Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. שמר

    Clio 182 - Evo Review

    אם תטרח לקרוא תראה מה מקור ההבדל בין שתי שיטות המדידה.
  2. שמר

    Clio 182 - Evo Review

    תסלח לי, אבל התגובה שלך פשוט מטומטמת טווין טורבו מעולם לא היה לרנו 5 מה לא אתה לא מכיר את הרנו 5 טורבו II
  3. שמר

    Clio 182 - Evo Review

    מה מציינות יחידות המידה ps ? HP בגרמנית, אם אני לא טועה. בכל מקרה זה סוג של כוח סוס, בהתאם להבדלים הקטנים שיש בין HP לBHP. PS = Pferde Staerken (literally "horse-strength) DIN = Deutsche Industrie Normen (German Industry Standards) ISO = International Standards Organisation ולהסבר די ממצה: One SAE/British Horsepower is 746 watts/0.746 kilowatts. One DIN/JIS HP/PS is 735.5 watts. SAE = Society of Automotive Engineers. DIN = International Standards Organisation. PS = Abbreviation for German term for horsepower. JIS = Japanese Standards Institute. 1 DIN/JIS hp = 0.986 SAE/British hp "One horsepower provides the ability to do 550 ft-lbs of work every second. 550 ft-lbs of work is any product of force (in pounds) and distance (in feet) equaling that number. Applying 55 lbs of force through a distance of 10 feet, for example, represents the same amount of work as 11 lbs. of force applied through 50 feet. The force can be used to lift objects against the pull of gravity, drag them along the ground against frictional forces, accelerate objects, etc. A 100 HP motor would let you do 550 X 100 or 55,000 ft-lbs. of work each second. It could, for example, lift 550 lbs. 100 feet in one second. To lift more weight at the same rate, or the same weight more quickly, you would need more horsepower". ולחישוב של הספק הרנו : 735.5X182 ------------- = כ-179 כ"ס בתקן DIN הגרמני 746
  4. בדואר, או ברשם המשכונות , או דרך אתר אינטרנט של "טאבו ישיר"
  5. ערוך חיפוש על -מנוע צעדים
  6. אין RAM AIR יעודי למאזדה ? איציק יש , תוצרת חברת LEASING & CO
  7. לפי פסיקת בית המשפט http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2869323,00.html
  8. פוליש לא בא בחשבון ? צבע אדום , אם לא שרוף לגמרי , קם לתחייה באופן מופלא מפוליש טוב...
  9. השלטים האלקטרוניים מדברים על מהירות נסיעה בפועל, והם מכוונים ע"י מע"צ שיש להם מצלמות. אין קשר בין השלטים האלקטרוניים למהירות המותרת שהיא 90 קמ"ש לאורך כל נתיבי איילון מהרצליה ועד מחלף גנות (בכביש ירושלים כבר מותר 100). אם קיימת בעיה, כמו עבודות בכביש אז יש תמרור נייד ולא דיגיטלי המצביע על המהירות הזמנית המותרת. בקיצור - בכל איילון המהירות המותרת היא 90 קמ"ש אלא אם כן יש תמרור זמני המצביע אחרת.
  10. שמר

    New Kid On The Block...

    בעקרון אני משתדל לעדכן את הגלרייה על כל שינוי שמתבצע, בתקופה האחרונה לא עדכנתי מ-2 סיבות - עצלות ובעיקר חוסר התקדמות השיפוץ. מעבר לתמונות בגלריה, גורדה כל הזפת המקורית מרצפת הרכב (סיוט!!!) מה שגילה רצפה חדשה דנדשה בצבע יסוד שחור "קיר האש" זכה לטיפול אינטנסיבי - גירוד, שיוף, הורדת "הבוסטיק" המקורי, החלקה, ריסוס צבע יסוד ומריחת "בוסטיק" חדש הן מהחלק הפנימי והן מהחיצוני. יום שישי שעבר החלה העבודה על החזית. חיבור הפאנלים, כנפיים, חזית ומכסה מנוע. למרות שכל החלקים מקוריים מבית רובר, נדרשות התאמות רבות לצערי הרב... יום שישי הקרוב ממשיכים במלאכת ההתאמות בתקווה לסיים את החזית ולעבור לחלק האחורי. הרבה עבודה, זמן וכסף - לי אישית נמאס ואני מצפה ליום ש-"הסיוט" יגמר... עריכה - צ"ל : בגלל שכל החלקים מקוריים מבית רובר, נדרשות התאמות רבות ...
  11. אבל זו עבירה שונה ממעבר אור אדום. בקיצור,אם מה שקרה הוא בדיוק מה שתיארת-אף אחד לא יקבל דו"ח. דרוש צילום בכניסה לצומת וביציאה ממנה (שניים).
  12. מוריד את הכיסוי וברצינות - אם הציפוי לא נפגע , כל חומרי הניקוי הביתיים (סירים,ברזים וכו') יעשו את העבודה. רק שים לב שלא יפגע בצבע הרכב.
  13. בדיוק בשביל זה שולחים אותם לאופציית החיפוש,מנק' ההנחה שלא כולם שמים לב אליה. אבל להתלונן על זה שלא לועסים ומקיאים את זה ? עוף גוזל
  14. רצית תשובה מרוכזת ? קשה לך ? ולי לא קשה ? אתה רוצה גם שאני אבוא אליך הבייתה להקריא לך לפני השינה ? אולי גם שאני יעשה כלים?וספונג'ה? אתה לא חושב שאולי כבר נמאס לחזור על עצמנו כמו תקליט שבור? בשביל זה יש את אופציית החיפוש , ואם משתמשים בה כמו שצריך אפשר למצוא כל מה שרוצים (ונכתב עליו). חוצפן
  15. חיפוש * עריכה * חיפוש העלה את השרשור הבא בנושא: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=23723
  16. אתה מדבר על הטורבו דיזל לפני מתיחת הפנים. המילניום היא הדגם אחרי מתיחת הפנים,עם מנוע בנזין. בסה"כ אחת הקניות הטובות בשוק המשומשות ברמת המחיר הזו. אם גיר אוטומטי , קח בחשבון שהתנהגותו מעט שונה ממה שרוב הגירים האוט' מנפקים - יציאה מהמקום איטית יותר , "החזקת" הילוכים מעט דומה לגיר ידני , קיק דאון איטי בתגובתו. מומלצת מאוד. "מתיחת הפנים" היא מאמצע שנת הדגם 2001, דווקא הדגמים שאחרי מתיחת הפנים סובלים מבעיות אמינות הקשורות איך לא במולטיפלקס הידוע לשימצה. לדגמים לפני מתיחת הפנים אמינות טובה אבל מנוע נרפה קצת ב-1.6 (89 כ"ס בלבד) אבל בסה"כ מומלץ. אופפסססס
  17. אתה מדבר על הטורבו דיזל לפני מתיחת הפנים. המילניום היא הדגם אחרי מתיחת הפנים,עם מנוע בנזין. בסה"כ אחת הקניות הטובות בשוק המשומשות ברמת המחיר הזו. אם גיר אוטומטי , קח בחשבון שהתנהגותו מעט שונה ממה שרוב הגירים האוט' מנפקים - יציאה מהמקום איטית יותר , "החזקת" הילוכים מעט דומה לגיר ידני , קיק דאון איטי בתגובתו. מומלצת מאוד.
  18. נייקי זה השם האמיתי. זו אלה יוונית. באנגלית , כאשר יש E בסוף מילה אות ה-אהוי (vowel) נקראת כפי שהיא מבוטאת בנפרד ...
  19. אשכרה, אלה הם התעלומה ההכי גדולה על הכבישים. אתה רואה אותם חותכים נתיב לפני הרמזור כדי להיות ראשונים, ומנסים לנחש מתי יהיה ירוק בשביל זינוק מהיר (כנראה עוד לא עלו על זה שאפשר להסתכל על הרמזור של הולכי הרגל או של המכוניות מהצד...), ובסוף כמו שאתה אומר, הם לא שמים לב בכלל כשהרמזור בסוף מתחלף. איפה דארווין כשצריך אותו? עוד טיפוסים מעצבנים הם הקטנועים שמפלסים דרך עד ראש הטור. עד כאן הכל טוב ויפה. אין לי בעייה עם זה שהם מנצלים את היתרון היחסי שלהם.כל עוד הם לא מפריעים,שיהיה להם לבריאות. אבל הם תמיד חייבים לעמוד באמצע הנתיב , חו"ח לא בצד, ואז הם מתחילים לדבר במירס/חבר/נייד. ירוק ? אז מה? ואח"כ הם מזנקים באיטיות מעצבנת כזאת,תוך שהם ממלאים לך את הריאות בניחוח דו-פעימתי. האינסטינקט אומר לתת גז ולטאטא אותם. מזל שההגיון ממשיך לעבוד...
  20. אפשר בהחלט לחיות איתו. אבל מה אתה מחפש ? ובאיזה מחיר/עלות?
  21. מנוע זהה ל-205 1.9 GTI. ההידראוליקה זהה לשאר ה-BX , עם הקשחה קלה , וכמדומני שהבומבות בעלות נפח גדול יותר. אני ממש לא אוהב את הגיר האוט' הזה - מסרס את הרכב לחלוטין ,זולל דלק וכבונוס גם לא אמין (אגב -בדוק אם אפשר אם בוצעה הח'). למרות זאת , לא תמצא לדעתי רכב אחר שיהיה מכונת שיוט ברמה הזו ובמחר הזה. תלוי רק מה אתה מחפש. זה לא רכב לעיר למשל. וגם לא לכבישים מפותלים.
  22. ליסינג
  23. מאיפה היוטה הזאת ? אולי ע"ש יוטה קליינשמידט ? אומרים יות' , נעורים באנגלית (YOUTH). חיפוש יביא לך תוצאות על ההבדלים.
  24. חיפוש ,נדון בהרחבה בימים הראשונים של הפורום.
  25. יוסי יודע שאתה מתקן אותו לא במוסך מורשה ? חאפר
×
×
  • תוכן חדש...