Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. ככה: מנוע - תומכים ,הכוונה כנראה לתושבות , נראה קצת מוזר ,וההוצאה לא קטנה במיוחד ,אבל לא משהו שאי אפשר לחיות איתו. מרכב - הרכב עבר תאונה לא קלה - האם הוסבר לך מהי משמעות הפגיעה במרכב ? (האם יש ירידת ערך?) בלמים - לא נראה משמעותי. הטיפולים סבירים , שום דבר משמעותי (וטוב שכך , ברכב בגיל הזה). אם תאונת המרכב לא משמעותית , וניתן להסתדר על מחיר הח' התומכים (תושבות) , אז עפ"י הנתונים הללו הרכב נראה בסדר.
  2. שמר

    תגידו איך ערוצי HOT ?

    ככה: ערוצים - לטעמי יש יתרון קל לכבלים (HOT) . אגו , ביפ , ערוץ 8 (למי שאוהב) , יצפאן בערוץ 3 (למי שאוהב , למרות שהשיא שלו כבר עבר). ערוצי הסרטים של יס טובים בהרבה מבחינת התוכן - פשוט סרטים יותר טובים . איכות תמונה - אין מה להשוות . האיכות של יס טובה בהרבה. הסיבה פשוטה : רוחב הפס של הכבלים , הגם שבעיקרון הוא גדול בהרבה , תפוס ברובו ע"י השידורים האנאלוגיים. כתוצאה מכך יש פחות משאבים פנויים לטובת כל ערוץ , וכתוצאה מכך האיכות יורדת (אתה יכול להשוות את זה לתמונת JPG , למשל . ככל שהקובץ יותר קטן איכות התמונה יורדת (יש פחות פרטי תמונה בקובץ נתון)). ביס השידורים דיגיטליים כולם , ולמרות רוחב פס קטן יותר (המשאב הזה יקר בטירוף כשמשתמשים בלווין , לעומת הכבלים בהם ההשקעה היא ברובה חד פעמית - הפריסה הראשונית , ולאחר מכן התחזוקה זניחה באופן יחסי). תקלות - לטעמי יש יתרון קטן ליס. התקלות האפשריות בתוך הבניין/דירה הן זהות - אחרי הכל מדובר במערכת כמעט זהה. מחברים , כבלים פגועים , שקעים תקולים. זהה בשניהם.היתרון היחיד לכבלים - אספקת מתח למגבר שנמצא בחדר המדרגות עקב אספקת מתח לא תקינה אליו. מחוץ לבניין - יס עלולה להיפגע משלושה גורמים : 1. האנטנה על הגג זזה (יצאה מכיוון) - בהתקנה נכונה הסיכוי נמוך מאוד. 2. מרכז השידורים עצמו קרס מסיבה כלשהי (כיום המרכז מגובה בחלקו , יש שני מוקדי שידור אל הלווין). 3. מזג אוויר סוער מאוד , המשבש את הקליטה לחלוטין (הממוצע אצלי בשנתיים האחרונות : 15 דקות לכל החורף). הכבלים , לעומת זאת , בנוסף לתקלות הבניין ומוקד השידורים - עשויים להיפגע גם מתקלות שונות , וזאת עקב מבנה הרשת הבנוי בצורת עץ. תקלת רשת כגון : סיב אופטי או כבל קרוע בדרך למגבר הראשי. מגבר ראשי תקול. אספקת מתח לקוייה למגברים (למרות שהכל מגובה ב-UPS והזנות כפולות). כבל מפיצול הרשת עד לבניין קרוע. בעבר התקלות היו הרבה יותר נפוצות , כי רשת הכבלים הייתה חדשה ,ורוב קבלני הבניין/מים/ביוב/חשמל לא התייחסו אליה וחפרו על ימין ועל שמאל , וכתוצאה קרעו המון כבלים. היום המצב יותר טוב ,עקב פיקוח של הרשויות והכרה של הקבלנים את הרשת, אבל עדיין הסיכוי לפגיעה קיים. בסה"כ ההבדל לא גדול. שירות - יתרון גדול ליס. אני נמנע מלהתקשר לכבלים כי לא נעים לי שאני מפריע להם לנוח בכל פעם . מנסיוני עד כה המענה אצלם איטי מאוד. ביס יש מענה מהיר בד"כ. עם זאת גם להם יש הרבה מה לשפר ויש שעות שההמתנה ממושכת. מחיר - פחות או יותר זהה בשניהם (איפה כאן התחרות ? ). חייבים תמיד להיות עם היד על הדופק ,ולראות מי נותן מבצעים ואילו. הפתרון - לאיים כל פעם בהתנתקות. עצוב ,אבל זו השיטה היחידה להוזיל עלויות. *******גילוי נאות ******* - אני מחובר ל-יס.
  3. כל מוסך מורשה (UMI).
  4. שוב , זו לא חברה שמתנהלת באופן מוחלט על בסיס עסקי , אלא איגוד של כל החברות , הנאלץ ,בלית ברירה ,לבטח את הפונים אליו. הגוף קיים כבר עשרות שנים ,ולא קשור לרפורמה בביטוח (מלבד העובדה שמספר הפונים אליו עלה מאז הרפורמה). ביטוחי דו-גלגליים שם לא זולים יותר בהכרח , כדאי לשאול בפורום הדו"ג - יש כמה סוכנויות שמתמחות בטיפול בהם. ולא , אל תצפו לדילים - הם לא שם בשביל למשוך אותך. זה אתם צריכים אותם לא הם אתכם...
  5. לא מוצף ולא נעליים. 6 מצלמות בסה"כ. אם תיתן מיקום נוכל לעזור קצת. אה , כמובן שיש גם מצלמות ניידות , אבל בשבילן צריך מגל"ר ועיניים פקוחות.
  6. שמר

    תנו כותרת לתמונה

    "שיט , בטח לבעל הגרוטאה האדומה אין אפילו צד ג'..."
  7. אתה יכול לחפש
  8. היא לא ספורטיבית , וגם לא באמת חזקה , אבל סובארו אימפרזה 2.0 GX עשוייה בכל זאת להתאים לדרישות שלך
  9. ה"פול" היא לא חברה ,אלא איגוד של כל חברות הביטוח (POOL) , המהווה מאגר של כל הלקוחות הבעייתיים /זמנים/שלא רצו לבטח אותם בשום מקום. האיגוד קיים בהוראת המפקח על הביטוח , ומחוייב למעשה לתת מענה ביטוחי לכל אחד - גם כאלה שחברות הביטוח זרקו מכל המדרגות , וזאת על מנת שלכל אחד תהיה האפשרות לבטח את רכושו. ברור לכם שעקב כך מגיעים לשם רוב האנשים בעלי פוטנציאל סיכון/תביעות גבוה , ומכיוון שכך הפרמייה שתיגבה ממי שיבקש לבטח באמצעות ה"פול" תהיה גבוהה בהרבה (רק כך יוכל האיגוד לאזן את רמת התשלומים הגבוהה שתשולם למבוטחים). יש לא מעט טענות על התעריפים , שגבוהים בהרבה מתעריפי החברות - אבל למרבה הצער , מי שמגיע לשם , אין לו אלטרנטיבה בד"כ...
  10. אם יש לך יומיים פנויים ,ידע בריתוך , וכלים - למה לא? העבודה היא לא תורה מסיני , וזה נוכחת גם בשרשור ההוא. הבעייה הגדולה היא הזמן הפנוי (החישוב של מוני נחמד , אבל הוא שכח את הזמן שלוקח ללכת לקנות את התפוח , הזמן שלוקח להביא שקע חשמל , הזמן שלוקח להתחבר למערכת החשמל (לא מכיר את הפנס בטויוטה ,אבל יש מכוניות שרק פירוק הפנס האחורי הוא חצי יום), הזמן להביא ברזלים למתקון , צביעה , ברגים וכו'.) בקיצור - בתור תחביב זה נחמד ,ולא צריך להוות בעייה ,אבל כלכלית- לא בטוח שמשתלם.
  11. שמר

    מה קורה לאוראנג'?

    נכנסתם 9 , יצאתם פארשים
  12. שמר

    מה קורה לאוראנג'?

    מתחיל להתאושש
  13. שמר

    מה קורה לאוראנג'?

    הבעייה לא אצלך. הלילה עושים את ההחלפה. אני מנסה לברר ואעדכן.
  14. אני לא חבר שלך. לא רק שאתה לא חבר שלי - אתה לא גדול ,לא חזק , ולא טוב... וכל זה ארוז בתוך דש בורד מתפרק
  15. אנחנו מעדיפים להתלונן על זה שלא עשית ביטוח עכשיו , מאשר להתלונן אח"כ , כשתיכנס באחד מאיתנו ולא יהיה לך מאיפה לשלם ... אין לך כסף - איך בדיוק תביא כסף לשלם למי שתפגע בו ? אני כבר לא מדבר על זה שבעוד חודש בטח יתקלקל לך חלק בטיחותי , ולא תטפל ,כי המוסכים בימינו לא מוכנים לקבל כלום חוץ מאשראי , ומזומנים אין לך. אני לא מאחל לך חלילה תאונה , אבל התירוץ שלך מטומטם , פשוט ככה. אתה לא מסוגל להחזיק רכב מבחינה כלכלית , אל תיסע. זו לא בושה . מה אתה דואג? אם הוא יכנס בך.. הביטוח שלך ישלם על התיקון של הרכב שלך.. ואחר כך ירדוף אחריו עם סוללות של עורכי-דין כדי שישלם את הכסף שעלה התיקון. מצידך, האוטו מתוקן כי הביטוח משלם על התיקון - ולא הוא.. לי יש צד ג' בלבד. כך שאני צריך לדאוג. מצד שני , יש לי חברים גדולים וחזקים... הכיטוב
  16. ושטנגות זה מה בדיוק? בקשר לבחור עם הבעיה, לך למוסך, זאת לא בעית קלאץ' זה בטוח, בעיה במכלולי הגיר. שטנגה ,בעברית מוטטת - היא מוט מקשר (אפשר יותר ממוט אחד) המחבר באמצעות מפרק כדורי בין מוט ההילוכים לבין המוט הבורר הנמצא בתיבת ההילוכים , וזאת כיוון שקשה עד בלתי אפשרי להעביר תנועה מפנים הרכב (הידית) עד למיקום הגיר.
  17. אופס... אני חייב להגמל מלכתוב ( היית צריך לעצור בדיוק כאן. )מהר...
  18. אם הכוונה לשימוש בהזנה כמקור מתח , אז אין שום רע (מלבד , אולי ,רעשים אפשריים בשמע היוצא מהטייפ עקב חיבורים רופפים).
  19. אם מה שמעניין אותך בראלי זה לא להפסיד עליה כסף - עזוב אותה. באמת. לא מתוך רצון לרדת עליך או משהו. פשוט עזוב אותה , ואם כבר - תישאר עם הפונטו.
  20. ועוד פעם :
  21. אין הנחתום מעיד על גיסתו... מה קשורה גיסתי? (סתם סתם אל תקחו את זה קשה) מה אני יכול לחבר מאחורי הסוויץ' שיתאים עם הגלאי?לא כל כבל מתאים תודה צביקה כל כבל כמעט יתאים.צריכת הזרם של הגלאי אפסית. הבעייה שלך היא למצוא קונקטור שיתאים , אבל גם זה אפשרי.
  22. יכול להיות שסתם השוטר היה נחמד והביא לו 250 ש"ח אתם לא ממש יודעים לקרוא , מה ? אי ציות לתמרור הוא עניין טכני בלבד. בעיקרון עבירה של מה בכך. אי מתן זכות קדימה (אגב , היום מקבלים את אותו עונש על אי מתן זכות קדימה בתמרור המשולש , וטוב שכך) גורמת , במקרה הפחות גרוע , להפרעה לתנועתו של הרכב האמור לקבל את הזכות הנ"ל. במקרה הנפוץ יותר , לתאונה. די עצוב שאתה לא יודע את ההבדל , בהנחה שיש לך רשיון
  23. אנחנו מעדיפים להתלונן על זה שלא עשית ביטוח עכשיו , מאשר להתלונן אח"כ , כשתיכנס באחד מאיתנו ולא יהיה לך מאיפה לשלם ... אין לך כסף - איך בדיוק תביא כסף לשלם למי שתפגע בו ? אני כבר לא מדבר על זה שבעוד חודש בטח יתקלקל לך חלק בטיחותי , ולא תטפל ,כי המוסכים בימינו לא מוכנים לקבל כלום חוץ מאשראי , ומזומנים אין לך. אני לא מאחל לך חלילה תאונה , אבל התירוץ שלך מטומטם , פשוט ככה. אתה לא מסוגל להחזיק רכב מבחינה כלכלית , אל תיסע. זו לא בושה .
  24. באופן אישי , הסרט שהכי ריגש , לא כלל שום סצינת זוועה , שום סיפור מצמרר , אפילו רגעי צחוק היסטריים , ולא נעשה בידי יהודים ו/או מפיקים הוליוודיים עתירי פעלולים - "החיים יפים" , של רוברטו בניני. פשוט,אמיתי בגישתו, ונוגע ללב.
  25. אין הנחתום מעיד על גיסתו... במקום להתעסק עם החשמל של הרכב ,אני מציע שתחבר את גלאי הרדאר בחיבור קבוע למקור זרם אחרי הסוויץ'. המצית , בשימושו המקורי ,הוא צרכן של הרבה זרם. חיבור לא נכון למקור מתח שלא עומד בעומס עלול להשפיע על החיווט (בהנחה שאתה או אחרים מעשנים,וגם אם לא - לך תדע) ולהרוס אותו.
×
×
  • תוכן חדש...