Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. מהר להחליף מוסך ויפה שעה קודם. נשמע כמו בוסטר , או אוויר במערכת - אבל בכל מקרה , בשלט רחוק לא תקבל פתרון לבעייה , ולעצור בקיר (במקרה הטוב) זה הרבה יותר כואב... תכניס את הרכב למוסך אחרת ואל תיסע בו.
  2. דבר ראשון תתחיל להתלבט ,כי להטלבת לא יעזור לך. דבר שני חיפוש , יביא לך דברים כמו זה : http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=26479&highlight=%EE%E2%E6%E9%EF+%F8%EB%E1
  3. נכון במיוחד לגבי הדגל ששמתי הודעה מעליך
  4. מילא אופנוע , היא גם שתתה תסס ...
  5. א. אתה יושב במשרד משועמם. ב. אני יושב במשרד משועמם. ג. שנינו לא שמים לב שהגיע הזמן ללכת הביתה. ד. הגיע הזמן שמישהו יותר רציני ינעל כבר את הדבר שהתפתח פה. ה. כל התשובות נכונות. ******גילוי נאות - המשך לא יבוא ************
  6. משני אלה אשר להסיק שהגילוי הנאות אצלך צריך להיות על השימוש בויברטור ,אז לא צריך לגרבץ
  7. השאלה היא - למה ? הרי (אני מקווה כך) - אתה שלם עם ההחלטה לחיות עם הצרפתיה. כולם יודעים שבד"כ היא תעלה יותר מיפנומטית מצוייה. אבל אתה הרי לא יכול להימנע מהתיקונים האלה , כי ,כמו שאתה יודע ,צרפתיה לא מטופלת מענישה. BIG TIME. הערך המוסף שלה בכלל לא מתבטא ברמת אמינות כזו או אחרת. ה-BX שלי היא דוגמא מצויינת (לזה שאני לא בסדר , כן ? ) , הראלי זצ"ל של תומר , להבדיל (אין קשר אמיתי בין שתי המכוניות מלבד ארץ המוצא ,כן ?) , ה-205 של רז שמשירה חלקי דש בורד כאילו הסתיו עכשיו . אף אחת מהן לא מכונית שכדאי לחיות איתה. אבל החיים עם כל צפרדע כזו הם מתוך בחירה - כ"א וסיבותיו וסטיותיו עימו . אני לא מרגיש צורך לתת צידוק למה אני מחזיק את הגרוטאה הזו . כרגע , לצרכים ולרצונות שלי - זה מה שטוב. לא יהיה טוב - הלאה. אבל בינתיים ? אז אני צריך לרוץ לטאבו כדי לרשום עוד משכנתא כל כמה חודשים , אז מה ? כרגע היא ממלאת את תפקידה בסיפוק צרכיי המוטוריים. יכול להיות שבעוד שנה אקנה במקומה ויברטור וורוד. גם הוא עולה המון לאחזקה (הבטריות ,הבטריות) , מרעיש ורועד - אבל אני נהנה , וזה מה שחשוב. ******גילוי נאות- הודעה זו נכתבה תחת השפעת אדי בנזין *******
  8. בהתאם לצריכה. סע ברכב דיזל , הנע אותו בדחיפה , ללא אורות,איתות,רדיו וכו' - כמה ימים. סע ברכב אוטומטי לחלוטין , בעל תגבור חשמלי , עם אורות , מערכת 5 מגברים , 4 סאבים , מזגן ומאוורר בעוצמה הכי גבוהה - אני לא נותן לך יותר מ-10 דקות מקסימום.
  9. שמר

    נסיעת חוויה - הונדה S2000

    ממש השתעממתי בה חוץ מהנסיעה שהיתה מהנה ומהירה....הישיבה באת נוסעים היתה משעממת... הכיסאות די נוחים אבל חוץ מזה לא אהבתי את התא נוסעים... כשאני נוסע במכונית כלשהי אני אוהב לחפש דברים...ולהשתעשע מהתא נוסעים.... וזה מה שלא יצא לי ב-S2000...חבל. טוב נו נסלח להונדה.... אם יצא לך להשתעמם מתא הנוסעים ב-S2000... תחליף נהג.
  10. אם הייתם טורחים לקרוא את הודעותיו של עומרי , אז לפחות ב-60 אחוז מהן מוזכרת הקסארה TD 1.9 שלו. החתימה הינה מתוך אלבומו של THE TAZ (שיר 1 ), יש אפילו את הלינק אל האתר בו הוא מאוכסן.
  11. טוב , אחרי שאנחנו כבר יודעים כמה ס"מ יש לנהג ה-CLK שם למטה ,וכמה עולה לעשות פוליש לסריטה על המייבאך , ומי יקנה את ה-SL 600 בדיל כדי להעלות אותה בקומבינה חזרה לכביש - נראה לי שזה הזמן להפסיק **********ננעל***************
  12. שמר

    בעיות עם EMULE

    תפסיק למצוץ להם את הדם...
  13. תזכיר לי לספר לך על הדבורים והציפורים בפעם הבאה שניפגש. זה קשור איכשהו...
  14. 39 ? יש כמה אפשרויות: 1. אלה חבילות של 3 , חייך המיניים סבירים בהתחשב בגילך , אבל קורעים אותך בכסף , אחשלו. 2. אלה חבילות של 6 , עדיין קורעים אותך בכסף , ואתה גם נהנה למלא אותם במים. ... 3. אלה חבילות של 12 , אתה מדמיין לעצמך (אפילו בני 16 לא זוכים לתדירות כזו) , וחוץ מזה אתה חוסך וקונה את ההכי זולים (מה שמסביר את ההפלה) :twisted:
  15. כשאני מתעצבן , ההודעות נעלמות כשאני מגיב ,אני לא עצבני (מדי). לגבי הידית , תשים KY...
  16. יש לה V6................
  17. שטנגה , ערוך חיפוש. ייתכן שניתן להחזירה למקום באופן זמני עד להגעה למוסך. זה בדיוק מה היה לי .
  18. אוריאנה. את שואלת ועונה לעצמך על השאלה . לא תוכלי לדעת שזו תאונת שילדה. לא לבד , לא עם הידע שלך. אגב ,זו ממש לא בושה. רוב האנשים לא יידעו להבחין אפילו במכונית שהורכבה משתי מכוניות שונות. צריך ידע ונסיון (ורצוי גם ליפט או בור בדיקה). לכי לבדיקה ,שם , כמו שכתב רועי ,יסבירו הכל.
  19. משוגע ! קנית כלים ב-ACE? קרעו לך את הצורה... ערוך חיפוש על כלי עבודה , סט של PROXEN (לא פחות טוב ,ואולי טיפה יותר) עולה בסביבות 300 ש"ח ,לא יותר. כלל לחיים. רשת שיווק , בין אם DIY ,מזון , רהיטים או ציוד לגן - לעולם תהיה אחת משתיים: 1. יותר יקרה בהרבה. 2. מוכרת סחורה נחותה. ייתכן גם שילוב קטלני בין השתיים. גם כשיש מבצעים , הם ברובם על חשבון הספק , ולא על חשבון הרשת (למעט במקרים בהם הרשת היא היבואן). ההסבר הוא פשוט למדי - רשת ,לעומת קמעונאי ,חייבת להחזיק מלאים ,לשלם שכירות על חנויות ענק , לשלם משכורת למאות עובדים , מנהלים ועוד כל מיני. כוחה הגדול הוא ביכולתה להוציא מחירים טובים מהספקים ,עקב הכמויות בהן היא קונה את המוצר. אבל הרווח על כל מוצר שתקנה בה הוא בממוצע 40 אחוז ,ויש מקרים בהם הרווח שלה הוא מאות אחוזים. אתה , כצרכן ,נהנה מהמבחר , תנאי האשראי הנוחים בד"כ והמיזוג ,אבל משלם BIG TIME. אלה היו 60 שניות על מפלצת הקפיטליזם הגלובלי.
  20. מהמגזר הערבי . יעני ,ערבי ישראלי. אין ספק שבן סולאיים הוא משכמו ומעלה. כתבות של דובי מילר על ראלי המזה"ת , עם אזכורים רבים של בן סולאיים ושאר המתחרים מקרב בני דודנו : http://www.formula-1.co.il/rally.php
  21. אני נועל. לא לפני שאני מזכיר את אופצייית החיפוש : http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=4605&highlight=%E8%EC%E5%E5%E9%E6%E9%E4 בפעם הבאה זו מחיקה אוטומטית
  22. התשובה בגוף השאלה
  23. שמר

    תגידו איך ערוצי HOT ?

    רק אל תשכח שהכבלים התחילו כשהיה רק ערוץ 1 ו-2 (בחיתוליו) , וכך רכשו את רוב לקוחותיהם , בזמן שיס נכנסו לשוק רווי למדי
×
×
  • תוכן חדש...