עתיד , אני רואה ששטיפות המוח ב"גולני" עוזרות. אתה נהיית יותר משורר מרפול...
ראלימן , עם כל הכבוד , ההשתלחות שלך לא במקום.
א. הוא כתב מקח , ולא מחק . קצת קומון סנס היה מבהיר לך שמדובר במקדח.
ב. לא שראיתי את העבודה (מצד שני גם אתה לא , אז אנחנו בעמדה שווה) , אבל כולה מדובר באנטנה של הרדיו. גם אם הוא היה תופס את הכבל
(כבל , ולא קבל (CAPACITOR) ) עם רוק , עדיין זה נסיון לא רע לתקן דבר שטותי שעולה ללא פרופורציה. קשה לי אמנם להאמין שזה יחזיק לאורך זמן (לסיכות לא תהיה את הגמישות של כבל הפלסטיק) אבל עדיין זה רעיון חביב.
רק לידיעתך , בגרוטאה שהייתה לי כשהייתי בגילך בערך , כמעט כל האוטו נסע על קומבינה , ונסע יותר טוב ממה שהגיע אליי במקור...