לדעתי מה שדופק את מנוע ה-NR (הבוכנות האובליות) הוא לא נושא השחיקה , כי כפי שצויין , הסגסוגות שפותחו היום מסוגלות לעמוד בעומסים היסטריים.
לדוגמא ניתן לציין את מנוע הב.מ.וו F1 , אם זה המנוע 1.5 ליטר מוגדש טורבו ,שהוציא (גרסה מיוחדת למקצי דרוג) הספקים של בערך 1500 (לא טעות ,אלף וחמש מאות) כ"ס , ואם זה המנוע האטמוספרי של היום (3 ליטר) , שמוציא כ-800 ויותר סוסים , ומגיע לסל"ד אסטרונומי של כ-18,000 סל"ד (לא להשוות למנועי טיסנים/אופנועי 2 פעימות ,שם יש הרבה פחות מסה להזיז).
הבעייה העיקרית ,כפי שאני רואה אותה ,היא בעובדה שיש שני טלטלים לבוכנה. "שפיל" קטן שיתפתח באחד הטלטלים , יגרום מהר מאוד לחוסר איזון מוחלט של הבוכנה ,ומכאן הדרך קצרה להרס המנוע.