אני אנסה לתת לך מענה מנק' מבט של לקוח ליסינג. (אני מניח שכבר קנית את הרכב לפי השאלות בפורום טכני ,אבל בכל זאת).
1. למה הרכב בחברה לאחר מעט זמן (יחסית) ? כמה אפשרויות : א. במיוחד בחברת היי טק ,היו גלי פיטורים ,מה שבהכרח הביא למלאי גדול של מכוניות מיותמות שהוחזרו , גם במחיר שבירת החוזה. ב. כמו שציינו , שידרוגים - חברה מסויימת שהחליטה להחליף את סוג הרכב, וסיבותה עימה. במיוחד עם המלאים הנובעים מהסיבה שציינתי בסעיף א' - ניתן לעיתים לחסוך כסף רב לחברה. ג. תום חוזה -בן 3 שנים. ד. אי עמידה בתנאי החוזה של החברה -חשבת כמה חברות סטארט אפ נסגרו בשנים האחרונות ? הרכב ,הרשום על שם חב' הליסינג, חוזר אוטומטית.
2. למה כ"כ הרבה פעמים במוסך (צמיגים, חלונות וכו') ? - מטבע הדברים ,רוב רכבי הליסינג זוכים ליחס פחות מרכב פרטי. חלונות עשויים להישבר בפריצה ,ללא קשר ליחס לו זוכה האוטו. צמיגים הם לעיתים תולדה של תאונה קלה/טיפוס מדרכות בלתי אחראי/נסיעת שבילים נמרצת (לא תאמיני איזו עבירות יש לרכב ליסינג) , וכן של מדיניות החברות להחליף לצמיג הכי זול - מה שתורם לבלאי מהיר.
3. קילומטראז' גבוה - כשהדלק על חשבון הברון , הטיולים בשישי שבת נהיים ארוכים יותר.
4. תיקונים למיניהם - המשתמש הממוצע ברכב לא בדיוק יודע מה ואיך עשו ברכב , לכן ישנן תקלות שהרבה פעמים יעברו ללא אבחנה.
בסה"כ הפוקוס שהוצעה לך , למעט קילומטראז' לא מועט -נראית בסדר גמור , כמו שהוסבר לך ע"י עמית.