BX (בגרסתה בישראל) היא דגם יותר מוצלח ?
בוא נמנה את כמות הבעיות שהתגלו בארץ הקודש:
1. נזילות הידראוליקה כמעט מכל כיוון אפשרי - נכון שזה נבע בעיקר מהתייבשות כל האטמים ואי החלפה לפי המלצות היצרן - אבל בשורה התחתונה : נזילות ותקלות.
2. כל הפלסטיקה הפנימית מתפרקת (וזה נכתב ע"י בעלים של אחת ה-BX שנשמרו הכי בקנאות בארץ) - תולדה של פלסטיק שמתפורר בשמש הישראלית ותכנון מתוחכם/מתחכם של אוכלי הצפרדעים.
3. גיר אוטומטי מעפן - גם מסרס את האוטו וגם נוטה להחזיר את נשמתו לבורא חדשות לבקרים. אמנם זה גיר גרמני , אבל כנראה שהוא נדבק משאר רכיבי האוטו.
4. בלוק מנוע שנוטה לייצר סדקים - אמנם אם מקפידים אך וק על מים ירוקים זה לא קורה , אבל כמה מכוניות כאלה אתה מכיר? שילוב מי הברז הישראליים ובלוק אלומיניום צרפתי הוא קטלני לכיס.
5. צריכת שמן עקב גומיות שסתומים שמתייבשות - נכון , שוב השמש אשמה , וזה קורה גם בכל רכב אחר , אבל למה כ"כ מהר ?
6. מערכת חשמל מתכלה - המחברים והמתגים באיכות מפוקפקת , תקלות לא חסרות.
7. צריכת דלק גבוהה למדי -במיוחד באוטומט , אבל פגשתי מעטים שמסוגלים לכוון את הקרב' כך שייתן צריכה סבירה , במיוחד ב-BX , כאשר משאבת ההידראוליקה מעיקה (כאן נוטים פשוט להעלות את סל"ד הסרק , מה שמגביר את השתיינות).
יש עוד , אבל התמונה הכללית ברורה.
למרות כל זה אני עדיין חושב שאין תמורה יותר טובה לאלפי השקלים הבודדים שהיא עולה - אבל צריך המון סבלנות וידע טכני.