הרי גם אתה היית בגיל הזה כפי שאמרת , חלק גדול מן האנשים בגיל
הזה עוברים עבירות מאד מסוכנות , אבל חלקם הגדול מתבגר וחלקם לומד על בשרו.
לא יפה לאחל לכולם דברים כאלו.
אל תכניס לי דברים לפה (חוץ מזה שזה נורא מסוכן,אני נושך ).
לא איחלתי לאף אחד כלום.
ובכל זאת.
תעבור על כותרות העיתונים , ויותר חשוב - העובדות - בתאונות שקורות לנהגים הצעירים.
רובן ככולן נובעות מטמטום וההרגשה של "אני יודע מה אני עושה" , בעוד שבפועל זה ממש לא נכון (היכולת לדעת מה אתה עושה). נכון , גם אני הייתי די מטומטם בגיל הזה , למרות שהידע הבסיסי שלי עלה בהרבה על כל מי שהיה סביבי.
זה לא עזר לי לא להיקלע למצבים ותאונות , שבמזל יצאתי מהן שלם.
אבל הבעייה הגדולה ,שאף אחד לא ידע להגיד מה לא בסדר במה שאני עושה. רק ידעו להגיד "לנסוע לאט" . וזה לא מספיק.
אני מנסה להגיד או להסביר לאחרים מה לא בסדר במה שהם עושים.
ואף פעם לא האשמתי את המשטרה או את שיטת לימוד הנהיגה המחורבנת.
למדתי לנהוג , לא בזכות המערכת , אלא בזכות עצמי . יותר טוב או פחות טוב , זה עניין אחר.
אבל אני לא מרחף על הכביש כמו 80 אחוז מהאוחזים בהגה ומסכן באופן קבוע את הסובבם אותי.
וכשאני , או כל אחד עם טיפה יותר נסיון בפורום , טורחים להסביר לאלה שלא יודעים , בכל תחום - כללי , נהיגה , טכני , ואפילו שגיאות כתיב - זה לא בגלל שאני צריך מסאג' לאגו , יש לי מספיק גדול , תאמין לי .
אני , ולדעתי גם אחרים , מנסים לתת או להגיד לכם את מה שאני לא יכולתי לקבל .
ואם אותו אחד בוחר להתעלם מהעזרה וממשיך להתנהג כמו שהוא מבין - שיהיה לו לבריאות (בתנאי , כמובן , שלא יסכן אותי ואחרים בדרכו) - אבל עדיין דארווין צדק , וזה מוכח מדי יום.