Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. וואלה , צודק מאה אחוז. 3 מליון יהודי פולין שנרצחו מאמצים את ידיך. כל הכבוד. אני עוצר את עצמי מלענות לך באמת
  2. התכוונת שאנשים מסויימים מייחסים לו פחות חשיבות
  3. חברים , מדובר באשה/בחורה/גברת אוריאנה , כמו שאמר בני. אם המנוע תקין מלבד הבעייה האמורה - גשי למוסך נוסף לקבלת חוות דעתו. בבואך אל תצייני שאמרו לך להחליף מנוע , אלא ששמו איזה חומר (שאת , כמובן ,לא מבינה מהו ) ושאת מעוניינת לתקן/להחליף את החלק.
  4. שמר

    גרביונים...

    עזבו אותכם גרביונים בפנסים. לכו על חותלות לג'אנטים. (רצוי , כמובן ,שהרכב יהיה מתחילת שנות ה-80 )
  5. מכיוון שאינץ' (או צול) הוא 25.4 מ"מ - הרי שלא תהיה התאמה מדוייקת בין ברגים ומפתחות אינצ'יים למילימטריים. כדי להגיע ממידה אינצ'ית למילימטרית יש לכפול אותה ב-25.4. הנה טבלה מפורטת : http://www.dixdesign.com/inchmil.htm אגב , במידות הקטנות , כיוון שהיחס הוא משמעותי יותר (בין המידה המדוייקת לבין המילימטר הקרוב , לא ראיתי שעושים מפתחות גדלוים מ-5.5 מ"מ בחצי מ"מ הפרש) מפתחות אינצ'יים תמיד יחליקו על בורג מילימטרי ויגרמו לשחיקתו - ולהיפך. כאשר המידה גדולה (נניח אינץ' ומעלה) , יהיה ההפרש זניח , אך גם כאן עדיף להשתמש במידה המדוייקת.
  6. אפשר בבקשה לא להזכיר אותי ואת ה-CRUSADER באותו משפט ? ולגבי התכנית - איך כתב אותו קורא ב-YNET? איסתרא בלגינא , קיש קיש קריא...
  7. אי ציות לתמרור הוא עניין טכני בלבד. בעיקרון עבירה של מה בכך. אי מתן זכות קדימה (אגב , היום מקבלים את אותו עונש על אי מתן זכות קדימה בתמרור המשולש , וטוב שכך) גורמת , במקרה הפחות גרוע , להפרעה לתנועתו של הרכב האמור לקבל את הזכות הנ"ל. במקרה הנפוץ יותר , לתאונה. די עצוב שאתה לא יודע את ההבדל , בהנחה שיש לך רשיון
  8. מתוך אתר משרד התחבורה http://www.mot.gov.il אי ציות לתמרור עצור (אי עצירה) 250 ש"ח 4 נק' אי מתן זכות קדימה בתמרור עצור פסילה מנהלית והעמדה לדין 10 נק'. אם יש משהו שאני מוכן למחוא לו כפיים בשיטה החדשה - ההבחנה בין העניין הטכני של העצירה לבין העניין המהותי של מתן זכות הקדימה. חברך זכה ב-4 נק' בלבד , אלא אם הוא מוכן להילחם ואם יש לו על מה להילחם.
  9. מה שאני לא מבין זה למה הצבא מבזבז טילים וכסף ,ועוד אח"כ גורם להאשמת מדינת ישראל ? הכי פשוט היה לשים את רנטיסי לנהוג ברכב , ממטולה עד אילת. הכל על פי עצותיו של אדון הכט. תאמינו לי שלא היה צורך לא במודיעין , לא במסוקים , ולא בטילים. הוא לא היה מגיע חי. אפרופו חיים הכט. בראיון שנערך איתו , הסתבר שהאיש היה 12 יום מחוסר הכרה אחרי שנרדם על ההגה... זה בא להטיף לנו? לא יצאת צדיק , אדון הכט
  10. יש שלוש אפשרויות (ואני לא מחשיב את לנסוע כחוק כאן ,למרות שזו גם אופציה)- האחת , לא חוקית , הסתרת המספר באמצעים שונים (ענו לך, בוץ,מראות,זכוכית מתכהה) השנייה - לא אפקטיבית - לכה , לוחיות מספר מעוותות,ספריי וכו'. אמנם בד"כ לא ימשכו את תשומת לב השוטר , אבל המולטנובה מצליחה להתגבר על כולם בקלות. השלישית , וכאן אני חייב לסייג את הדברים - מוצעת כשירות ע"י יבואן בליינדר לארץ . לטענתו מדובר בציפוי לוחיות קיימות בחומר מיוחד , שעלותו כ-2000 ש"ח (חומר+עבודה+מאעכרים בדרך) , ומחזיר את אור הפלאש וע"י כך "מסנוור" את המצלמה. הבעיות : 1. לא אפקטיבי בשעות היום. 2. יקר לאללה. 3. טרם הוכח שהוא אכן עובד . בימים אלה עובדים על בחינה של החומר שאמורה להיות אובייקטיבית , ואם אדע פרטים אעדכן. עד אז ? תחליטו אם שווה לכם. ניתן לקרוא על כך באתרי המהירות (ספידטראפס וטופספיד).
  11. מנעול מקורי חדש + התאמה יעלו לו יותר מהרכב השאלה אם במפתח של PSA (מכיל 4 חריצים) אכן ניתן ךבצע את ההתאמה? ולפני כן - המנעול עצמו נהרס ? אם לא להרכיב אותו לא צריך להיות סיפור גדול מדי . כל הסיפור הוא קליפס מתכת שמחזיק את הצילינדר במקומו. המנעולן שאני עבדתי איתו עד כה - J.KEY , או ג'קי בלשון העם - יושב בנמל ת"א , בכניסה.
  12. אילו דיסקים בדיוק יש לך בגיר שהם נשברים ? להעביר הילוכים ללא קלאץ' (וללא סינכרומש , אם כבר) דורש התאמה מדוייקת של סיבובי המנוע לסיבוב הגל המניע. בהתאמה מושלמת אין שום בעייה. הבעייה היא שמס. הפעמים שבן אדם יגיע לזה , בטח בכביש ציבורי , היא זעומה. עוד דבר פעוט - התחלת נסיעה מעמידה. לא יכול להיות שמנוע יסתובב (דגש על יסתובב , כלומר מונע) במהירות 0 . עקב הסיבות הללו הגיע ידידנו הקלאץ' , המפריד בין גלגל התנופה של המנוע לגיר.
  13. תרשה לי לספר לך בשקט (שאף אחד לא ישמע) - אפשר לנסוע בלי קלאץ' בכלל. קשה ,אבל אפשרי . פעם נסעתי 45 דקות רצוף ,בעיר , בלי קלאץ'...
  14. ציון , לא יזיק לכתוב בכותרת שאתה צריך מידות לקאווא' שלך במקום ההיסטריה שיש שם... כמעט הזמנתי לך מד"א.
  15. א. אין מצב. המנוע לא יכול להמשיך להסתובב עם טלטל שבור. ב. נכון , אבל שאלת לגבי התפוצצות הראש. לכן הסבנו את תשומת ליבך למיקום החור. ג. איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו.
  16. באיזה סל"ד זה קורה?
  17. אם אני מצליח לזהות מהתמונה נכון דרך החור שבבלוק (שים לב , הבלוק התפוצץ ולא הראש) , אז הטלטל נשבר , ותוך כדי התנועה שלו קרע חור בבלוק. מקרה זהה קרה לי בעבר. שוב ,זו הערכה עפ"י התמונות , אבל זה מה שנראה. העשן הלבן הינו השמן שעף החוצה דרך הבלוק (החור נמצא ממש מעל אגן השמן , ככה שיש שם הרבה שמן) וכנראה עף על סעפת הפליטה. החום הפך את זה לעשן לבן. עם כל הצער, נראה לי שינפנפו אותך בשניות מ-UMI. רכב בן 8 שנים ,אחרי 150K ק"מ ? איציק קורא לדבר הזה בצרפתיות "בלאי סביר" אבל בכל מקרה זו לא נראית כמו תקלת ייצור.
  18. רק עכשיו ראיתי שבסוף השרשור הואלת לגלות לנו באיזה רכב מדובר. מכיוון שלא כתבת בהתחלה , ויש מכוניות בהן הניקוז הרבה פחות פשוט (ראה פרוייקט מצולם של איציק לוולקן) ,העדפנו לא לתת לך עצות סתמיות , ולמנוע מצב שבו תגרום נזק לאוטו ואולי גם לבוא אל מי מהכותבים בטענות - ושלחנו אותך אל המוסך. תסכים איתי שעדיף , עקב חוסר הידיעה כתוצאה משימוש במדיום האינטרנט , לשלוח אותך למוסך עבור דבר פעוט מאשר להצטער על כך אח"כ. אני מניח שיש כאן מספיק אנשים שהיו יודעים להגיד לך על גבי הפורום את מה שאמר לך החבר , אבל עקב חוסר המידע שסיפקת בהתחלה ,זו התשובה שקיבלת . אני מקווה שברור לך מהם השיקולים שגורמים לעיתים לתת עצה לא מושלמת .
  19. מחלקה גריאטרית זה בפורום ממול הכביש לא נראה מפותל במפה מכיוון שהוא מעבר לקו הירוק. אתה יודע , קראוון ריק נראה שם כמו מאחז , כביש מפותל נראה כמו סרגל במפה (אופס ,יצא לי פוליטיקה ). פתיל ? לא מכיר...
  20. מר הדר , איזה רדאר פעל בניידת ? למיטב ידיעתי אין שום מלכודת פעילה (מלבד ה-BEE , וזו לא אמורה להיקלט ע"י שום גלאי של בל מלבד ה-RX65 החדש) ברכבי מתנ"א.
  21. וואלאק , עם כפית לא מספיק ? צריך גם ללעוס ? ג'רמי כתב לך - כביש 465 בין צומת רנתיס לבית אריה. אני כל בוקר שם בסביבות 08:45 , אם אתה צריך אני יכול להראות לך...
  22. רועי ? המקסימום שהוא מטייל בו זה לעשות סיבוב מסביב לבלוק , ובכל מקרה אף פעם לא מחוץ לשטח השיפוט של עיריית רמת השרון/הרצליה. האמת אין לי שמן של מוסך על איזה כביש הוא דיבר , אולי הוא יכול להגיד לנו?
  23. ארגוס? Phaser gun...
  24. אתר הפורמולה 1 הישראלי , המרכז גם מידע עצום על שאר סוגי המירוצים (F3000, F3 , אינדי ,IRL,קארטינג ,DTM,MOTOGP ועוד) , מכיל פחות או יותר את כל האינפורמציה שתרצה , כולל את זו ששכחתי ואת אלה שאף פעם לא אדע. כמו כן יש באתר הפנייה לשרת מלא בסרטונים.
×
×
  • תוכן חדש...