Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. מסכים , רוב בעיות חוסר ההתנעה המוחלט נגרמות מהדברים שמקס ציין. האם החלפת חוטי הצתה? דאגת לסדר הנכון ? האם לכל הפלאגים מגיע ניצוץ ? זוית המפלג ? בתור התחלה קח את הזווית בערך לאמצע (אם זזת מהכיוון המקורי). ROMER - קויל נמצא לפני המפלג , אם יש ניצוץ בפלגים זאת אומרת שהקויל (סליל) עושה את עבודתו (נאמנה או לא , ושאר ירקות הקשורים בזיופים למיניהם , זה כבר עניין לאבחנה מאורחת יותר ,עפ"י המלצותיהם של שני המכובדים שכתבו לפניי , ודברים אחרים - אבל קודם כל להתניע).
  2. שטיפת מנוע , חיצונית , לא פלאשינג... כיוון פרונט (אם נאמר , כמובן) דווקא הייתי כן מתייחס , ניתן לראות די בקלות לפי סימני השחיקה על הצמיג , באם קיימים. לגבי כל השאר - משפט נכון תמיד , במיוחד לצרפתיות : IF IT WORKS , DON'T FIX IT אם ממש חשוב לך ואתה לא יודע מתי טיפלו ברכב , ניתן לרענן את החלקים המתכלים (שמן,פילטר,פלגים וכו') - אל תיכנס להוצאות מיותרות בלי שיש תקלה.
  3. וואלה , עכשיו , כשאני חושב על זה - יכול להיות משהו יותר גרוע מאוטו בתכנון צרפתי וייצור רומני ?
  4. לא אמרת שאתה מתגייס עוד 10 ימים? דניאל הוא גם אמר שהוא קונה קליאו ספורט. צרפתי לא אמין
  5. מנוע זה לא החלק היחיד ברכב...
  6. קודם תעלה את שביל הנחש אח"כ את הקסטל בסוף תגיע לעלות את הסוסים , הם נורא גבוהים. ברצינות , שכח מלשפר את הרכב הזה , בטח עם גיר אוטומטי. סע עליו כמה שאפשר , ובבוא היום תחליף למשהו קצת יותר ספורטיבי.
  7. הרכב עם 9000 מייל על השעון. רבותיי, זו הפעם הראשונה בהסטוריה שלבעלים יש יותר קילומטראז' מאשר לרכב...
  8. שמר

    מכמונת מהירות חדשה ?

    בוא ניכנס לזוטות. נכון ששניהם גלים אלקטרומגנטיים , רק שבשביל לחסום קרן אור (או יותר נכון את המדידה של אקדח הלייזר , מספיק ש"תסנוור" אותו , או שתסיט את החזרת הקרן הנורית ממנו (מה שעושה הבליינדר). ההספק שיש להשקיע במשבש כזה אינו גדול מדי. על מנת שתוכל לשבש רדאר אתה חייב להשקיע הספקים גדולים מאוד , שכן החזרת גלי הרדיו שונה באופן מהותי מקרני אור . אי לכך משבש רדאר חייב להיות משהו שיטגן לך את הכבד בדרכו לשיבוש המצלמה.
  9. למה לא דיברת קודם? ראית את "עקיצה בשישים שניות"? יופי. תכין מראש חומר סיכה (שמר.....KY!!) שב על יד ימין שלך איזה שעה,עד שהיא נרדמת.ממש נרדמת חזק. די.אין לי כוח להמשיך. במקרה הנוכחי אני חייב להמליץ על WD40...
  10. שמר

    מכמונת מהירות חדשה ?

    בליינדר הוא כנגד מכמונת לייזר בלבד , לא שום דבר אחר. אני יודע, אבל הרי מולוטובה (נראה לי ) שולחת קרן לייזר בכדי לראות מה המהירות שלך ושאלתי היא האם יש מכשיר שמשבש את הקרניים האלה. דניאל. מולטונובה שולחת קרניים אלקטרומגנטיות (יענו "רדאר") כדי לגלות את המהירות שלך. בליינדר לא יעזור כי הוא עובד באורכי-גל שונים לגמרי. אתה צריך משבש רדאר. בליינדר לא יעזור כי הוא שולח קרן אור , לא קרן אלקטרומגנטית אין משבש רדאר יעיל נגד המולטנובה בארץ , וגם אם היה לא הייתם רוצים לשבת לידו (קרינה, קרינה)
  11. שמר

    מכמונת מהירות חדשה ?

    בליינדר הוא כנגד מכמונת לייזר בלבד , לא שום דבר אחר.
  12. תודה רבה רבה לך. מחר אני ארד אל האוטו ואחזק את כל מה שציינת. את התותבים כבר רכשתי היום, מין קיט מצחיק שכזה. מקווה שאסתדר. ושוב, אלפי תודות. לא נהוג קודם כל לאתר את הבעייה ורק אח"כ לקנות שטנגות,תותבים וכו' ?
  13. שמר

    מכמונת מהירות חדשה ?

    אקורד כסופות יש הרבה - המשטרע קיבלו משלוחה... אני מדבר על זו הספציפית עם המתקון שבתיאור.
  14. אפרופו סקסו - הייתה עוד סקסו כסופה . 1.1 כמדומני.השתתפה בג'ימקאנה. בדרך חזרה , על יד חולדה , הייתי אחריו. סיבוב ראשון , הוא עושה חלק ויפה , בלי ברקס ושאר ירקות. סיבוב אח"כ , אני מתקרב אליו. הפלאפון על האוזן. עוד סיבוב , הוא איטי באופן מפתיע. עדיין בפלאפון , עוקפים אותו. הגענו לצומת טל שחר. אני שמאלה , אחרי כמה שניות , מבט בראי , הוא ימינה ,עדיין עם הפלאפון , כמעט וגורם לאיזה רכב להוריד אותו מהכביש באופן סופני. למה ? אי אפשר לעצור רגע בצד ? או לדחות את השיחה ? דווקא בכביש כזה שדורש ריכוז ? לא חבל?
  15. ביומיים האחרונים יצא לי לראות משהו חדש , מותקן על הונדה אקורד סמוייה כסופה. הרכב נצפה אתמול על כביש 1 , לכיוון מזרח , על גשר שעלבים. כמו כן היום על כביש עוקף רמלה , לכיוון צפון , לפני הפנייה ללוד/פ"ת. על הרכב מותקנות , על הגג , שתי אנטנות קטנות , דמויות פעמון , באורך של כ-10ס"מ כל אחת , ובקוטר של כ-5 ס"מ. שתיהן בצבע שחור. בפורום SPEEDTRAPS דובר על שמועה של KR חדש , המסוגל לנעול מהירות גם בתנועה , ולשני הכיוונים (קדימה ואחורה). האם מישהו ראה את האקורד הנ"ל או מתקון דומה ברכב אחר ? יש מושג על מה מדובר? תחום תדר עבודה ? טווח ? כל פרט אחר? אני אנסה לארגן את מספר הרישוי שלה בהיתקלות הבאה...
  16. זה בא עם פלאח מתכת עשוי בצורת ר' . אם תהפוך את המעמד של השלט תראה שיש בו שני חורים , שמתאימים באורח פלא בדיוק לפלאח הזה. כאשר משתמשים בו ניתן להצמיד את השלט עם הבסיס לקונסולה המרכזית , כך שלא יראו את החורים . גש ל"עוזי רדיו" בדרך נמיר - בטוח תוכל למצוא שם חלק כזה. בכל זאת - מנסיון , השלטים הללו לא שווים הרבה , הם נוטים ליפול מהבסיס , ומעבר לזה הגישה אליהם לא ממש נוחה. עדיף כבר לגשת אל הפאנל (אלא אם קורה לך שהכפתורים בפאנל יוצאים מכלל פעולה - כמו שקרה לי בזמנו עם ה-8650 ). השלט היחיד ששוה משהו הוא שלט הגה. אם זה לא היה ברור בפעם הראשונה.
  17. לאט לאט אתה תגלה שהשלט זה סתם גימיק (מיותר במכוניות פרטיות) אלא אם מדובר בשלט של סוני שניתן להתקין על החובק הגה כמעין "ידית" נוספת. איציק כנ"ל גם בפיוניר. בכלל - שלט הגה הוא היחיד ששוה משהו.
  18. ישי , במהלך הזמן הקצר שעבר מאז פתחתי מכסה מנוע לראשונה , "זכיתי" להחליף , בהערכה גסה , כ-50 מצברים במכוניות שונות. בפעם היחידה שהמצבר נפח את נשמתו בטרם עת , הוא הוחלף ללא בעיות. מדובר בספקים (חשמלאים) שונים , הדבר המשותף היחיד היה החברה המייצרת. חוץ ממני יש עוד אי אילו מאות אלפים של מצברים מתוצרת החברה המניעים מכוניות בכל יום ויום. הם אולי מעט פחות טובים מכמה מיובאים (כאלה שמגיעים עם הרכב כמקוריים) , אך עומדים בתחרות מול כל מצבר הנמכר בארץ. לא מבין למה אתה מקיש ממקרה בודד שקרה לך על כל מוצרי החברה. סתם פלצנות לדעתי.
  19. רק תזדרז , האחריות נגמרת באפריל...
  20. פטנט עתיק שנזנח. בקאדט שהייתה פעם (לפני 15 שנה ) לאבי היו חלק גדול מחקלי הרכב (כולל שמשות) מסומנים בחריטת מספר הרישוי של הרכב עליהם. במקרה של גניבה , ניתן לכאורה לאתר את מקורו של כל חלק כזה. כנראה שירדו ממנו עקב חוסר היכולת להתחקות אחרי מקורו של כל חלק - תארו לכם , אתם הולכים לפירוקייה וקונים חלק מסויים , נניח מרכב מספר 12-345-67. איך בדיוק תוכלו לדעת אםם מקור החלק מרכב גנוב או רכב שפורק אחרי השבתה ?
  21. נורמלי לחלוטין. תקפיד על נוזל קירור ירוק וסע לשלום.
  22. בתור התחלה תקרא את זה: http://carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=3838&postdays=0&postorder=asc&highlight=%F6%F8%F4%FA%E9%E4&start=0 אם קראת בין השורות (ומעליהן , בתוכן ומתחתן) בטח שמת לב שלאוטו יש אי - אילו בעיות. אם יש לך סבלנות , חוש טכני ורצון טוב - לך על זה. (אני לא חושב ,כמו אחרים , שכלכלית זה כ"כ נורא. אחרי הכל , אתה קונה רכב בשלושת אלפים שקל בסה"כ - את החסכון תשקיע בטיפולים אח"כ. זו גם אפשרות). אם אתה סטודנט עסוק ותפרן מדי , עזוב , זה רכב שצריך המון תשומת לב. אם לא-הוא הופך בחודשים בודדים לגרוטאה (מתנייעת או לא , עניין של מזל , כבר ראיתי בתי שימוש ניידים שעליהם רשום סיטרואן BX , עדיין נוסעים בדרך פלא כלשהי).
  23. התשובה בגוף השאלה...
  24. די כבר אין שום מגבלה. זה מה שה-100 וכמה סוסים של הפוקוס נותנים. וזהו. פיזיקה פשוטה. מספיק עם הפלסף.
×
×
  • תוכן חדש...