חוץ מדיויד אף אחד לא ידע לציין את העובדה שהשמשה הקדמית ברוב הצרפתיות החדשות מכילה ציפוי נגד קרני השמש האולטרה סגולות , רק שעל הדרך הציפוי הזה מנחית משמעותית את אותות הרדיו (כלומר רדאר) המגיעים אל הרכב ובכך פוגע משמעותית בביצועי הגלאי , כל גלאי.
אין זה משנה אם מדובר בגלאי שלא שווה את מחירו (קוברה,יונידן וכו') או בגלאי מהשורה הראשונה (בל 970 אם תמצא , בל 990 ישן אם תמצא, או בל 985 , נדמה לי שכך נקרא הדגם החדש שמתאים למצלמות המולטנובה,אם זה עקרוני לך אני אבדוק).
בד"כ הפתרון היחיד (והיקר ) הוא גלאי איכותי מפוצל , כמו בל 975 - שעולה כ-3.5K ש"ח.
למזלך - דווקא הקליאו 172 - מכל הצרפתיות , היא היחידה שלא חייבת את הפתרון היקר הזה. בערך באמצע החלון , קצת למטה , ישנו ריבוע קטן שלא מצופה בחומר המגעיל הזה. לא יודע למה הוא משמש (אולי אנשי רנו , חסידי אומות העולם שכמותם, ייעדו אותו לגלאים) אבל הגלאי מתמקם מולו בדיוק.
בל או וולנטיין ? עניין של מה תשיג יותר זול. נגד לייזר אתה מכוסה עם הבליינדר , ויכולת גילוי המולטנובה בערך זהה בשניהם .