Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. חברים , יותר מדי שנים עם הזרקת דלק השכיחה מכם את סתימות הדלק בקרבורטורים . מספיק לכלוך קטן בדיזה או מצוף שנתפס והתופעה שהבחור תיאר מופיעה. למה ישר להאשים את המשאבה?
  2. סוף סוף אחד שהוא לא אשכנזי מושלם . זה לא סתם ביש - בש , בתוספת המבטא המרוקאי האורגינלי זה מבוטא כמו ביס-בס , אבל ה-ס' שורקת כזאת...
  3. הפוך - הגומי הקרוע הוא הגורם לבריחת הניצוץ , ולקרטוע. בתור עזרה ראשונה (וזמנית) ניתן לבודד עם איזוליר בנד (לא בזמן שהאוטו מונע כי אז ) הפתרון הוא כמובן להחליף חוטים , ולבדוק גם את מכסה המפלג והרוטור על הדרך.
  4. שמר

    סיכום נושא הקליאו דיזל!

    לא זכור לי שמישהו אמר שאין זכות קיום למי שאין לו הוט האץ' , ובטח אם אתה רק בן 20. מה שכן זכור לי , הוא שיעצנו לך לא להשקיע את הכסף על הרכב הספציפי לגביו שאלת , אלא לשמור אותו לרכב אחר - מתאים יותר. נתוניה של הקליאו ואופן הכיול שלה במפעל - הם נתוני הפתיחה הגרועים לדעתי (מסתבר שעוד כמה חושבים כך , אבל לא משנה) , שבגינם אין טעם שתשים עוד כסף על משהו שלא תפיק ממנו הנאה המצדיקה השקעה כזו. אתה בכל זאת מחליט להשקיע ? לבריאות , אף אחד לא נכנס לך לכיס. אפשר לשפר כל דבר , אפילו משאית , אם יצא לך לראות TRUCK GP... השאלה שלי היא למה ? אם לך יש תשובה כלשהי (אפילו - ככה) , אשריך. לך על זה. זו דעתי , ואני עדיין עומד מאחוריה.
  5. לא מהירות מופרזת , אבל 250 קמ"ש...
  6. לפי התיאור שלך זה מנוע שסיים את תפקידו המועיל. השמן חדר לתא השריפה דרך הרינגים (טבעות בוכנה) והגיע (גם) אל הפלאגים. עקב כך לפחות אחד הפלאגים התכסה במעטה שמן שלא מאפשר לו לזרוק ניצוץ , ומכיוון שאין ניצוץ הבוכנה לא עובדת. סתם להשכלה כללית - מדובר ברכב אמריקקי?
  7. איפה אתה גר ומה אתה צריך ? איציק זהירות סוחר בפורום ראלי מארק 2 , מה שאתה באמת צריך זה להרים את העיניים שם למעלה , ליד סימן הזכוכית מגדלת יש את אפשרות ה-חיפוש , שעשוייה לגלות בפניך עולם ומלואו : עולמו המופלא של הפרסי. חוץ מזה , גם איציק יוכל לעזור לך , הוא אמנם סוחר , אבל בחור טוב בד"כ... (האמת נדמה לי שגם הוא פרסי )
  8. אל, אל, אל תקנה BX. לאבא שלי יש BX. אבא שלי חושב ש-BX היא אחת מהמכוניות הנוחות ביותר שיוצרו אי פעם (אגב, הוא צודק). אבא שלי מוציא כ-2000-3000 ש"ח בשנה על תיקונים לטובת התענוג של לנסוע באוטו הזה. אבא שלי יכול להרשות לעצמו לעשות זאת. אתה (ואני) לא. ואני מדבר בתור מישהו שקנה את הרכב הראשון שלו לפני כארבעה חודשים, ושפך עליו כבר כמה וכמה אלפי שקלים של שכר לימוד, ורוצה את טובתך. תעשה לעצמך טובה ותוציא את זה מהראש. אם אתה הרפתקן וחובב נוחות, קנה צרפתייה שפויה יותר (כמו הבחירה שלי). אם אתה רוצה שקט נפשי תקנה סוזוקי סוויפט. לבריאות ובהצלחה. ביג דיל , 2000 - 3000 ש"ח בשנה. זה שאתה צריך לשים עוד 10 אלפים שקל מינימום כדי לקנות משהו שיתקרב למה שהאוטו הזה מציע (כשהוא נוסע) זה לא כסף? LET'S FACE IT - האוטו הזה הוא לא שיא האמינות. בגילו המתקדם הוא רחוק מזה. אבל הוא נותן הרבה תמורה יחסית למחירו המגוחך. זה לא אגרת חוב של המדינה - תצטרך להוציא עליו לא מעט כסף ועצבים - אבל הוא מחזיר בהנאה שיש ממנו (לא , לא ספורטיביות , רחוק מזה).
  9. מזה זוית הצתה? אולי אתה מתכוון לכיוון הצתה איחור וקידום ? אם אף אחד לא סובב את המפלג למה לגעת, זו לא התקלה, מה עוד שנאמר במפורש שיש ניצוץ. הבעיה בקרבורטור... בשום מקום לא כתוב שלא נגעו במפלג. אם למשל הפכו סדר חוטים , יגיע ניצוץ , אבל תסכים איתי שלא תצליח ברוב המקרים את האוטו (ואם כן תניע , יהיו בק-פיירים מפה ועד הודעה חדשה).
  10. מכיוון שלא פרסמת את הודעת השגיאה , העצה הכי טובה היא ללכת לאתר התמיכה של מייקרוסופט ולחפש את אותה הודעת שגיעה. יש להם ארכיון לא רע.
  11. מה שמוכיח , שוב , שכל מערכת ה"אכיפה" , היא כסת"ח אחד גדול. אם אתה נהג מסוכן , מקומך לא על הכביש - אבל אם ניתן להחליק את העניינים בכסף - אז למה כ"כ חשוב להעניש ? העיקר שהכסף משמן את גלגלי המערכת - צביעות מושלמת.
  12. בחמשת אלפים שקל לא תהפוך אף רכב ישן , בטח לא BX , לחדש. הכל תלוי עד כמה שמרו על האוטו , ויותר מזה , כמה חלקים בו כבר הוחלפו. ברמה הבסיסית , כל חלק שמוחלף באוטו הזה יחזיק בערך 6-7 שנים בלי לעשות בעיות. העניין הוא , שיש שם כ"כ הרבה חלקים שמתקלקלים , שזה בערך כמו בסרטים המצויירים: אתה סותם חור אחד , המים יוצאים מחור אחר , וכן הלאה. אם אתה נופל על אקזמפלר שטופל היטב במשך השנים , אפשר לחיות איתו לגמרי לא רע. אבל לך תמצא אחד כזה - במיוחד כשהיום כולן כמעט נמצאות בידיים של תפרנים שיעדיפו לחסוך כל אגורה ,גם אם זה יעלה פי שבע אח"כ. בקיצור - היום - זה אוטו למשוגעים ו/או סבלניים במיוחד. (רמז - אני לא מהסבלניים).
  13. נראית טבעית , אבל לא. Flaber strikes back...
  14. כל התשובות נכונות. כשאני התחלתי ללמוד את כל הנושאים הללו , היו גם עיתוני רכב , אבל היום אתה יכול למצוא כל מידע שתרצה באינטרנט . http://www.howstuffworks.com הוא רק דוגמא קטנה. כמו כן , התבונן בעבודתו של המוסכניק , כאשר אתה מטפל אצלו. נסה , בהתחלה דברים פשוטים , ולאט לאט ניתן להעמיק. שים לב שאתה לא נכנס לדברים בטיחותיים / שאין לך מושג איך לצאת מהם. רקע טכני (חשמל/מכניקה) אף פעם לא מזיק.
  15. בדיוק...
  16. אתה בטוח שזו תקלה בכלל ? בהרבה מכוניות (לא בטוח בנוגע לאודי) יש את האופציה לשלב אוויר חם לחלון/רגליים ואוויר קר לפנים. כשמופעל חימום , הפנים הוא החלק ש"סובל" הכי הרבה מהחום. יתרה מכך , רוח חמה לפנים מגבירה את סיכויי ההירדמות שלך בנסיעה. כאשר אתה מחמם את כל האוטו ומחדיר אוויר טרי רק לפנים , ההרגשה הרבה פחות מעיקה בתוך האוטו.
  17. גם באיטליה חושבים ככה...
  18. ואם תעשה חיפוש על WASTEGATE תמצא עוד קצת הסבר...
  19. זה לא שאנחנו לא מבינים גדולים. אנחנו לא מבינים כלום. לא צריך להבין בשביל לדעת שלשפר רכב כזה - זה לזרוק כסף לרוח. אפשר. אבל זה עדיין עף ברוח. ולא נשאר לך כלום מזה בסוף היום. זהו.
  20. זאת הבעייה , הוא קורא בין השורות. שם אין כלום , רק קצת רקע בצבע תכלת חולני. תקרא מה הוא כתב לך , GOD DAMN IT אני מקווה שזה יותר ברור.
  21. NAME DROPPER :mm_tongu: :mm_tongu: :mm_tongu:
  22. קראת לי?
  23. שמר

    מצבר ל106

    תבדוק אם הפולי של המדחס יושב על רצועה...
  24. שמר

    מצבר ל106

    אתה לא מצליח להיפטר מדויד אפילו בהודעות שלך , אה ?
  25. שמר

    מצבר ל106

    ליד ההגה , קרא במכסה בית הפיוזים.
×
×
  • תוכן חדש...