האם אפשר לזהות חופש במשולש\חופש בהגה\כרית בולם גמורה בבדיקה עצמית?
כשנסעתי על האוטו, והחזקתי את הפלסטיק כמה שיותר חזק ובאמת לא היו קרקושים. כשהפסקתי להחזיק, גם אז לא היו קרקושים למעט פעם אחת. ככה שעדיין אני לא בטוח אם זה מהפלסטיק או לא.
הסיבות שאמרת - נוצר סתם ככה? בלי שום סימפטום מוקדם?
האמת שלושה ימים לפני ,החום של האוטו עולה קצת , ואז גם מתחיל שיעול ופריחה על הגב.
כל מה שדיויד תיאר הוא תוצאה של בלאי מתמשך , אשר בד"כ הופך לקריטי בהדרגה (חוץ מצרפתיות , שם זה נשבר במכה)...
היא טוענת שזה פתאום התחיל. בלי שום התרעות מוקדמות. פתאום התחיל לה באחת הנסיעות. כששאלתי אותה על הפלסטיק, היא אמרה שאולי היא נגעה בזה כשהיא בדקה משהו לאחרונה, כי זה אוטו חדש אז היא מסתכלת ונוגעת.
לא היה שום דבר שרמז על זה, שום רעש קודם, ובבדיקה לא אמרו לה כלום בנושא.
106 זה אוטו צרפתי , לא ?