רשף צודק במאה אחוז.
כל העצות של איומים וצעקות לא יסייעו לך יותר מדי.חבל על האנרגיות.
אז ככה.
שב וכתוב מכתב , ממוען למנכ"ל החברה.
פרט בו את כל השתלשלות העניינים , תוך ציון תאריכים , שמות האנשים איתם דיברת בחברה , עלויות שהיו לך וכל פרט אפשרי.
לאחר פירוט העובדות ,ציין כי אתה מבקש לקבל באופן מיידי טופס שחרור לפוליסה , וכן פיצוי על הסכום אותו הפסדת בתוספת ריבית והצמדה המקובלים במשק.
בהמשך לכך ציין , כי זו פנייתך האחרונה אליהם בנושא לפני פנייה לערכאות משפטיות בהן יהיה עליהם לשאת בכל הוצאות הייעוץ וההליכים המשפטיים הנלווים.
בראש המכתב אל תשכח לרשום את המילים "מבלי לפגוע בזכויות" (שהן מינוח משפטי האמור להשאיר לך פתח לתביעת כל זכויותיך גם אם שולם לך פיצוי כלשהו שלא נראה לך וכו').
כמו כן בקש תגובה למכתבך בתוך שבוע ימים (או כל תקופה הגיונית אחרת) מיום קבלת המכתב.
שלח את המכתב בדואר רשום כולל אישור מסירה אל חברת הליסינג.
במידה שהמכתב לא יעזור , פנה לעו"ד לשם קבלת ייעוץ - אסוף כל נייר ו/או קבלה על הוצאות שנגרמות לך כדי לתבוע אותן , אם וכאשר תגיע לבית המשפט.