וואלה , אחד הדיונים הכי אינטליגנטיים עד עכשיו בפורום...
אני לא אטיף לכם מוסר על שאתם נוסעים במהירות גבוהה , אני בטח לא האיש המתאים.
גם אם החלטתם שלא מתאים לכם לעצור לשוטר שמנסה למלא את שהוטל עליו (נכון או לא , זה כבר דיון אחר) - עניינכם.ברחתם הרווחתם , לא - אכלתם אותה.
אבל מכאן ועד לנהל דיון פומבי בעד ונגד בריחה ? השתגעתם ? חסר לחובבי המוטוריקה אוייבים וכאלה שחושבים שכולנו חבורת עבריינים חולי נפש ? (לפחות לגבי החלק השני , זה לא אני - נשבע )
יאללה , לצנזר. לא לעניין כל זה.