Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. איציק , תוסיף קצת דבק...
  2. אי-אפשר לשים מנוע רוחבי בהנעה אחורית? למה? תחשוב כמה מקום וחלקים צריך כדי להעביר את תנועת המנוע לכיוון גל ההינע...
  3. גם על חסרונותיה של ההנעה האחורית הרחיבו קודמיך, וזה בעצם נוסח אחר ל"למה מייצרים מכוניות עם הנעה קדמית ?" 1)אובדן כח. 2)אובדן מרחב בתא הנוסעים. 3)זול יותר (אתה אמרת). בטוחני שיש עוד. עוד : 1. יותר מקום בתא המנוע (בעיקר בגלל שניתן לשים מנוע רוחבי , וגם כי מוותרים על כל התמסורת לכיוון הגלגלים האחוריים - את השטח ניתן להפנות לכיוון תא הנוסעים או לקצר את הרכב. 2. ברמה התיאורטית , התנהגות רכב הנעה קדמית יותר צופייה ובטוחה. רכב הנעה קדמית נוטה לייצר תת-היגוי במצבים קיצוניים (לא פרובוקציות) , שניתנת לשליטה באמצעות בלימה , מה שרוב הנהגים בעולם יעשו אינסטינקטיבית.
  4. פשוט זה בטח לא , כי הנעה כפולה עולה יותר , מתקלקלת יותר , והיתרון של הנעה קדמית במרחב הפנימי (אין תעלת גל הינע) לא קיים בהנעה כפולה.
  5. שמר

    עם ABS או בלי???

    גם בדור ה-86 עדיין יהיה יתרון לבלימה ללא ABS , באופן תיאורטי לפחות...
  6. רק בדגם CHUNKY MONKEY...
  7. 206 קמ"ש מייל = 1.6 קמ"ש 129*1.6 = 206 קמ"ש זאת מהירות מירבית מוצהרת של 406 , לא המהירות בפועל...
  8. הבעייה היחידה עם מים היא שהם מלאים באבנית , שעם הזמן תסתום את הצנרת . כמו כן הכחול הזה הוא מעין סבון ששוטף את השמשה קצת יותר טוב. מיכלים עם נוזל כחול נמכרים מדי פעם במחיר של כ-10 ש"ח ל-3 או 4 ליטר באוטו/הום סנטר למיניהם. (טובים גם לחלונות בבית ,אגב). שווה השקעה. ניתן גם להשתמש בסבון כלים בריכוז נמוך (כדי לא ליצור עודף קצף).
  9. לא ידוע.קרא שוב את הכתבה. מה שכן - הליצנים שם עדיין מתכננים לתבוע אותו
  10. אפילו טכנאי מכונות כביסה לוקח כ-150 עד 180 ש"ח לביקור. 200 ש"ח נראה לי סביר. עוד שאלה - 5 ש"ח לפיוז ? המוליך עשוי מזהב ?
  11. בטח זו ה-406 הזאת...
  12. אין משאבה. רוב הבעיות נובעות מ: 1. מפצל הגה כח. 2. מנגנון ההגה עצמו.
  13. בשביל שמירה על הטורים בסל"ד סרק (כשהאוטו קר) יש אצלך את הצ'וק , ובפעולה רגילה יש את כיוון דיזת הסרק. מנוע צעדים הוא במכוניות עם הזרקת דלק.
  14. http://www.ffil.rog http://www.dag.co.il
  15. בעיות במאזדה ? לא יכול להיות
  16. כנ"ל - אני לא רואה מה אפשר לקנות ב-10K שייתן את כל היתרונות , הפינוק , הנוחות והוורסטיליות של הרכב הזה (לא תאמינו , אבל אצלי הוא הוביל אפילו שני ארונות קיר ומיטה - לא ביחד כמובן). בעצם גם לא ב-40K. אז נכון - הקפריזות שלו עולות עוד כ-2K בשנה בממוצע - אבל להשכיב סכומים אסטרונומיים על רכישת רכב שייתן את אותו מענה זה לא יותר טוב.
  17. אם כבר התאמה , למיטב ידיעתי עדיף להחליף את קרב' ה-WEBER (דגמים מהשנים 87'-88' בד"כ) לסולקס (דגמי 90' ומעלה בד"כ) שאמור להיות חסכוני יותר.
  18. שמר

    איזה אוטו זה??

    אם זכרוני אינו מטעה אותי עיקר הבעיות היו במנוע ה-1250 שהורכב במכונית שהגיעה מספרד. שאר הדגמים היו אמינים למדי.
  19. BX (בגרסתה בישראל) היא דגם יותר מוצלח ? בוא נמנה את כמות הבעיות שהתגלו בארץ הקודש: 1. נזילות הידראוליקה כמעט מכל כיוון אפשרי - נכון שזה נבע בעיקר מהתייבשות כל האטמים ואי החלפה לפי המלצות היצרן - אבל בשורה התחתונה : נזילות ותקלות. 2. כל הפלסטיקה הפנימית מתפרקת (וזה נכתב ע"י בעלים של אחת ה-BX שנשמרו הכי בקנאות בארץ) - תולדה של פלסטיק שמתפורר בשמש הישראלית ותכנון מתוחכם/מתחכם של אוכלי הצפרדעים. 3. גיר אוטומטי מעפן - גם מסרס את האוטו וגם נוטה להחזיר את נשמתו לבורא חדשות לבקרים. אמנם זה גיר גרמני , אבל כנראה שהוא נדבק משאר רכיבי האוטו. 4. בלוק מנוע שנוטה לייצר סדקים - אמנם אם מקפידים אך וק על מים ירוקים זה לא קורה , אבל כמה מכוניות כאלה אתה מכיר? שילוב מי הברז הישראליים ובלוק אלומיניום צרפתי הוא קטלני לכיס. 5. צריכת שמן עקב גומיות שסתומים שמתייבשות - נכון , שוב השמש אשמה , וזה קורה גם בכל רכב אחר , אבל למה כ"כ מהר ? 6. מערכת חשמל מתכלה - המחברים והמתגים באיכות מפוקפקת , תקלות לא חסרות. 7. צריכת דלק גבוהה למדי -במיוחד באוטומט , אבל פגשתי מעטים שמסוגלים לכוון את הקרב' כך שייתן צריכה סבירה , במיוחד ב-BX , כאשר משאבת ההידראוליקה מעיקה (כאן נוטים פשוט להעלות את סל"ד הסרק , מה שמגביר את השתיינות). יש עוד , אבל התמונה הכללית ברורה. למרות כל זה אני עדיין חושב שאין תמורה יותר טובה לאלפי השקלים הבודדים שהיא עולה - אבל צריך המון סבלנות וידע טכני.
  20. האם המנוע אצלך קצת חלש ? מישהו ניסה לטפל בכך? אם כן , ,הושב מישהו באוטו שילחץ גז. אם יוצא משם עשן לבן , זה כנראה אחד הנשמים ששוחררו כדי לתת למנוע עוד קצת נשימה.
  21. חוץ מכל החבר'ה ביצחק שדה (היפר גום,סופר גום,עוז גום וכו'). יש לך גם את החנות שדיויד המליץ עליה - "יר-גום" ,רח' י.ל. פרץ ת"א. באמת איש נחמד ומנסה לעזור. ועוד שתיים שלוש חנויות ברח' סלמה , לכיוון דרך פ"ת.
  22. ולעשן - אז אתה יכול לדמיין לעצמך שאתה ספינת קיטור...
  23. שמר

    גלאי רדאר ובליינדר

    זה נכון ללפני למעלה משנה , מאז קרו שני דברים: 1. וולנטיין הוציאו דגם חדש לשוק. 2. בל הפסיקו לייצר את ה-970 וה-990 שהתאים למולטנובה. לפיכך ,כדי לקבוע מי יותר טוב היום - יש לעמת אותם ראש בראש אל מול מצלמה.
  24. שמר

    גלאי רדאר ובליינדר

    הממממ. זו אחת האפשרויות שהעלינו , אני וחבר , אל מול החלון של קליאו בצבע בננה , אבל משום מה לא נראה לי שהצרפתים חשבו דווקא על כביש 6 בארץ הקודש.
  25. שמר

    גלאי רדאר ובליינדר

    לשם מה ההתפלספות? שתי הודעות מעליך רשמתי כל מה שאמרת בשורה וחצי. קודם שהבחור החביב יקבל את הקליאו ואח"כ יסדר את העניין. מה שבטוח - יש אנשים שהתקינו בקליאו ספורט שלהם גלאי רדאר. לא ראיתי את ההודעה שלך אבל זה לא סיבה לפתוח ישר את הפה. הסברתי קצת יותר במפורט ממך גם למה גלאים מסויימים לא שווים , ואילו כן יתאימו. ולמה בקליאו לא חייבים מפוצל , אבל שיש את האופציה - לטובת בעלי צרפתיות אחרות. לא יזיק לך לפתוח קצת גם את הראש לפני שאתה פותח את הפה דרך אגב - יש עוד פתרון לבעלי צרפתיות - ביטוח שמשות. לא הכי אלגנטי , כרוך לעיתים ב"עיגול פינות" , עשוי לגרום צרות אם החלפת השמשה נעשית בדרך חאפרית , אבל אם "במקרה" השמשה הקדמית נשברת , התחליפית בד"כ לא תהיה מצופה בציפוי הנ"ל...
×
×
  • תוכן חדש...