Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. שנינו יודעים את התשובה , ושנינו יודעים גם שהמשטרה לא תאשר את מתן התשובה בחיים...
  2. שמר

    הסיוט של כל אחד מאתנו

    ברכבים ישנים אין מחשבים. אני הייתי מחבר את הרכב ל-220 וולט. פשוט זנות של אנשים. ה-2CV שלי הייתה במצב נסיעה מושלם. כל פעם היו מתחרעים לי על האוטו , מכסה מנוע ,גג ברזנט קרוע , וכו'. יום אחד אני בא הבייתה , שני חוליגנים קטנים (10 ו-13) יושבים באוטו ומכסחים אותו. מהקריזה שלפתי אותם , כ"א ביד , והגדול גם קיבל בעיטה. אחרי חצי שעה האבא (ערס , יש לציין) בא , וצועק למה אני מרביץ לילדים ! סססססססססססאממממק , הילדים שלך עושים לי נזקים באלפי שקלים ,שחלקם יעלה לי ריצות אינספור לבדר , ואתה , במקום לחנך אותם - עוד בא אליי בטענות ? פשוט חארות.
  3. כבר דובר לא פעם על כך שההבדלים בין ה-VTR ל-VTS זניחים. הח' המנוע היא האופציה הקלה ,לא שיפורים.
  4. אתם מחמיצים את הנקודה. זה שחנה בניגוד לחוק הוא אמנם עבריין וצריך לקבל עונש. אבל הוא לא גורם לתאונה. באותה מידה תוכל להגיד שהעץ שהסתיר את שדה הראייה גרם לתאונה. וגם הולך הרגל שקפץ לכביש גרם לתאונה. והחושך גם גרם לתאונה. כנ"ל הגשם. אבל כל אלה הם לא בין יעדי המשטרה. הם לא יכולים להיחשב כהישג כלשהו למשטרה. אלה רק גורמים מסייעים לתאונה. מעבר לאותו אחד שחנה שלא כחוק וצריך לחטוף דו"ח - הרי שדו"ח "איכותי" שיסייע למניעת תאונה, הוא דו"ח על סטיה מהנתיב לנהג שעקף את הרכב החונה/העץ בחוסר זהירות. זה שקול מבחינתי לאי מתן זכות קדימה. לנהג אמורות להיות זוג עיניים ושכל . אם נהג אחר אדיוט מחנה את רכבו בניגוד לחוק זה עדיין לא פוטר את נהג ב' מזהירות כפולה ומכופלת. אם מישהו חנה בתחנת אוטובוס, והאוטובוס עמד באמצע הכביש , עדיין זה שיעקוף את האוטובוס ויגרום לתאונה הוא האשם -לא זה שחנה בתחנה ,עם כל הזעם על החוצפה של הראשון. ועוד לא דיברנו על זה שחלק נכבד מדו"חות החנייה הינו ללא סיבה של ממש פרט להעשרת הקופה הציבורית -אני רואה את זה (עד לאחרונה) כל יום במקום עבודתי.
  5. ניסית את אופציית החיפוש ?נדמה לי שנושא זה נדון לפני כמה ימים.
  6. יש משהו במה שאתה אומר ,אבל עדיין - גם דו"חות עירייה ניתנים בנסיבות זהות לרוב.
  7. מועתק בתגובה שלי בפורום של אתר "ספידטראפס" , לאחר שאותו שוטר הביא התפלגות של נתוני וכמות הדו"חות שרשמה המשטרה בשנת 2002 ,זו הפעם הראשונה שיוצא לי לראות את הנתונים של המשטרה בצורה כזו ,מה שחסר כעת הוא רק התפלגות הגורמים לתאונות , בכדי לראות אם וכמה משטרת התנועה היא גוף אכיפה שמונע בסופו של דבר תאונות , או שהיא זרוע של השלטונות לגביית כסף . אשמח לשמוע את חוות דעתכם. בוא נראה בבקשה: סה"כ נרשמו 1,333,875 דו"חות. עכשיו ברשותך , בוא נוריד את הדו"חות שאינם דו"חות תנועה (חנייה היא לא דו"ח תנועה , למרות שאין לי ספק שכמעט כל הדו"חות היו מוצדקים ,עדיין אין בינם לבין תאונות כלום. כמו כן גם את עבירות אי-נשיאת הרשיון ,וגם ,אמנם מקומם ,אבל עדיין לא גורם לתאונות - נסיעה ללא רשיונות/ביטוח בתוקף. אמנם כל אלה עבריינים , אך עדיין , עצם אי קיום הרשיון לא גרם לתאונה ישירות). עם מה נשארנו ? 902,358 דו"חות תנועה. מתוכם - 330,144 דו"חות מהירות. כמה זה באחוזים? כמעט 37 אחוז. כלומר , מעל שליש. ועוד לא נכנסנו בכלל לעבירות תנועה שגם על מידת תרומתן לתאונות ניתן להתווכח : למשל , אי ציות לתמרור עצור - כולם יודעים שלעיתים קרובות האכיפה נעשית על עניין העצירה, ולא על מתן זכות הקדימה, שהיא עניינו של החוק , אבל ניחא (נניח , לצורך העניין , שזה רק 15 אחוז מעבירות אלה -כלומר כ-12,000 אלף דו"חות. בוא נוריד גם כ-50,000 דו"חות של התנהגות הולכי רגל , שהרי המשטרה לא יכולה לשלול רשיון להולך רגל , ולמרות שזהו גורם חשוב לתאונות אין בינו לבין האכיפה כלפי הנהגים ולא כלום. נשארנו עם כ-840,000 דו"חות , ומתוכם כ-40 אחוז דו"חות מהירות , ותהיה בטוח שרובם ככולם על מהירות בניגוד לקבוע בחוק , ולא מהירות מופרזת בהתאם לתנאי הדרך (לשיטתי , 40 קמ"ש ליד בית ספר יסודי בשעה 13:00 בצהריים ,הם מהירות מופרזת). תמצא עצמך עם משטרה שרוב זמנה מוקדש לרישום דו"חות טכניים ,שעיקרם ,כמו שאמרתי בתחילה , עושק הנהגים וחליבת כספם ,וכל זאת כעלה תאנה לאוזלת ידן של כל הרשויות , כולל המשטרה , בצמצום מספר התאונות. באמת תודה על פרסום הנתונים -רק עזרת לי לחזק את דבריי. בברכה, ובברכת נסיעה זהירה ובטוחה לשוטרים (הרי 82 אחוז מהניידות היו מעורבות בתאונות שנה שעברה).
  8. שמר

    ייעוץ בקניית 306

    עכשיו אני מבין. העמוד פשוט רצה לראות איך נראה קלאץ' הפוך...
  9. לא תוכל לתקן לבד. על אילו רמקולים מדובר? שווים השקעה בכלל? היחיד שאני מכיר שמתקן רמקולים הוא : דואק רמקולים בחולון , בשד' י-ם. לפני שאתה הולך אליו , תבדוק שהרמקולים בכלל שווים נסיעה עד למתקן.
  10. ומה לא בסדר עם מערכות 2 DIN שמתיישבות בדיוק במקום במכוניות אמריקאיות?
  11. אם הרכב, בנוסף לאי-הסחיבה , גם צורך דלק בטירוף ,יש מצב שהוא אמנם ביטל את הצ'וק אבל הפרפר נשאר סגור - מה שחונק את הרכב לגמרי. צביקה , לדעתי בביטול הוא פשוט עקף את כניסת המים לצ'וק ותו לא. גם כן תירוץ - צו'ק מפריע להנעה בבוקר. נו באמת
  12. שמר

    שוטר עושה עברה

    רן , בוא ואספר לך סיפור ,ואח"כ נקשר אותו למה שאמרת. איש אחד באוסטרליה יושב בפאב , חרוש קמטים ונראה דואב וכואב. נכנס בחור צעיר , לא מהסביבה , רואה את הזקן , ושואל אותו לפשר הבאסה. והזקן מתחיל: "אני כבר בן חמישים וחמש. מגיל 14 אני מתקן מנועים , של מכסחות דשא , אופנועים,מכוניות, משאיות - מה לא. אף אחד לא קרא לי אי פעם ג'ו המכונאי... מגיל 16 התחלתי עם נגרות, ארונות,שולחנות,כסאות,ארונות קבורה - אף אחד לא קרא לי גו' הנגר... מגיל 20 אני גם בונה ומשפץ לכל האיזור את הבתים ,הדירים , הצריפים , מה לא. אף אחד לא קרא לי גו' הבנאי... מגיל 23 אני מטפל פה באיזור גם בכל בעיות האינסטלציה, בארות סתומים , ברזים מקולקלים. אף אחד לא קרה לי ג'ו האינסטלטור... אבל פעם אחת. פעם אחת , הייתה כבשה... בקיצור , מה שרציתי להגיד בזה : כולם יודעים שהשוטרים עובדים קשה , ברוב המקרה מצילים חיים (לא ,אני לא מתכוון שאלה שעומדים בירידה בכביש 2 או 3 או 1 ודופקים דו"חות מהירות על כלום) , ובנוסף לכל זה מקבלים משכורת מעפנה , שעות בלי הגבלה ,ועוד יש טענות. כל זה נשכח ברגע ששוטר מרשה לעצמו להיות מעל החוק. ויש הרבה כאלה - ואתה יודע את זה. באותו רגע נמחקת לך לחלוטין מהתודעה כל העבודה הקשה (והיא באמת קשה) של השוטרים. כשאני רואה 3 ניידות (אחת מוסווית) ושני אופנועים חונים בתחנת אוטובוס (ממש מותר להם... ) , ולידן 8 שוטרים ,אחד עומד עם ידיים בכיסים ,אחד בועט באבנים , אחד עומד ושורק ועוד 3 מעבירים חוויות - אני שוכח את השוטרים שראיתי עומדים בקור ובגשם - אני שוכח את השוטרים שראיתי ב-4 לפנות בוקר באיזה מחסום מזורגג חוסמים כמעט בגופם חדירת מחבלים. כנ"ל גם לגבי שוטר לנוסע על השולים כי לא בא לא לעמוד בפקק ופאום מאוד דחוף לו להפעיל סירנה. כולם יודעים שאתם עובדים קשה -אז למה אתם צריכים לקלקל? רק כי נתנו לכם כוח?
  13. אני מניח שאתה מבין ברכבים יותר מאשר באינסטלציה - הצינורות אותם מניחים בקיר מתחלקים באופן עקרוני לארבעה סוגים (ועוד אחד שפעם השתמשו בו, אבל היום הפסיקו עקב בעיות בחיבורים): 1. צינורות פלדה מגולוונת (סקדיום) - ולא צינורות אל -חלד , או נירוסטה (מגרמנית : ניי - לא רוסטה- חלודה) - צינורות כמו של פעם , פתרון לא רע , אבל עם כל הג'יפה במים בארץ , מתנהגים כמו מנוע של צרפתייה : כלומר , עובדים עובדים עובדים , ויום אחד מתפוצצים. לא נעים כשזה בתוך קיר. 2. צינורות פלסטיק - בשיטה זו מניחים שרוול (צינור) פלסטיק בקוטר יותר גדול בקיר ולתוכו משחילים צינור פלסטיק נוסף בתוכו עוברים המים . בשיטה זו מכינים מרכזיות מים מהן מתפצלים הצינורות.חיבורים נעשים באמצעות מחברי לחץ (דומה מעט לגינון) 3. צינורות נחושת גמישה הנתונים במעטפת פלסטיק.(חיבורי לחץ) 4. השיטה הנהוגה בארה"ב - צינורות נחושת קשיחים.(חיבורים בריתוך אצטילן) כמו כן היתה שיטה לעבוד עם חומר פלסטי קשיח שנקרא CPVC , וחיבורים בהדבקה. השיטה נזנחה כי בעלי המקצוע לא אהבו את שיטת ההדבקה כיוון שאם לא נעשתה בסבלנות פיתחה הרבה כשלים. הברזים עצמם עשויים בד"כ נחושת , עם מגוון ציפויים שונים. אלה היו שישים שניות על אינסטלציה ביתית , בשבוע הבא נלמד לפתוח סתימות בביוב...
  14. 1. לא , אי אפשר לכתוב את זה בפורום שכתבת , כי בדיוק בשביל זה יש את פורום התמיכה הטכנית לפורום (שם מתוחכם משהו...) 2. אתה לא רואה את מספר התגובות האמיתי כי הנושא הוזז (רואה מצד ימין של הכותרת? ה-ו-ז-ז) . אי לכך נספרות רק ההודעות שפורסמו בפורום טרם ההזזה (במקרה שלך , 0 תגובות). לעומת זאת , אם תלך לפורום אליו הוזזה הודעתך (למעשה זהו המקום בו אתה נמצא עכשיו ,ישנה הפנייה אוטומטית) , תוכל לראות שלנושא יש 724 תגובות (לא במקרה שלך , הירגע ) , וכולן נספרות. מאותה סיבה בדיוק ההודעה שלך כבר לא קופצת. אחרי שהיא קיבלה את יריית החסד בפורום ההודעות כבר לא נחשבות , והיא צוללת לתהום הנשייה. בפורום אליו הוזזה (שוב, פורום תמיכה טכנית במקרה שלנו) היא תמשיך לקפץ עד שכל באי הפורום יאבדו בה עניין והיא תיעלם לה גם היא במרחבי ההרד דיסק של השרת. 'פסדר ?
  15. על פי תיאורך. הבעייה כנראה במפסק שעל דלת ימין , המגע בו להורדה מקולקל. אם אתה מבין טיפה בחשמל , מה שצריך הוא לנסות לקצר בין שתי הרגליים : זו שמביאה 12 וולט אל המפסק וזו שמספקת אותו אל החלון. אם החלון יירד הבעייה בוודאות במפסק. אם אכן זיהית שהבעייה במפסק ניתן לנסות לתקן אותו ע"י פירוקו לגורמים וניקוי המגעים בתוכו. שים לב - אם אתה מחליט לנסות לפתוח את המפסק - הוא מכיל מלא פלסטיקים קטנים וקפיצים. די מציק להרכיב אותו חזרה. אם זה לא המפסק אז כנראה יש בעיית חיווט מהמפסק לכיוון המנוע (קלוש מאוד).
  16. פאאאאקקקקקקקקק מונית מושבתת זה נזק כספי גדול , לא ככה ? אתה בסדר ? הכל בסדר , חבוב. יאללה , לאוטו הבא , אני פוקח עין.
  17. כיוון למחשבה (לא מבין מספיק בגיר אוטומטי,יאשרו/ישללו המומחים): בקליאו אליזה מדובר כמדומני בגיר ישן ומכני. לפי התיאור שלך אתה מגיע עד מנתק ההצתה (מנוע נחנק). יש מצב שזה כיוון כבל קיק דאון?
  18. דווקא יוצא לי לראות את התמונה הזו לא מעט. במפעל "הארגז" בצריפין מרכיבים את האוטובוסים . במפעל אחד מרכיבים את השילדה ,מנוע , גלגלים , וכל שאר הדברים שנשארים בד"כ אחרי פיגועים - ומשם מעבירים את היצור למפעל הנמצא מעבר לכביש , מרחק 5 דקות נסיעה. בתצורה זו יש רצפה , מושב נהג , הגה ,והרבה אוויר. לצורך כך נוהג עובד המפעל ברחבי ישראל (טוב,נו רק בכביש ליד צריפין) כשהוא חבוש קסדה.
  19. PACE CAR , מכונית קוצבת (מלשון קצב). קצב? כמו זה שחותך לי את העופות??
  20. אפשר לחפש אצל נורטון השכן.
  21. אם הם כיוונו , סימן שאפשר. וברצינות - זה מבוסס על ניסוי וטעייה , אבל מערכת אנלוגית כמעט תמיד תאפשר טווח טעייה גדול יחסית וגם סטייה של מעלה לפה או לשם לא ממש תפריע. (כמובן שעדיף אקדח הצתה , אבל שום אסון לא יקרה אם אתה יודע מה אתה עושה).
  22. בעל מקצוע ראה את האוטו ואבחן את התקלה. הדיאגנוזה , על פניה, נראית הגיונית. אם הבעייה לא תיפתר במקום , אל תשלם. למה אתם כבר ממציאים תקלות שלא קיימות ? כיוון שסתומים , החלפת חוטים . אתם באמת חושבים שאתם מסוגלים לאבחן מרחוק יותר טוב ממה שמוסכניק שראה את האוטו קבע?
  23. פירוש זה או אחר? לפי ההודעה שלך לפחות מדובר לפחות במאוני או פטרהנסל. ההסבר שלך בא רק אחרי שנשאלת אם "במקרה" הנסיון שלך לא נצבר בשיעורי נהיגה :puppydog: יש מושג שנקרא "גילוי נאות" . ציון העובדה שאתה רוכב בחיתוליו הייתה שמה את המלצתך באור המתאים. ענווה לא מזיקה בחיים , אני לא צריך להזכיר ,דווקא לך, מה עודף בטחון עושה. אל תחשוב שאני נושך , אפילו עוד לא חשפתי שיניים.
  24. כמובן שהסוויץ' חייב להיות פתוח... ואני אוסיף: ראיתי את זה , אבל מכיוון שהתשובה של הברון התייחסה לרכב באופן כללי ולא לבימר , טרחתי להעלות את הנק'...
  25. שמר

    החלקה על קרח

    קוראים לו מרכז קנדה. פארק קנדה זה ליד לטרון.
×
×
  • תוכן חדש...