שמר
-
הודעות
14,585 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שמר
-
קבל השטח המוקף בעפרון הוא שטח הפארק ואיזור התעשייה, פניייה מכביש 444 , 100 מ' דרומית לכניסה לשוהם. אין מה לחפש שם מלבד טיול בחיק הטבע.
-
נהיה סלט שלם מהשרשור הזה. יאיר שאל על הפנייה מזרחה בצומת רנתיס , המובילה לבית אריה (בעבר הוליכה גם לכיוון עלי זהב ,עם אופציה להמשיך לרמאללה/ירושלים ,אך מאז האינתיפאדה2 היא חסומה) . להגיע משם לחבל מודיעין ? פעם אחרונה שעשיתי את זה הייתה לפני 15 שנה - היום לא הייתי מנסה גם ברכב ממוגן השטות האחרונה שעשיתי בשטחים הייתה לחתוך מכביש חוצה שומרון לבית אריה (לפני כשנה) - מזמן לא הרגשתי את כובד הביצים עד כדי כך. הוא כמובן הצליח לבלבל אותנו עם שוהם , שדרומית לה נמצא כביש 443 , המוליך ,כפי שציינתי - לפסגת זאב/עטרות. הטיול של נועם (NOAMSHEL) היה לא לכאן ולא לשם. הבחור פשוט פנה מזרחה מול הכניסה הצפונית לשוהם , שם נמצא א.ת. חבל מודיעין מצד שמאל , ופארק נחמד מצד ימין. הפארק הזה מסתיים בצידו הדרומי מעל המטווח של בית נאבללה והמושב בית נחמיה. אגב ,אם הוא היה ממשיך בנסיעה ישר (כלומר מזרחה) הוא היה מגיע אל מתחת לכביש 6.
-
טוב שלא הגזמת, מארבי ירי? אמנם בתחילת האינתפאדה (take 2) היו כמה מקרי ירי על 443 אחרי המחסום, אבל מאז עברו 3 שנים של שקט, נסעתי על הכביש הזה מספר פעמים על דו"ג וגם ברכב, לא הרגשתי בחוסר נוחות יותר מאשר בנסיעה בכביש ואדי-ערה בו נסעתי לפני שבוע מספר פעמים. גם אם יש פיגועי ירי בדרך כלל הכבישים האלה נטושים מה עושים זה מדביקים את הדוושה לרצפה מתכופפים קצת ומקווים לטוב כן , בטח ,ישר לידיים של מארבי הלייזר שהמשטרה מציבה...
-
בוודאי - "החיפושית המשתוללת" , מבית וולט דיסני . בכיכובו של הרבי , חיפושית מס. 53. היו כמה סרטים , כשהכי טוב לדעתי היה "החיפושית במונטה קרלו" , בו השתתפה כביכול החיפושית בראלי מונטה קרלו.
-
נודניק ג'רמי ,אני לא חושב שהוא דיבר על צומת רנתיס , הנמצאת צפונית משם.
-
קונים אחד חדש , זהה לחדש שכבר יש. שמים את הזוג אחורה , ואת האחד שנותר שמים בתור ספייר.
-
אני מניח שאתה שואל על הפנייה ברמזור לכביש 443 . הכביש הנ"ל עובר דרך כפר דניאל ,יער בן שמן , מבוא מודיעין , שילת , לפיד , העיר מודיעין , מכבים/רעות , עד למחסום. מכאן מזרחה אתה נכנס לשטח שעשוי להיות עויין , כלומר מארבי ירי , דרך בית חורון עד לפסגת זאב/עטרות. מכיוון שאתה מבקש להגיע לשילת ,אין שום בעייה בכביש. גם אם תפספס BIG TIME תגיע למחסום של הצבא כנק' ציון. נסיעה טובה.
-
בנדיקס בסטרטר. בצע חיפוש.
-
ראש העין ,אליכין ,אלישיב , שעריה (פ"ת) , שעריים (רחובות) , גאולי תימן... שנמשיך ?
-
אתה חייב לפרק את המנגנון. עד כמה שאני יודע החלק מתחבר בלחץ או בהלחמה. אני מאמין שניתן לתקן , אולי פחח יוכל לעשות לך את זה. לחילופין ,כמו שכתבתי - יכול להיות שמנגנון מפירוק יעלה פחות.
-
רשיון טרקטור.
-
לא הבנתי בדיוק . האם הידית מסתובבת על ריק ? או שמא החלק של המנגנון מסתובב יחד עם הידית ? אם זו ידית - או שקליפס האבטחה השתחרר , או שהשינון בידית נשחק. אם זה החק , רוב הסיכויים שהחיבור של החלק המתחבר לידית אל גלגל השיניים שמזיז את המספריים (החלק שמחזיק את הזכוכית) השתחרר. צריך לפתוח ולבדוק מה הסיבה , כנראה שהכי קל יהיה ללכת לזגג , או להשיג מנגנון מפירוק (איזה אוטו?)
-
הקאטאנה (חרב סמוראים) המקורי היה 1100 , והוא זה המופיע בתמונה של נימיץ. כל השאר נקראו כך בעקבותיו , כמו שכל קאווא' GPZ או ZX נקרא נינג'ה , כשהמקורי היה GPZ900R...
-
איך אתה יכול לשלם במזומן לפני שאתה יודע כמה?! בקשר לכרטיס אשראי - ככה זה נהוג גם בתחנת דלק שיש לי ליד הבית (חברת דור), אם זה כרטיס אשראי אז קודם מעבירים אותו, המערכת מקבלת אישור של חברת כרטיסי האשראי רק אז מתחיל המילוי דלק.. ובגמר המילוי יוצא הנייר שצריך לחתום עליו - וזהו מזומן - נניח שיש לך בכיס 100 ש"ח , ואתה רוצה לתדלק . שלם קודם. לגבי כ. אשראי - לא מדובר על תדלוק עצמי , אלא בתדלוק ע"י מתדלק , שם - בשעות היום - אתה ממלא ואז המתדלק לוקח את הכרטיס ומעביר אותו. אם לא הובן - כל אלה הם אמצעי זהירות אחרי שכמה וכמה לקוחות מילאו , סגרו מיכל דלק - ונעלמו...
-
הנה לינק : http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=49031&lb=0 קרא את כל השרשור, כולל זה המפנה לתפוז , ומביא מחקר שבוצע.
-
אולי חבר שלו חשב שהוא רוצה לעשות רייס פתאום באמצע שום מקום... discover - אתה מודע לעובדה שאנשים נוסעים בשמאלי 120 קמ"ש בד"כ - תלוי בתנאי הדרך? רייסים באיילון זו בהחלט סיבה מוצדקת להאיט ככה סתם. איזה אידיוט נהג המונית שלא הבין את זה. חברים , תעצרו ! יוצאים מגלגול !
-
במקום בציור היה עדיף להשקיע מחשבה ב-למה לא צריך להאט בלי סיבה בנתיב השמאלי ל-55-60 קמ"ש.
-
הבנת לחלוטין את מה שאמרו, רק בדיוק הפוך. את מה מסובב ההגה באוטו רגיל? נכון, את הגלגלים הקדמיים. באיזה גלגלים יש את מירב עומס הבלימה? נכון, בקדמיים. אם כך, איפה כדאי לשים צמיג פחות טוב? (רמז: לא בקדמיים) תוספת שלי: אם הצמיג הוא מעט פחות טוב, זה לא משנה איפה תשים אותו כי הוא יתפקד כמו כל צמיג אחר. אם מידת הליקוי בו כזו שאתה צריך להפעיל שיקולי "איפה יעשה פחות נזק", עדיף לא להשתמש בו כלל, או לשמור אותו כרזרבי לנסיעה איטית עד לצמיגאי. נמרוד נמרוד. חד משמעית - הצמיג הטוב הולך אחורה. בכל מקום ששאלתי ההמלצה זהה (אלא אם אתה מחפש זנב מכשכש).
-
לאודה כבר לא עובד ביגואר , הוא פוטר בשנה שעברה. ביקורו בארץ נערך כחלק מיחסי הציבור של חב' התעופה שבבעלותו (LAUDA AIR, חב' טיסות שכר אוסטרית) , שהפעילה בזמנו טיסות שכר לאילת . פיקה/רוזברג ג'וניור רחוקים עדיין מאוד מה-F1 , הסיבוב שקיבלו בוויליאמס-ב.מ.וו הם בעיקר בגלל הקשרים של אבותיהם.
-
E10 (סובארית) - המון מרחב ,מקום ל-7 נוסעים , חסכונית בטירוף. F15 - לא כדאי , זולל דלק , 2 נוסעים בלבד...
-
הימור שלי , בעקבות ההרמה של הרכב כדי להחליף צמיגים - השתחררה אחת הגומיות שמחזיקות את האגזוז , וכעת הוא חופשי ודופק מדי פעם . אם אתה לא סומך על המוסך - בקש שיראו לך מה התקלה ומה מחליפים - או החלף מוסך.
-
למזלך כבר קיבלת תגובות , לכן אני לא מוחק את השאלה , כמו שעשיתי לאחרים היום ובכלל. אם למישהו יש בעייה עם מחיקה - הוא מוזמן לפנות בה"פ לאחד המנהלים (אם אין אף אחד ,יש אחראים לפורומים , ורובכם יודעים מיהם המנהלים) . לא בטוח שנענה (ראו הודעה בדבר נהלי מחיקה חדשים) , אבל השיטה היא בטח לא לפרסם עוד הודעה בסגנון "שתו לי אכלו לי" זהו גם אחד מכללי הפורום. מי שלא מסוגל לקבל את זה מקומו לא פה. מרצונו או לא. אני לא מתכונן לרשום את זה שוב *****ננעל***********
-
כמה אנקדוטות על נויג' -הלא הוא מנסל , שכמו שכתבתי , לא הצטיין בעודף אינטלגנציה, אבל לעומת זאת , היו לו ביצים גדולות יותר מהפר של אריק שרון: 1. בהיותו נהג בלוטוס (המכונית עם ה-JPS , הסיגריות שהלוגו שלהן איים בתקופה מסויימת להיות יותר פופולרי מדגל ישראל מניילון לפני יום העצמאות על המכוניות) , במירוץ בדאלאס , שהיה חם במיוחד - אזל לו הדלק כ-100 מ' לפני קו הסיום (מכוניות הטורבו של אז היו צמאות מאוד וזה קרה לעיתים) . מכיוון שדחיפה ע"י הצוות הייתה אסורה הבחור לא התעצל , יצא מהרכב והתחיל לדחוף. הצירוף של החום הרב, המאמץ של המירוץ , והדחיפה ,עשו את שלהם - והוא התעלף. 2. במירוץ האחרון של 92' באדלייד , עת הוא מתמודד על האליפות , הוא פיצץ צמיג אחורי בכ-300 קמ"ש . הוא הצליח להשתלט על הרכב פחות או יותר , אבל האליפות הלכה 3. הקשות גלגלים שלו עם סנה ופיקה ב-300 קמ"ש היו דבר של מה בכך. 4. באחד המירוצים , הוא הוביל בהפרש עצום ,ובהקפה האחרונה החל לנופף לקהל שהריע לו. הנפנוף הזה עלתה לו ביוקר , שכן הוא לא שם לב , והמנוע פשוט כבה לו. זה עלה לו במירוץ. 5. למרות שלקח את אליפות העולם , וויליאמס החליטו שלא לחדש עימו את החוזה , ולכן עבר לאליפות האינדי בארה"ב , וזכה בה (למיטב ידיעתי - הרוקי הראשון שעשה זאת). 6. אחרי השנה בארה"ב , הוא חזר למקלארן , אז עם מנועי פז'ו - שנאלצו לשנות את המכונית כולה . הוא פשוט לא נכנס פנימה ,כי היה שמן מדי 7. השוס הכי גדול עליו - לפני קצת למעלה משנה - הבחור גר כרגע באיזה אי קטן ופרטי באנגליה. כנופייה של גנבים חדרה לאי במטרה לעשות מכה. הם לא ידעו (ואני מניח שגם אתם) שלנויג' יש חגורה בקראטה. התוצאה - חמשת הגנבים אושפזו בבית חולים האיש והשפם - אגדה מהלכת. תורידו לכם כמה קטעי וידאו שלו , תענוג לעיניים. אם הייתי צריך להעמיד מירוץ בין כולם , הראשונים היו ז'יל ווילנייב, מנוחתו עדן , נייג'ל מנסל , וז'אן אלזי . רק בשביל היופי שבמירוץ. רק אח"כ את סנה/שומי/לאודה/פרוסט וכל נהג אחר מן העבר או ההווה.
