Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. שמר

    טורבוצרג'ר וסופרצרג'ר

    ומה יותר זול? לא בארץ... אלה בכלל משאבה של אופניים , שגודשת 8 באר. נו באמת...
  2. יש מספר סוגים של דבק לוקטייט. האדום הוא רק אחד מהם http://www.loctite.com/int_henkel/loctite_us/index.cfm היבואן בארץ - חב' "השחל"
  3. ואנחנו חייבים שתעשה חיפוש
  4. 2 פתרונות : 1. שייבות קפיציות/כוכב וכו' - הכי קל למצוא ברח' צ'לנוב בת"א , או בחנויות ברגים. 2. לוק טייט.
  5. נכון , פחות צרכנים , פחות צריכת זרם , יותר אורך חיים של המצבר. אם תחבר את הרדיו ישירות למצבר פשוט תאבד את היכולת לכבות את הרדיו בעזרת הסוויץ'. רק תזכור לכבות את ה-HU כשאתה לא ברכב ,בטח ובטח אם יש גם מגברים.
  6. שמר

    מחפש חוף מבודד..

    אשדוד-הרצליה. אני עדיין מתאפק , לא לאורך זמן...
  7. אתה צודק בהנחה שהמצבר עובד . רק שהמפסק (סוויץ') הוא רב מצבי , כלומר יש לו יותר מאפשרות חיבור אחת. במצב חצי סוויץ' הוא מחובר בד"כ רק לרדיו , או למספר מועט מאוד של צרכנים. במצב מלא כל מערכות הרכב (מלבד הסטרטר , המתחבר באופן כמעט בלעדי רק בלחיצה) מחוברות , ומטבע הדברים - יותר צרכנים = יותר ניצול אנרגיה , ולפיכך אורך חיים יותר קצר של המצבר (ללא טעינה , אנחנו מדברים על מנוע כבוי).
  8. שמר

    טורבוצרג'ר וסופרצרג'ר

    הכל עניין של כסף.
  9. איילון דרום , מערבה בצומת של דב הוז (חולון) - כלומר ימינה לבאים מצפון ושמאלה מדרום , בית החולים נמצא מצד ימין אחרי כמאתיים מטר. בני , כל הכבוד על היוזמה.
  10. שמר

    מחפש חוף מבודד..

    עשית סלט שלם. החוף נקרא חוף דור. לא דרור. הבן אדם מחפש להגיע עם האוטו לים , לעשות קצת MOONING, כדי שמישהי (מישהו ? ) תהנה מאור הירח ומעוד דברים הקשורים לעניין ה-MOON... אתה הפנית אותו לחוף אמנם שקט, אבל סגור כבר שנים על גבי שנים עם גדר מאסיבית שלא מאפשרת גישה לרכב. טנטורה זהו שמו של הכפר הערבי ששכן פעם במקום בו נמצא כעת מושב דור , וזה ממש ממש לא ליד טבריה. כדי להגיע לשם צריך לעלות על כביש 4 (הישן לחיפה) , צפונה מצומת פרדיס , כק"מ , ולפנות מערבה , לעבור מתחת לכביש החוף , ואתה בחוף. ה-דור שקרוב איכשהו לטבריה הינו עין-דור , שנמצא ליד דבורייה וכפר תבור , כ-20 דקות מטבריה. שם ממש אין שום חוף ים. ועוד לא דיברנו על זה שהבחור ביקש מקום בין אשדוד להרצליה...
  11. שמר

    טורבוצרג'ר וסופרצרג'ר

    נכון בעיקרון , רק שהסופר מוגבל ביכולת הגדישה שלו בגלל מהירות הסיבוב , התלוייה במס. סיבובי המנוע אליהם מסוגל המנוע להגיע (מונע באמצעות רצועה) , לעומת הטורבו שמסתובב הרבה יותר מהר , וככל שהסל"ד יעלה יהיה מסוגל לגדוש יותר חזק , כי יקבל יותר גזי פליטה ולא יהיה מה שיעצור אותו (בתיאורייה). הסופר ייצר רצועת כח יותר לינארית , כי הגדישה שלו לא משתנה בהרבה. הטורבו ייתן מכת כח כאשר יסתובב מספיק מהר , כי הדחיסה שלו חזקה בהרבה (דמיין מפוח ברכב שעובד במהירות 2 כל הזמן , לעומת מפוח שמתחיל לעבוד על 1 ואז קופץ כמעט מייד ל-4 - הרוח תהיה חזקה בהרבה. הלנצ'יה שהוזכרה בהתחלת השרשור - הS4 (לא אינטגרלה) הייתה היחידה שאני זוכר כרגע , שניסתה לשלב את הטוב שבשני העולמות. הנה הסבר על המפלצת , שהיא, למרבה הצער , הלנצ'יה היחידה שלא לקחה אליפות , למרות שאני בטוח שאם לא התאונה של טיוונן הייתה לוקחת גם לוקחת - גם מול ה-205T16 . http://freespace.virgin.net/shalco.com/lancia_S4.htm יש לזכור כי אז היו בשימוש מגדשי טורבו בעלי מניפה גדולה ביחס, וזאת על מנת להשיג כח דחיסה גדול. לסובב מניפה גדולה עד שתגיע למהירות בה תספק דחיסה מתאימה לוקח זמן (אם ניקח את זה לקיצוניות , ראו כמה זמן לוקח להניע מנוע סילון) , וזוהי השהיית הטורבו הידועה לשמצה משנות ה-80. בנוסף לכך , כדי להוסיף צרות , גם יחס הדחיסה היה חייב להיות נמוך , כדי לאפשר מרווח בטחון עם עליית הדחיסה ע"י המגדש , מה שהיה גורם לצלצולים. לפיכך , המנוע , כאשר הטורבו לא נתן את תפוקתו (סל"ד נמוך וכד') , היה חלש ועצל. עם הזמן למדו להתגבר על רוב מחלות הטורבו - אם באמצעות שינוי גודל המדחס (מניפה קטנה יותר , קל יותר לסובב אותה) , שימוש בגיאומטריה משתנה (שוב , לטובת מומנט) , ומערכות הזרקה ממוחשבות (בהן ניתן לשנות את יחס הדחיסה און-ליין , להבדיל מהקרב' בו היחס קבוע). לפיכך הטורבו נפוץ היום יותר.
  12. שמר

    מחפש חוף מבודד..

    אם אין לך חלונות כהים לגמרי , כמו של לימוזינה , שכח מהעסק. אתה לא רוצה להיתפס עם המכנסיים למטה...
  13. הדוקאטי נשמע מעניין בהרבה. ספר לנו.
  14. מועמדותך נפסלה. שכחת אגוזי מלך וסלרי.
  15. אני חייב להפסיק עם הלילות ללא שינה האלה צודק מאה אחוז , אני מתקן את זה.
  16. טוב , יאללה , זה כבר נגרר לויכוח. ביקשתי ליידע אתכם על העמדה שלי (אני מניח שגם מנהלים נוספים , עובדה שנמחקו הודעות נוספות , אבל לצורך העניין אני מייצג רק את עצמי). רוצים לעזור ? להימנע ממחיקות ? להקל על כולם ? יופי. לא בא לכם ? למחוק זה קל. תעשו מה שאתם מבינים. ננעל.
  17. זה לא כלל. זו בקשה. יש פורומים למחשבים ,ולא שואלים שם על יחסי העברה בגיר. זה לא שכל הודעה בנושא מחשבים תימחק , אבל תפעילו קצת צנזורה עצמית.
  18. אוקיי , אחרי שלמדנו את לוח הכפל והחילוק ואיך לתרגם מחירים לשעה למחירים לדקה , אני מאמין שמיצינו את העסק. ננעל.
  19. חברים יקרים. אנחנו נתקלים כל הזמן בהודעות בנושא מחשבים בפורום הזה . אומנם לכאורה זה פורום חופשי , אבל באמת כבר די נמאס להיות כל הזמן פורום תמיכה טכנית למחשב הפרטי שלכם. נכון , אני יודע , יש פה חברים , ומבינים , וגם מנהלים מעלים מדי פעם שאלות כאלה. בכל זאת. יש לכם שאלה בנושא מחשבים - יש פורומים למחשבים (לא , אני לא מכיר בעל פה, אבל אם ממש חשוב לכם אפשר למצוא). יש לכם שאלה בנושא מקרמה - במקרה הכינותי מראש את פורום בתיה עוזיאל. בקיצור , נסו למצוא תשובות לשאלות האלה בפורומים ייעודיים , ורק אח"כ תפנו לכאן. תודה.
  20. זה בדיוק מה שאמרתי... למרות שהפוקוס אוטו עדיף בהרבה , ה"שוק" הישראלי מעדיף את הרכב בעלת מוניטין האמינות (מוניטין , לא בהכרח אמינות אמיתית). דרך אגב , הקורולה לא יפנית אמיתית . הסדאן תורכית , וה-RUNX אנגלייה. תוכל להגיד זאת לאביך. עוד רעיון - קח אותו לסיבוב מבחן על פוקוס כלשהי. ההבדלים מהלאנטיס עצומים. אולי זה ישכנע אותו.
  21. לצערי , לפי דרישותיך הלאנטיס הכי תתאים. הפוקוס עולה עליה כמעט בכל פרמטר , אבל חוששני שבסעיף האמינות יש נצחון בנקודות למזדה. (באופן עקרוני , כמובן שתמיד עלולה להיות סטייה לפה או לפה). אם אתה רוצה גם להינות - הפוקוס עדיפה , אבל לפי הגדרתך - היפנית. רד מהאחרות , אין להן יתרון אמיתי בשבילך.
  22. הפעולה עצמה , אם זה התרמוסוויץ' - פשוטה מאוד. מדובר בלנתק שני חוטים , לפתוח הברגה אחת , ולהכניס חדש במקום. הבעייה שאתה מרוקן כאן נוזל קירור , ואז עלול להיכנס אוויר , ולגרום לרכב להתחמם. גש בכל זאת למוסך - לא אמורים לקרוע אותך.
  23. אני מאמין שהוא אמר לך שהתרמוסטט נתפס , אבל לא נראה לי שזו הסיבה. תרמוסטט היה מונע מעבר מים למנוע וגורם להתחממות קבועה. בגלל שאצלך הרכב מתקרר בנסיעה , והמאוורר לא עובד, סביר להניח שהתרמוסוויץ' חום , שהינו מפסק חשמלי המורכב ברדיאטור (התרמוסטט הינו מכני ונמצא בראש המנוע) , הפסיק לעבוד. אפשרות שנייה היא שהמאוורר הלך , אבל אם תקצר את היוניט והמאוורר עובד - אז הוא תקין.
  24. מאוורר עובד? אם לא ,קצר את היוניט שלו (נמצא ברדיאטור) כך שיעבוד קבוע וסע למוסך בהקדם.
  25. נירוסטה נשברת ??
×
×
  • תוכן חדש...