Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. אם היה ב.מ.וו 540 מודל 89 אולי היינו יכולים לקחת אותך ברצינות.לצערך, 540 היה רק ממודל 93. אה.. ואשתי ראתה את השרשור הזה ואמרה שאפשר לשים באוטו צ'יפס. זה עוד יותר טוב משני צ'יפים. הכי טוב זה המסולסלים של בורגר ראנץ'. יאללה , אני מביא חומוס: האמת ההודעה של המאדאם הזכירה לי את ימי ילדותי . היה לי תקליטון , 45 סל"ד - "מסיפורי הדוד רמוס" - נשבע לכם
  2. תודה אבל האתר לא עולה למישהו יש עד רעיון תנסה ב:http://www.shoded.co.il או www.chaper.org עכשיו ברצינות - אני לא יודע מי מכיר אותך כאן בפורום , אבל בהחלט ייתכן מצב שבו מישהו מזדהה כבן אדם תמים ומנסה לשאוב מידע כזה. אני לא מאשים אותך אישית , אבל גם לו ידעתי את התשובה (רמז - מול האוטו אני אולי יכול למצוא את הפתרון) בטח שלא הייתי כותב לך אותה מעל דפי הפורום. מצטער על החשד , אבל בנושא כזה תבין שיש פתח... נסיון קטן לעזרה בכל זאת : ניסית להקיש את הקוד ? זוכר אותו ? הקשת יותר מ-3 פעמים ? אם כן הוא ננעל ל-5 דקות ואז אתה יכול שוב להקיש את הקוד הנכון. נסה שוב. אתה שומע צפצוף אישור לקוד ועדיין לא מצליח להניע ? יש סטרטר ? '> עכשיו ברצינות - אני לא יודע מי מכיר אותך כאן בפורום , אבל בהחלט ייתכן מצב שבו מישהו מזדהה כבן אדם תמים ומנסה לשאוב מידע כזה. אני לא מאשים אותך אישית , אבל גם לו ידעתי את התשובה (רמז - מול האוטו אני אולי יכול למצוא את הפתרון) בטח שלא הייתי כותב לך אותה מעל דפי הפורום. מצטער על החשד , אבל בנושא כזה תבין שיש פתח... נסיון קטן לעזרה בכל זאת : ניסית להקיש את הקוד ? זוכר אותו ? הקשת יותר מ-3 פעמים ? אם כן הוא ננעל ל-5 דקות ואז אתה יכול שוב להקיש את הקוד הנכון. נסה שוב. אתה שומע צפצוף אישור לקוד ועדיין לא מצליח להניע ? יש סטרטר ?
  3. לפי ההודעה יש לך בעייה בגיבוי האחרון של המערכת (DUMP) . נסה לשחזר מתאריך ישן יותר. ניסית את ה-HELP באתר מייקרוסופט ?
  4. אולי כאן יוכלו לעזור ? http://www.ganav.co.il
  5. אז תכתוב לגוגל : BUGATTI VEYRN TECHNICAL SPECIFICATION
  6. 30 ש"ח צ'וק. לא יותר זול. אם צריך חשמלאי אז כנראה העסק לא כלכלי.
  7. שמר

    טרנספורטר.......

    ניתן להבדיל ביניהם בצורה הבאה : קירור אוויר - גריל אחד בלבד , בין הפנסים. קירור מים - שני גרילים , אחד תחתון נוסף עבור הרדיאטור.
  8. כשהחלפת נורות והלוח היה פתוח , האם התאורה הייתה מספקת ? אולי הלוח עצמו מלוכלך כך שלא רואים טוב ? עוד אפשרות , בדוק מתח בבית המנורה ,אולי יש לך מפל מתח בדרך לא ניתן לבדוק תאורה שהלוח פתוח, אין מספיק מקום חבר אותו לפלאג שלו. הלוח נקי והפוטנציומטר על מקסימום. האם יש נורות יותר חזקות מנורות ה 3 וואט? עמית בדקת אולי הפוטנציומטר מלוכלך או תקול? מה שהיה גורם למפל מתח...
  9. רחב מאוד
  10. נסה רק לחשוב על רוחב של כזה מנוע (שוכב) במשאית...
  11. כשהחלפת נורות והלוח היה פתוח , האם התאורה הייתה מספקת ? אולי הלוח עצמו מלוכלך כך שלא רואים טוב ? עוד אפשרות , בדוק מתח בבית המנורה ,אולי יש לך מפל מתח בדרך
  12. לא נותנים עצות אם לא מבינים , בטח לא בנושא כזה, שעלול לסכן חיים
  13. הדבר הכבד הזה נקרא צ'וק, או שנאי. סדר בדיקה : 1. וודא שהנורה יושבת במקום. בנורת ניאון (פלורסצנט) יש שני מגעים בכל צד - הם חייבים לשבת בתוך בית המנורה , נסה לסובב את הנורה בתוך הבית ב-90 מעלות. 2. נסה להחליף נורה. 3. סטרטר - לפני שאתה מחליף , נסה להוציא אותו מהמקום , וחבר את הנורה. אמורים להיות לך הבהובים אך הנורה לא תידלק קרוב לוודאי (לעיתים היא נדלקת , נדיר). 4. הצעדים הבאים הם רק בתנאי שאתה מבין מספיק בחשמל - אם לא קרא לחשמלאי מוסמך: בדוק שמגיע מתח אל הנורה , השנאי וכו'. אם מגיע מתח לשנאי וממנו לא יוצא ,הח' שנאי . ולא , יש לבדוק למה לא מגיע מתח (נתק ,מפסק דפוק וכו' ). שים לב , אל תתעסק עם החשמל אם אתה לא מבין בזה. לא צריך להסביר כמה זה מסוכן (ואם כן , שוב ,אל תתעסק , זה מסוכן)
  14. שמר

    רכב חדש

    אל תיגע. תחסוך את הכסף הזה להחלפת רכב. ברצינות.
  15. תחליף גם כבל בין המחשב לשקע בקיר.
  16. ברכותיי - קיבלת.
  17. אוקיי, הרצתי. הפינג מקבל אות כמעט כל הזמן, כאשר לפעמים רחוקות הוא מקבל request timed out, אחד או מקסימום שניים ברצף. לא בטוח שזה קורה בהכרח בסמיכות להתנתקות. הרשת בנויה פשוט מאוד - יש HUB, כל מחשב מחובר אליו (דרך הקיר) והמודם נמצא על המחשב של אחי. אני יודע שזה לא אופטימלי בלשון המעטה, אבל זה מה יש בינתיים. רוני ה-REQUEST TIME OUT חייב להיות בזמן ההתנתקות. מה שקורה הוא - שאתה עושה משלוחה של אות מסויים (PING) , ובתגובה השולח מצפה לקבל אות מוסכם (PONG). ככה ממשיך משחק הפינג-פונג בין המחשבים כדאי לוודא שכל התקשורת ביניהם תקינה. למה זה קורה לך רק מול האינטרנט ? זה לא ,רק שברשת מקומית אתה לא מרגיש את זה כי בפאקט (חבילת) הנתונים הבאה המידע נשלח שוב. מול האינטרנט אתה מאבד קשר ומקבל ניתוק. שתי השערות לגבי הבעייה : 1. הרץ כבל LAN ישיר מהמחשב שלך אל ה-HUB (אפילו על הרצפה באופן זמני). 2. החלף PORT ב-HUB שלך (או אם אין , הצלב עם מחשב אחר ובדוק אם הבעייה עוברת דירה). אם שני אלה לא עוזרים , יש סיכוי קטן שהבעייה בכרטיס רשת אצלך במחשב (קרה לי בכרטיס ON BOARD על לוח אם חדש) .נסה להחליף כרטיס רשת.
  18. גש לאתרים : http://www.topspeed.co.il http://www.speedtraps.co.il הקדש כמה שעות קריאה , ותחליט איך אתה רוצה להמשיך. את השלילה המינהלתית תקבל - עדיף שתגיד כמה פחות כי הכל נכנס לתיק כנגדך. משהו כמו - "נסעתי במהירות החוקית " או דומה זה מינימום הנזק שאתה עלול לעשות לעצמך. אח"כ יש את אפשרות ביטול השלילה המינהלתית - באמצעות בקשה לבית המשפט - דיון בתוך עד שבועיים. לגבי הדיון בבית המשפט : לדעתי אין לך מנוס מלקחת עו"ד מנוסה בתחום. ניסויים ורחמים ? לא בבית משפט תעבורה. ד.א. - איזה אוטו ?
  19. תן מתח 12 וולט ישירות למנוע (יש לך וולקן , לא ?) כשיהיה מזג אוויר יותר נעים , תתחיל לבדוק רציפות ומתח על כל המסלול למנוע החלון. בד"כ הבעייה היא , כמו שאמר עמית - במגעים בתוך המתגים, או במחברים ליד מנוע החלון.
  20. דבר ראשון , גש להתחל , הפעלה , והקש את הפקודה CMD. בחלון שייפתח הקש IPCONFIG. תקבל 3 כתובות . עכשיו הקש את המילה PING ,ואת הכתובת הראשונה. בדוק שאתה מקבל תגובה (REPLY) רציפה ואחידה. עכשיו את אותה פקודה (PING) עם הכתובת השלישית (DEFAULT GATEWAY). וודא שגם לשם אתה מגיע עם תגובה אחידה. בדוק את הכתובת גם במחשב של אחיך , ומהמחשב שלך עשה עוד PING עם הכתובת שלו. תחזור אלינו.
  21. חמורה מאוד . צריכת הזרם מהמצבר תלוייה בכמה גורמים : 1. כמה מכשירים אתה מפעיל ? HU בלבד ? מגברים ? הספק רמקולים ? 2. איזה ווליום ? בעיקרון יותר ווליום=יותר זרם נצרך. לכן ככל שתשמע חזק יותר. בכל מקרה - כמה דקות עבודה ללא טעינה לא יגרמו בעייה , בהנחה שאין לך מערכת EXTREME...
  22. מה הכוונה במערכת הנעה? הנעה קדמית - מהגיר , דיפרנציאל , ציריות , גלגלים קדמיים. הנעה אחרוית - מהגיר , גל הינע , דיפרנציאל אחורי , ציריות , גלגלים אחוריים. ומה קורה כשהגיר ממוקם מאחורה? שאל את דה-דיון
  23. מה הכוונה במערכת הנעה? הנעה קדמית - מהגיר , דיפרנציאל , ציריות , גלגלים קדמיים. הנעה אחרוית - מהגיר , גל הינע , דיפרנציאל אחורי , ציריות , גלגלים אחוריים.
  24. שמר

    ABS בפרארי אנזו

    עד כמה שידוע לי פרארי מסננת את הקונים שלה. לא כ"א יכול לקנות אנזו יד ראשונה...
  25. שכחתם רק שה-911 (או אם תרצו , החיפושית הורתה הרוחנית) תוכננה לראשונה ב-1936. היא גם נולדה עם מנוע 1600 אנמי יחסית (אני מקווה שאני לא מבלבל עם ה-356) , כך שכל הפרפרזות על כח ברוטלי וכו' לא היו קיימות.
×
×
  • תוכן חדש...