בחמשת אלפים שקל לא תהפוך אף רכב ישן , בטח לא BX , לחדש.
הכל תלוי עד כמה שמרו על האוטו , ויותר מזה , כמה חלקים בו כבר הוחלפו.
ברמה הבסיסית , כל חלק שמוחלף באוטו הזה יחזיק בערך 6-7 שנים בלי לעשות בעיות.
העניין הוא , שיש שם כ"כ הרבה חלקים שמתקלקלים , שזה בערך כמו בסרטים המצויירים:
אתה סותם חור אחד , המים יוצאים מחור אחר , וכן הלאה.
אם אתה נופל על אקזמפלר שטופל היטב במשך השנים , אפשר לחיות איתו לגמרי לא רע.
אבל לך תמצא אחד כזה - במיוחד כשהיום כולן כמעט נמצאות בידיים של תפרנים שיעדיפו לחסוך כל אגורה ,גם אם זה יעלה פי שבע אח"כ.
בקיצור - היום - זה אוטו למשוגעים ו/או סבלניים במיוחד. (רמז - אני לא מהסבלניים).