Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. מה זאת אומרת עובדות יפה ? בומבה לא תקינה תשפיע באופן מיידי על נוחות הרכב. היא לא מסוגלת לספק את השיכוך המתאים למערכת (מילוי הגז נעשה באופן די חאפרי , ואז אין לאוויר שבבומבה (צבע סגול בתמונה למעלה) מספיק מקום להידחס ולהתרחב) , וכתוצאה מכך הבולם מתקשח באופן משמעותי. בשביל סכום ממוצע של 150 שקל לשנה אתה בדרך כלל מפסיד את היתרון העיקרי של ה-BX - נוחות בנסיעה. תעשו את החשבון לבד.
  2. ובכן , אחרי עונת מלפפונים ארוכה , נפתחת בסוף השבוע סוף סוף עונת הפורמולה 1 לשנת 2004. המירוץ הראשון יתקיים במלבורן , אוסטרליה . הפרקטיס (אימונים) יהיה בשבת בבוקר ,ובגלל הפרשי השעות , מי שמספיק משוגע יכול לקום מוקדם בבוקר ולראות אותם (התחלה ב-4:45). המירוץ עצמו יתחיל ביום א' בשעה 5:00 בבוקר , מצויין כדי להתחיל את השבוע , וגם הילדים בבית (פורים) כך שלא צריך למהר איתם לגן/ביה"ס... יהיה מעניין לראות את המייסטר שומאכר בפעולה - הוא טוען שגם אחרי 6 תארי אליפות הוא עדיין רעב לנצח , כשבעקבותיו יש חבורה שלמה של כרישים רעבים וצעירים (קימי,מונטי,אלונסו,אולי גם וובר) ועוד כמה וותיקים (האח הקטן ראלף , בריצ'לו שמתיימר לפחות בראיונות) שמתים לעוד נצחונות ולנשל את הברון האדום ממקומו .
  3. הבומבה המרכזית יושבת על האקומולטור , ותפקיד שניהם יחד הוא לבנות את הלחץ הדרוש במערכת ולשלוט עליו (המשאבה המרכזית למעשה בונה את הלחץ , האקומולטור והבומבה מווסתים אותו). כאשר האוטו "עצלן" והבומבה לא תקינה , יהיה תת-לחץ במערכת באופן קבוע , המשאבה תעבוד שעות נוספות , והרכב יצנח בכל עצירה. התמונה לקוחה מאתר מצויין על המערכת ההידראולית של סיטרואן: http://web.actwin.com/toaph/citroen/work/work.html
  4. עוד דקה של מחשבה והיית חוסך מעצמך. רצועה עולה כ-50 ש"ח. כל פולי -הרבה יותר ,שלא לדבר על עבודה. גילי/מאיר . אני מאמין שקיבלת את כל העצות בשלט רחוק. מעצבן ככל שזה יהיה (אני יודע שזה עניין פעוט , אבל בכל זאת) - מוסך.
  5. שאל מכרים שלי מהפורום מהי צורת הנהיגה שלי גם אתה מרים להנחתות ?
  6. בדוק אם יוצא מתח מהמפסק במצב פעולה1 (אורות מעבר). רוב הסיכויים שהתקלה שם.
  7. במקרה של יאשה זה - דיבוק , צא !!!!
  8. גם צינורות גומי לא מתייבשות אף פעם. אולי מתייבשים.
  9. לצערי אני ממש לא יודע את החברה מכיוון שמדובר ברכבי ליסניג, חפש בתא הכפפות , חברות הליסינג נוהגות להשאיר את הפרוספקטים (רדיו/אזעקה/אימובילייזר) בתוך נרתיק הפלסטיק של ספר הרכב.
  10. ה 160 ש"ח מתייחס לכול הסעיפים הנ"ל מותח רצועת טיימינג 70 | רצועת טיימינג 80-65 | תושבת מנוע גדולה 200 | 160 ש"ח עבודה שני תושבות מנוע קטנות 80 | משמע סך הכול על העבודה אני משלם 250 ש"ח. דרך אגב שאלה לבעלי 309 זה יפסק מתישהו? (אני מבין שזו שאלה רטורית אבל אולי יש תקווה?) אמנם אין לי 309 , אבל בוודאי שזה ייפסק מכירה/החלפה/טוטאל לוס/אי תשלום טסט/גניבה/שריפה... שאני אמשיך ?
  11. אל תסובב את המפסק , זה תרמוסטט בדיוק כמו בכל טוסטר אובן ביתי או תנור. הטמפ' כבר מכוונת (לדבריך המזגן קירר כמו שצריך). הקופסה השחורה היא ממסר. כשאתה מפעיל את המזגן (סוויץ' דולק , מנוע כבוי) אתה אמור לשמוע ממנו מעין קליק , האומר שהוא נתפס ומעביר זרם הלאה. אם הוא נתפס , יש לבדוק מתח ואדמה (הארקה/מינוס / קרא לזה איך שתרצה) במדחס. אם לא , יש לבדוק מתחים אחורה ולראות מדוע הוא לא מופעל (פיוז , נתק וכו'). אני מקווה שאתה מבין קצת בחשמל רכב , אם לא , עדיף בכל זאת ללכת לבעל מקצוע.
  12. למיטב ידיעתי ההבדל היחיד בין השניים הוא במדבקות ובסמלים.
  13. בוא נסגור על "לסוך" - מלשון סיכה ,כלומר שימון. לסכך ,מלשון סיכוך - עטיפת חומר במתכת כדי להפחית מעבר גלים אלקטרומגנטיים פנימה והחוצה. אבשלום קור
  14. קלי קלות. יפתחו לך חורים ברצפה. תוכל להוריד רגל ולעצור. כמו באופניים. אל תבנה על זה ש-UMI יעשו משהו. כמו שכתבו לך - חולשה אופיינית. לא תקלה ברכבך ספציפית (לא שזה אמור למנוע ממך ללכת למוסך , רק בשביל השקט הנפשי).
  15. הגיוני שהתרמוסטט התנתק ולכן המדחס לא נכנס לפעולה. זו מעין קופסה מרובעת בגודל 3X3X7 מתכתית , שיוצא ממנה מעין חוט ברזל רך שנכנס אל בין צלעות הרדיאטור הפנימי. בדוק אם החוטים המגיעים אליה מחוברים (או שאולי תשאיר זאת לאיש המזגנים )
  16. האוטו רחוק 3.5 מטר מהבית. האקדח פוגע במדוייק עד 20 מ'. עלות : פיקות ברכיים מרוסקות...
  17. אל תקנה משופצות. קנה חדשות. אלא אם אתה מעיף את האוטו בקרוב. ה"משופצות" הן כאלה שמילאו בהן גז אחרי שהוא ברח , אבל לא פתרו את הסיבה לבריחתו. אי לכך הגז יברח שוב. בזבוז כסף. 400 ש"ח הוא אכן מחיר גבוה . נסה אצל ז'אן חלפים ברח' המסגר 10 ת"א /במוסכים מורשים. החלפה שלהן (מלבד המרכזית -לא נראה לי שאתה זקוק להחלפתה) קלה ופשוטה.
  18. שמר

    מה עושה BX בנחל ציפורי

    לירן, אתה לא באמת חייב לקפוץ בכל פעם שנדמה לך שמישהו מקפח מישהו אחר על רקע הבדלי דת/גזע/מין/נטיות/WHATEVER. גם אנשים אחרים יודעים לצעוק כשכואב להם
  19. האתר עובד , אזעקת שווא.
  20. נדוש בפורום אבל נכון. מה לגבי וולקן 3 דלתות?
  21. שמר

    מצלמות מהירות בכביש 6

    בואו נסכם את זה: טכנית זה אפשרית - פשוט וקל. מעשית זה לא יקרה - צנעת הפרט , חובת ההוכחה וכו'. 'סדר ?
  22. לפי מה החלטת , אחמד היקר , שהוא באמת עוצר על הברזל? יש מצב שזה סתם רעש? תראה , בלאנטיס, עם נהיגה -בוא נקרא לה לצורך העניין - לא עדינה , הקדמיים מחזיקים 20K , וזה ברכב אוטומטי ימח שמו וזכרו. אפשרות ב' - שיוריד את הרגל מהברקס בזמן הנסיעה
  23. איך אתה יכול לבדוק שהפולי לא עושה שמיניות? אני מסכים עם מה שנאמר , הכי הגיוני שזה מה שגורם לרצועה להיקרע (גם רצועה סינית אמורה להחזיק לא מעט זמן). במוסך שהיית מחרטטים עליך , גש למוסך אחר. רעיון אחר - הרכב רצועה חדשה , ובדוק שוב אם אין חופשים/שמיניות - בזמן שיש מתיחה לרצועה וניתן לראות יותר בבירור מה מצב הפולים בעת הסיבוב.
×
×
  • תוכן חדש...