הדבר הכבד הזה נקרא צ'וק, או שנאי.
סדר בדיקה :
1. וודא שהנורה יושבת במקום. בנורת ניאון (פלורסצנט) יש שני מגעים בכל צד - הם חייבים לשבת בתוך בית המנורה , נסה לסובב את הנורה בתוך הבית ב-90 מעלות.
2. נסה להחליף נורה.
3. סטרטר - לפני שאתה מחליף , נסה להוציא אותו מהמקום , וחבר את הנורה. אמורים להיות לך הבהובים אך הנורה לא תידלק קרוב לוודאי (לעיתים היא נדלקת , נדיר).
4. הצעדים הבאים הם רק בתנאי שאתה מבין מספיק בחשמל - אם לא קרא לחשמלאי מוסמך:
בדוק שמגיע מתח אל הנורה , השנאי וכו'. אם מגיע מתח לשנאי וממנו לא יוצא ,הח' שנאי . ולא , יש לבדוק למה לא מגיע מתח (נתק ,מפסק דפוק וכו' ).
שים לב , אל תתעסק עם החשמל אם אתה לא מבין בזה. לא צריך להסביר כמה זה מסוכן (ואם כן , שוב ,אל תתעסק , זה מסוכן)