. פתרון אפשרי בד"כ הוא לבצע חיפוש רשת חדש , מה שיביא אותך בד"כ לרשת הבית (HOME NETWORK). לגבי מספר החירום , זה לא 100 , תקן ה-GSM העולמי קובע שחיוג המספר 112 יפנה אותך לשירותי החירום במדינה בה אתה נמצא. כל מקום בעולם בו יש כיסוי GSM , בין אם יש הסכמי נדידה בין המפעיל המקומי לבין המפעיל אליו אתה מנוי , או שלא , חיוג 112 יביא אותך אל שירותי החירום המקומי (בד"כ משטרה ,או 911 בארה"ב). אני כמעט בטוח שהשיחה היא ללא חיוב.
  14. שמר

    E 46, E30 מה המשמעות?

    כמאמר רבותינו : יחרביתק (ייחרב ביתך) , מזמן לא קראתי מילות תקניות כה רבות. רפי , תקרא שוב את מה שכתבתי על מה שכתבת ותגיד אם כתבתי נכון. כאן ג'ודי לוץ אהרונוב ניר מוזס כתבתנו בשטחים.
  15. וואלה ,איך לא חשבו על זה קודם. אתה יכול להיות מליונר... חוץ מזה ,אם הוא היה יודע איפה כל מצלמה , הוא לא היה צריך אולטרה ולא נעליים , הוא פשוט היה מאט... הודעה בעלת תוכן מטעה תימחק להבא ללא שום הסברים.
  16. יו-פלסט המסגר 31 (או 35. בכל מקרה נמצא בניין אחד צפונית לאיתני עם החלפים של סיטרואן) בתוך הסימטה.
  17. שמר

    E 46, E30 מה המשמעות?

    BMW אפילו לא קרובים למה שקורה בראלי. אצלהם, מדובר על סרחיי עודף מאחורי הסרנים ולא ביניהם. בין הסרנים זה לא סרח עודף . תיכף יבוא אשפוז קור , עם רגע של עברית...
  18. אמר זה שנכנס בקיר עם הנד-ברקס מורם אומרים אמר-ברקס ולא הנד ברקס..... לפחות אם אתה מתקן תבדוק שאתה לא מדבר שטויות...
  19. כן, בהתייחס למצלמות קבועות בתחום הדרך האמורה.
  20. כן , היחידה הפעילה לכיוון צפון בין אשדוד לת"א...
  21. אם אתה נכנס גם ככה למוסך ,ספר למכונאי רק על הבעייה ,אל תיתן לו רעיונות להשחיל לך הוצאות סתם. תן לו לשבור את הראש.
  22. אם המצלמה באמת צילמה את שנינו איך זה יכול לעזור לו?? (מה צריך לעשות כדי ''להציל'' אותו??) שני רכבים בטווח הצילום ,תמונה פסולה.
  23. אני לא מכיר את ה-VW , לכן השאלה: יש מצב שאתה מרכיב את התרמוסטט הפוך ? כך מעבר המים נשאר פתוח כל הזמן...
  24. לא. שלילה מנהלתית מקבלים רק על עצירה ע"י שוטר בעת ביצוע העבירה. על דו"ח מצלמה מקבלים אך ורק הזמנה למשפט (או ברירת קנס ,אם המהירות בתחום המותר). וכמו שאמרו , אם הייתם שניכם בטווח הצילום של המצלמה ,יכול להיות שהצלת את חברך . תאמר לו שיחכה בסבלנות , אם וכאשר יגיע דו"ח.
  25. חיפוש בפורום = נעילה
×
×
  • תוכן חדש...