כן, בהחלט. אימא שלי קנתה משומש (שלא היה בשימוש כלל) ב 1250. רק תוודא שזה בא עם עברית (99% סיכוי שכן) ומי אחראי לתמיכה (כלנית, בעיקרון).
תתחדש!
אם אתה לא בטוח בלקנות מהאינטרנט, אתה יכול לקנות אצל א.ד.ס מחשבים (בגבעת שאול) ב 1400 שקל בערך - ושם אתה יכול להתמקח ולמשש אותו, אולי תעדיף ככה.
בעיקרון זו חברה של חאפרים (למרות שהבעלים אבא של חבר טוב שלי), אבל בגלל שכאן השירות הוא של כלנית זה לא מסוכן, ואולי אתה מעדיף אישית לקנות ממקום עם נוכחות פיזית.
לא רק , יש גם ייבוא מקביל של הראל מחשבים , הם הוציאו גרסה עם עברית משלהם.
מי יותר טוב ? לא יודע . ההפרש הוא כ-100 ש"ח ביניהם , לכלנית יש מוניטין יותר טוב (בתור פורום אוהב צרפתיות אתה אמור להתעלם ממנו... )