יש שלוש אפשרויות (ואני לא מחשיב את לנסוע כחוק כאן ,למרות שזו גם אופציה)-
האחת , לא חוקית , הסתרת המספר באמצעים שונים (ענו לך, בוץ,מראות,זכוכית מתכהה)
השנייה - לא אפקטיבית - לכה , לוחיות מספר מעוותות,ספריי וכו'. אמנם בד"כ לא ימשכו את תשומת לב השוטר , אבל המולטנובה מצליחה להתגבר על כולם בקלות.
השלישית , וכאן אני חייב לסייג את הדברים - מוצעת כשירות ע"י יבואן בליינדר לארץ .
לטענתו מדובר בציפוי לוחיות קיימות בחומר מיוחד , שעלותו כ-2000 ש"ח (חומר+עבודה+מאעכרים בדרך) , ומחזיר את אור הפלאש וע"י כך "מסנוור" את המצלמה.
הבעיות : 1. לא אפקטיבי בשעות היום. 2. יקר לאללה. 3. טרם הוכח שהוא אכן עובד .
בימים אלה עובדים על בחינה של החומר שאמורה להיות אובייקטיבית , ואם אדע פרטים אעדכן. עד אז ? תחליטו אם שווה לכם.
ניתן לקרוא על כך באתרי המהירות (ספידטראפס וטופספיד).