אמיר,
אם נדמה לך שכל מה שנשאר לי לעשות בחיים הוא לחפש טעויות של אחרים ולשלול את התגובות שלהם אתה טועה טעות מרה. יש לי בחיים דברים הרבה יותר חשובים מזה.
תסתכל שוב , תקרא איפה תיקנתי אותך , ותראה שברוב המקומות , כפי שכתבת , אתה מסכים עם התיקונים שלי.
לגבי הערותיך , חיים K כבר הסביר לך את ההבדל בין תערובת לאוויר , והפירוט על אודי בא בתגובה לשאלה של בוקסר (שאני מניח שהוא יודע לא פחות טוב ממני).
תבין , את ההערות שלי אני לא כותב באופן אישי עבורך , אלא לוקח בחשבון שיש כאן פוטנציאל של לפחות 3000 איש ,אם לא יותר (אורחים כדוגמא).
אם הפירוש שלך לשאלה הוא לא נכון/לא מדוייק לדעתי , אני רואה את עצמי חייב לתקן , ולא כדי חלילה להשפיל או לבזות מישהו - אלא כדי להעביר מעט ממה שאני יודע אל האחרים.
חשוב לי גם שהדברים לא יועברו על "בערך" ,כי מכאן מגיע אח"כ ה"יהיה בסדר" וה"סמוך".
בגלל זה אני מתקן לאנשים שגיאות כתיב , ובגלל זה אני מסביר להם מהו הנדברקס , ולא אמברקס , ולמה מזגן ברכב לא מחמם.
אני לא צריך את כל הפירוט הזה , אני כבר למדתי את הדברים שאני כותב עליהם. וגם מסאג' לאגו לא חסר לי. אני מקבל אותו במקומות אחרים.
אין לי גם בעייה להפסיק לכתוב לגמרי בפורום , מה שאני צריך ללמוד אני לומד מקריאה, וכבר למדתי ממי אפשר לקבל מידע ומי סתם מחרטט.
אני מניח שגם לדויד A , למשל ,הפריעה כל גישת החפיף שהודעתך הקודמת מציגה , ולעוד כמה. לבכות אח"כ כשהוא החליט להפסיק את תרומתו (ואם תקרא הודעות שלו תראה מהי התרומה) זה קל. כמוהו עוד כמה אנשים שאני מעריך וכבר לא כותבים כאן...
את מספר ההודעות שלי שאני מתחרט עליהן , או כתבתי שטויות בהן , אני מניח שאני יכול לספור בקלות , ואם טעיתי אני משתדל גם להודות בכך וללמוד להבא.
בקיצור , אני מציע שתבדוק קודם את עצמך בציציות ורק אח"כ תייחס לי כוונות כמו אלה שכתבת.
ובכל זאת - אם אתה נפגע מהדברים שכתבתי באיזושהי צורה , קבל את התנצלותי הכנה . לא התכוונתי לפגוע בך אישית , אלא רק להאיר ו/או לתקן את הטעון תיקון לדעתי ולמיטב ידיעתי.
שמר.