Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. *********הוזז לשרשור הנוכחי , עקב זהות הנושאים.************
  2. אין שום בעייה . עלום הזה , הוא בטיפול נמרץ או בפנימית אחרי השבץ ??
  3. דובי כותב גם כאן לעיתים.
  4. אני נועל את שאלתך , מכיוון שהנושא נטחן עשרות פעמים , ויותר מזה - נראה לי שכל לימוד השחייה בהתכתבות הזה רק יוצר כאן בלבול ועודף בטחון עצמי אצל כמה אנשים , וללא כיסוי. אם אתה ממש מעוניין , בצע חיפוש , ובסוגריים - החלקה היא החלקה , לא משנה ממה ,ואל תלמד נהיגה ממי שאמר לך את השטויות האלה .
  5. ולי מציק הרבה יותר שאחד כמוך , שחושב שהוא כבר יודע הכל , ולמרות זאת נוהג על כביש רטוב ,עם רכב לא תקין (צמיגים לא תקינים הם חלק מרכב לא תקין -אם יש ספקות) , מהר מדי. הפעם נעצרת במדרכה. פעם הבאה זה עשוי להיות בי. וזה מה שמפריע לי. לא שחלילה אני מאחל לך או למישהו אחר , אבל אין לי שם בעייה אם תתקע את עצמך על קיר במקום מבודד. יש לי בעייה גדולה אם במקום בקיר תיתקע בי. אני כבר לא מדבר על זה שהתרומה שלך ושל עוד כמה ש"יודעים הכל" כמוך לתדמית הנושא המוטורי היא שלילית. ולא מעניין אותי אפילו אם אתה מלקק כל לילה את השאסי עם הלשון , וגם לא אם אתה עושה טיפול חודרני לאגזוז. עדיין לא עושה אותך פחות מסוכן - ואם אתה כ"כ מטפל - איך הצמיגים גמורים? בקיצור , תפסיק לקשקש. אני לא נהג יותר טוב ממך. רק יותר זהיר.
  6. פעם שנייה. נסעת מהר מדי. אולי כמהירות מוחלטת זה לא היה בשמיים. אבל כל השאר הם רק גורמי משנה. צמיגים , כביש חלק , כל מיני. תסכים איתי שבעמידה לא היית מחליק. את מהירותך היית צריך להתאים לכל שאר המשתנים בהם השתמשת כתירוצים. מסתבר שאתה מכיר את הרכב ואיך לשלוט בו פחות משחשבת. אף אחד לא נקי מטעויות , אפילו איירטון סנה . אבל בפירוש נסעת מהר מדי ביחס לתנאים.
  7. כוסות רוח למת במקרה הזה. K44 יעזור בפירוק וניקוי פיח , לא לכלוך.
  8. שמר

    מיצובישי קולט ? ? ?

    בבקשה : http://www.google.co.il אפילו בעברית ,אם קשה לך באנגלית.
  9. אם יש לך כרטיס לכידה (כניסת וידאו , המחבר הצהוב) , אתה יכול בקלות. מוצא הוידאו של המצלמה מתחבר לכניסת הוידאו של המחשב , מוצא השמע (אודיו) לכניסת כרטיס הקול (LINE IN) , תוכנה מתאימה , VOIS-LA...
  10. אם היית נוסע "לא מהר מדי" , לא היית מחליק
  11. שמר

    עוד מקרה של בושה (משטרה)

    הרי גם אתה היית בגיל הזה כפי שאמרת , חלק גדול מן האנשים בגיל הזה עוברים עבירות מאד מסוכנות , אבל חלקם הגדול מתבגר וחלקם לומד על בשרו. לא יפה לאחל לכולם דברים כאלו. אל תכניס לי דברים לפה (חוץ מזה שזה נורא מסוכן,אני נושך ). לא איחלתי לאף אחד כלום. ובכל זאת. תעבור על כותרות העיתונים , ויותר חשוב - העובדות - בתאונות שקורות לנהגים הצעירים. רובן ככולן נובעות מטמטום וההרגשה של "אני יודע מה אני עושה" , בעוד שבפועל זה ממש לא נכון (היכולת לדעת מה אתה עושה). נכון , גם אני הייתי די מטומטם בגיל הזה , למרות שהידע הבסיסי שלי עלה בהרבה על כל מי שהיה סביבי. זה לא עזר לי לא להיקלע למצבים ותאונות , שבמזל יצאתי מהן שלם. אבל הבעייה הגדולה ,שאף אחד לא ידע להגיד מה לא בסדר במה שאני עושה. רק ידעו להגיד "לנסוע לאט" . וזה לא מספיק. אני מנסה להגיד או להסביר לאחרים מה לא בסדר במה שהם עושים. ואף פעם לא האשמתי את המשטרה או את שיטת לימוד הנהיגה המחורבנת. למדתי לנהוג , לא בזכות המערכת , אלא בזכות עצמי . יותר טוב או פחות טוב , זה עניין אחר. אבל אני לא מרחף על הכביש כמו 80 אחוז מהאוחזים בהגה ומסכן באופן קבוע את הסובבם אותי. וכשאני , או כל אחד עם טיפה יותר נסיון בפורום , טורחים להסביר לאלה שלא יודעים , בכל תחום - כללי , נהיגה , טכני , ואפילו שגיאות כתיב - זה לא בגלל שאני צריך מסאג' לאגו , יש לי מספיק גדול , תאמין לי . אני , ולדעתי גם אחרים , מנסים לתת או להגיד לכם את מה שאני לא יכולתי לקבל . ואם אותו אחד בוחר להתעלם מהעזרה וממשיך להתנהג כמו שהוא מבין - שיהיה לו לבריאות (בתנאי , כמובן , שלא יסכן אותי ואחרים בדרכו) - אבל עדיין דארווין צדק , וזה מוכח מדי יום.
  12. שמר

    עוד מקרה של בושה (משטרה)

    לא אדון ולא נעליים. היתרון היחיד שיש לי עליכם הוא הנסיון. אולי לא באת בטענות לשוטרים , אבל אתה לא מבין (או לפחות לא הבנת עד השרשור) עד כמה התנהגותך תרמה לכניסה למצב אליו נקלעת. אחרי הכל , קטונתי מלהגיד לכל אחד כאן מה לעשות , הרי המדינה בכבודה ובעצמה פסקה שאתם כשירים לנהיגה. רק שלא יצפו ממני להזיל דמעה על מישהו. התיאורייה של דארווין עובדת.
  13. ממש אינדיקציה תעשה מה שבא לך , אל תבוא לבכות כאן על הגיר.
  14. חפש בפורום "קניסטר". נידון בהרחבה
  15. שמר

    עוד מקרה של בושה (משטרה)

    אני רוצה להגיד לכולכם , שכבר די נמאס לקרוא על השטויות שאתם עושים , ועוד אח"כ באים בטענות אל המשטרה. נכון , סדר העדיפויות של המשטרה דפוק. הם אוכפים את מה שקל להם. אבל זה לא עושה אותכם צודקים יותר או חכמים יותר. גם בשרשור הזה וגם בשרשור העוקב של שי מ. השטויות שאתם עושים עוד יעלו לכם בחיים , וגרוע מזה - בחיים של אחרים , חפים מפשע. אני לא כזה צדיק , אני נוסע מהר. אבל במקומות פתוחים. שיאפשרו לי להגיב. או שאם כבר - אני אהרוג את עצמי לבד. בלי לקחת איתי אחרים. תתחילו להסתכל קצת על צורת הנהיגה המחורבנת שלכם. אני כבר הייתי בגילכם. ובמצבכם. חשבתי שאני יודע לנהוג. אז זהו. שלא ידעתי. גם היום אני לא שומאכר. אבל למדתי דבר או שניים על המכונית , ואני מנסה לשפר את זה. אבל עצם זה שהגעתי לגילי המופלג כדי להטיף לכם מוסר , זה סתם מזל , יותר משכל. אל תשחקו אתם עם המזל שלכם. הוא נגמר לפעמים. תחשבו קצת , אם הפעולה הבאה שאתם עומדים לעשות על הכביש הולכת לסכן אתכם ואחרים או לא. חבל. ותפסיקו לחפש כמה המשטרה מטומטמת. לפי רמת התגובות , אתם מטומטמים לא פחות ,ואולי יותר.
  16. אוקיי , זה אומר נזילה מהגיר. לדעתי מכאן הדרך היא חד סטרית - למוסך. אני מקווה בשבילך שלא שברת את הגיר , אלא רק פגעת בחלק שמתחבר חיצונית /מחזיר שמן וכו'. טפל במהירות האפשרית , והקפד על מפלס השמן. אתה עלול לגמור גיר בקלות.
  17. עם כל הכבוד , ויש כבוד לפיל . דוקאטי הוא לא. קאג'יבבה וארבעים האשכים כן.
  18. *******ננעל***********
  19. לא סתם 106 GTI , אלא אחת בצבע חלודה. לא סתם קוראים לבעלים זריזיר...
  20. כמה שיעלה לך בחנות , פחות מע"מ. אנחנו עובדים שחור
  21. שמר

    רכב משופר בראשון

    טוב , אחרי שהבנו שהרכב משופר ברמה ונראה מ-א-מ-ם ! יש למישהו עוד משהו מועיל להגיד או שאפשר לנעול ?
  22. לא מתאים , לא צריך. ננעל.
  23. לא צריך ,אנחנו מגלחים. הצ'יפנדיילס.
×
×
  • תוכן חדש...