אתה לא קורא את התשובה...
אתה רוצה לשגע אותי ?!?
מאיפה אני יודע מזה מוסיקת פאבים או מוזיקה קלטית ?!?!
משהו בסגנון השיר שנתתי.. עם חלילים וכינורות, וכן גם חמת חלילים...
חוץ מ Lord Of The Dance
תודה..
לא ממש , אבל כמו שכתבתי , גם להם יש הרבה סגנונות.
המוסיקה הקלטית , מבוססת בעיקר על שירה (ווקאלית) - נציגים בולטים ENYA , CLANNAD.
מוזיקת פאבים - בד"כ , כמתחייב מפאבים , בלדות של זמרים צרודים והלומי אלכוהול - נסה שירים כמו WHISKEY IN THE JAR (הגרסה המקורית של "סימן שאתה צעיר"). בד"כ מוסיקה מהכלים : תופים (דומים לתוף מרים ) , מפוחית , כינור .
מוזיקה מודרנית יותר .מייצגים: CORRS.
שילוב של רוק עם אירי : U2 , POUGES , THIN LIZZY, SINAED OC'CONOR
כמו שאתה רואה , זה מתחלק להמון זרמים עם השפעות בעיקר מהתרבות הקלטית/בלדות הפאבים.
אז כמו במכוניות - ציין דגם , מודל וצרכים....