אחרי נהיגה על כולן מלבד המגאן אני ממליץ לך בחום על הפוקוס ,במיוחד ה-5 דלתות.
מלבד הכסא הקדמי (לא בדגם ה-GHIA) הכל ברכב מעל ומעבר לממוצע בקבוצה.
נוחות , אחיזה, ניהוג והיגוי , עיצוב שגם אחרי 6 שנים כמדומני עדיין מדבר אליי יותר מרוב הקבוצה.
האופציה השנייה היא כמובן המגאן , שלצערי טרם יצא לי ,כך שאיני יכול לחוות דיעה , מלבד העיצוב המדהים שלה (5 דלתות...).
אה , עוד דבר קטן , היציאה האיטית ממצב עמידה היא מחלה של רוב התיבות האוטומטיות הצרפתיות (AL4). אל תדאג , התיבה תפצה אותך בדברים אחרים (תופתע כמה קל לשייט במהירות גבוהה למשל, או "להחזיק" הילוך כשצריך) ובכל אופן עדיפה לטעמי על זו שבפורד (לא ,אני לא סותר את עצמי , נהגתי עם ה-AL4 בלפחות 5 גרסאות במכוניות אחרות).