מלבד המילה מצלמה הצלחת לשבש כמעט את כל התשובה
כביש 2 הוא כביש החוף , או הכביש החדש , ונמצא בין ת"א לגלילות.
כביש 4 הוא הכביש הישן , והוא נמצא בין אשקלון לחיפה , מזרחית לכביש 2.
בכביש 2 אין מצלמות קבועות.
בכביש 4 יש.
מד המהירות החדש נקרא וואסקאר (VASCAR) , לא אוסקר.
ואם מדובר במצלמה הבחור יקבל גם יקבל דו"ח , גם אם לא עצרו אותו. בין אם המצלמה נייחת (מולטנובה F6) , או ניידת ומותקנת ברכב משטרתי (מולטנובה F6A).
באלנו לא תיתן פלאש ,מהסיבה הפשוטה שהמצלמה מורכבת אך ורק בניידות מהסוגים :
טויוטה קארינה - מעטות נשארו שמישות , משרתות היום בעיקר במחוזות (לא במתנ"א).
טויוטה אוונסיס - בד"כ ניידת לא מוסווית , אך לא בהכרח.
הונדה אקורד - גם מהדגם הישן (אמריקאי) וגם חדשות (בד"כ כסופות, אך יש גם לבנות).
זה בכלל לא נדיר לפגוש ניידות כאלה , אקורד לבנה מפטרלת כמעט קבוע על כביש י-ם ת"א , כמוה גם אחת כסופה , אותה ניתן לפגוש הרבה גם באיילון , בד"כ על מחלף גלילות או מחלף קק"ל.
השוטרים אוהבים את קטע הכביש באיזור זכרון יעקב - עתלית ומציבים מלכודות בשני הכיוונים , ולא רק במיקום שציינת , לכן יש לפקוח עיניים לא רק במיקום ספציפי.
בקיצור - כל התשובה שלך מורכבת מאוסף של טעויות והטעיות.
אני מאוד מבקש להקפיד לכתוב דברים שאתה יודע עליהם בוודאות , ולא לחרטט שטויות שאין להן אחיזה במציאות. אם יש לך שאלות אחרי ההסבר הזה אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי.
ולמתן - אני כבר לא מדבר על החוכמה האדירה שבלנסוע 160 קמ"ש בתור נהג חדש - אולי אכן צומח כאן שומאכר חדש
קודם לעשות את העבירה ואח"כ לשאול אם יתעדו אותה ?
אני בטוח שהשופט ישמח לשמע שהיו לך ימים מיוחדים. עצה קטנה - הבנות קוראות לזה מחזור (אפרופו הנידות שחונות בשוליים ). להן התירוץ עובד...