Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. הצינורות הללו מכילים שכבת ניילון פנימית , צמר סלעים , ובידוד חיצוני מנייר אלומיניום. אם שכבת הניילום נקרעת/נפגמת מסיבה כלשהי - אתה מקבל הזנה ישירה של שאריות צמר סלעים (סוג של חומר בידוד , מגרד לאללה) ישירות לקרבורטור/מערכת הזרקה. אתה ממש לא רוצה כזה דבר. תעשה חיפוש על יר-גום , שם יש את התשובות לגבי צינורות וכדומה.
  2. YOU WHAT ? נתת לרכב להתקרר , התרמוסטט נסגר , ובכך מונע את מעבר המים למנוע. עקב כך נכנסים מים רק לרדיאטור , ולא למנוע. (רוב הסיכויים שלא נשפכו יותר מדי מים מהמנוע עצמו , בהנחה שעצרת מהר ולא נתת למנוע להתחמם ולתרמוסטט להיפתח). אתה יכול לנשוף בפיה עד מחר (או , כמו שאמר פלדרמאוס -If you can come and play a litlle bit Hava Nagila on the saxophone) - כל עוד המעבר סגור אין למים לאן לעבור מהרדיאטור. בטח שלא עשית נזק כלשהו - בן אדם מסוגל בקושי לנפח בלון , בטח לא לפרוץ מעברים ברדיאטור/לפוצץ צינורות מים. ההליך הנכון הוא מילוי רדיאטור ,הנעה , לתת למנוע להגיע לטמפ' עבודה (מאוורר עובד) , למלא חוסרים , ולהמשיך לנסוע. דבר חשוב , ניקוז אוויר - מכיוון שזה באמצע הדרך , אין טעם להתעסק , רק שים לב לחום המנוע עד לניקוז האוויר מהמערכת ולמפלס הנוזל . אל תדחה את הטיפול בזה. תעשה חיפוש בפורום על נוזל קירור והחלפתו .
  3. הפרסי מוכר משהו בצבע ירוק זוהר / ירוק צבע מאכל.... לא הייתי שם את זה באוטו , למרות שהוא טוען שזה "מקורי". הנוזלים האלה תמיד מזכירים לי את כל התרכיזים האלה שמוכרים במכולת - לא ברור לי למה לא קוראים להם בשמם האמיתי : "מיצי רמת חובב"
  4. 62 ש"ח??? ייתכן וזו טעות.(קורה הרבה שם). רכשתי לפני מספר חודשים 2 מיכלי 5 ליטר מקוריים ב35 ש"ח כ"א. היית רוצה / יש לך קומבינה.
  5. שמר

    קארטינג

    ועוד אחד - קארטינג פתוח - בנחשונים.
  6. PRESTOLITE ?
  7. איך פספסתי עץ על הנושא בזה USE THE FORCE , LUKE...
  8. שמר

    הכיטוב מעל 300 מ'

    בדיפנס ? גם וגם וגם. בעקבות פסיקת העליון האחרונה ההנחיות הן לאכוף עד 300 מ' בשני המקרים. מותר במרחק גדול יותר עם חצובה ועדשה מגדלת (שאינן , כידוע , בנמצא).
  9. לכל המגיבים , ההערה שלי הייתה בתור הארה , לא שאלה. אייל הזכיר את העובדה שהדרמים חזרו תוך שעה - אני נתתי את ההסבר. זהו. אל תענו לי.
  10. בדגמים הספציפיים הללו (1.6 BX/309) יש השפעה עצומה על ביצועי המנוע, חשוב מאוד לדאוג שה"מסנן" נשם הזה (מעין סקוץ' מברזל) יהיה נקי. איציק אני מאמץ את זה גם ל-1.9 , AFTER ALL זה אותו מנוע. לא? אותו מנוע, אך למיטב ידעתי הנשם בנוי אחרת ב 1.9 - וכאן קבור הכלב. איציק OJECTION ! זהים למיטב ידיעתי.
  11. לא שמעתם בחיים שלכם על הגשש החיוור אה ? :crazyeye: חור בהשכלה...
  12. בדגמים הספציפיים הללו (1.6 BX/309) יש השפעה עצומה על ביצועי המנוע, חשוב מאוד לדאוג שה"מסנן" נשם הזה (מעין סקוץ' מברזל) יהיה נקי. איציק אני מאמץ את זה גם ל-1.9 , AFTER ALL זה אותו מנוע. לא?
  13. שלחו במקום התופים שלך סט אחר...
  14. אמרו לי באחד המוסכים שלנשם הזה יש השפעה לא קטנה על ביצועי המנוע אם הוא סתום. מישהו יכול לאשר?
  15. אין שום נזק , כל עוד יש שמן בתיבה. תהיה רגוע.
  16. שמר

    דו"ח על מהירות

    רמי : http://www.mot.gov.il - שיטת הניקוד עכבר: http://www.topspeed.co.i http://www.speedtraps.co.il
  17. MINI HUB לא יספיק ? חייב ראוטר?
  18. שמר

    צלמו אותי בליזר

    כמו שנאמר הוא לא צילם אותך , ולא , הוא לא חייב להראות לך את דו"ח הכיול במעמד מתן הדו"ח - רק בבית המשפט.
  19. שמר

    Air-Time בכבישי ישראל?

    רק שתהיה מעודכן , משטרת התנועה גם היא מתה על הקפיצה הזו , רק שהיא עוצרת מייד אחריה , בירידה ,כדי להתאושש , ובאותה הזדמנות להפעיל אקדח לייזר (דוגמא ניתנה גם היום אחה"צ )
  20. שמר

    דו"ח על מהירות

    טוב , העצה של להישאר עם פה נעול לא הייתה אליך באופ אישי , אלא לכולם. זה בהנחה שאתם נותנים לאיש מקצוע (=עו"ד) לטפל אח"כ. לגביך - צר לי , אבל לפי תיאורך אתה אוכל אותה כאן (צודק , 24 זה 750 ש"ח + נק' , טעות שלי). מרחק מדידה של 109 מ' , כביש מואר (אלא אם תוכל להוכיח אחרת , מה שקשה לי להניח). זו עבודה לעו"ד. עכשיו הכדור אצלך - לשלם או לקחת עו"ד ? אין בטחון שהוא יביא לך זיכוי , אבל יש סיכוי. אם אתה חוסך את הכסף , ואין לך בעיית שלילה / לא אכפת לך להסתכן (סיכון מינימלי, אגב) - נסה ללכת למשפט לבד. אני לא ממליץ. המהירות המותרת , מרגע שנכנסת לשטח בנוי (התמרור עם הבית) ועד יציאתך ממנו , ואם לא צויין אחרת - היא 50 קמ"ש.
  21. שמר

    Air-Time בכבישי ישראל?

    הכביש ליד קיבוץ יראון (צפון רחוק) , יש שם 4 סטים של עלייה /ירידה. במהירות המתאימה זה יותר טוב מרכבת הרים...
  22. שמר

    דו"ח על מהירות

    התנהגות נכונה הייתה אולי מוציאה אותך מהדו"ח. דבר ראשון ,עניין הכובע. חברים - תשכחו מזה אחת ולתמיד. אתם מקסימום יכולים לזכות את השוטר גלוי הראש בנזיפה מצחיקה , לא מעבר לזה , ובטח לא לבטל דו"ח. אין קשר בין העבירה שכביכול ביצעתם לבין בעיות המשמעת של השוטר. לגבי הדו"ח עצמו -לפי תיאורך , נסעת מהמקום בו עמד השוטר ואיבדת איתו קשר עין. נכון ? מכיוון שאין שום הוכחה מצולמת ובחושך אין הרבה סיכויים שהוא קלט את מס. הרישוי, הרי שמבחינתך אסור היה לך להודות בכלל שעברת שם ! לא לגמרי הבנתי אם הניידת השנייה הייתה מיד לאחר אותו קטע , בלי פניות נוספות , או שהם הגיעו אליך אחרי שסטית מהדרך. אם קשה למישהו מכם עם הקטע של , נניח , לא להודות על האמת , אז העצה הכי טובה שיש , לגבי כל ד"וח - היא פשוטה מאוד : לסתום את הפה חברים . את מה שיש לכם להגיד תגידו אחרי שתקבלו ייעוץ כלשהו . עו"ד , מישהו שמבין , WHATEVER. כל דבר שתגידו בפני השוטר עשוי לשמש כנגדכם. הפעילו את YOU HAVE THE RIGHT TO REMAIN SILENCE. אני לא מכיר כמעט שוטר שיוותר לכם בגלל תחנונים , ורוב הסיכויים הם שתפלילו את עצמכם. עכשיו , אחרי שכבר הודית בפניהם שנסעת לידם , בוא נראה מה עוד נשאר לך. הטווח תקין - 150 מ' לדבריך. האם השוטר הראה לך מאיזה מרחק הוא מדד אותך ? אם המרחק גדול מזה (לטענתו) , ניתן אולי להפיל אותו. לא ע"י ביטול אלא בבית משפט. אתה חייב לברר את זה לפני המשפט , ואם כן , להציג בפי בית המשפט תמונות שיוכיחו כי אין ראות מעל 150 מ' ולבקש לפסול את התביעה. עוד דבר - כתבת שאין תאורה . האם השטח בו נתפסת לטענת המשטרה מואר כהלכה או לא ? שטח לא מואר עשוי לפסול את התביעה. זהו בערך ,האמת , 24 מעל זה 250 ש"ח , ללא נקודות , ככה שזה לא ביג דיל...
  23. התמונה המצורפת אינה ליד מחלף לוד בוודאות כמדומני היא נמצאת ליד יער הרצל(בן שמן) הסמוך. מיקום הניידת נמצא בקטע ישר, ללא סטיות עם ראות טובה מאד. המקרה היחידי שיכול לגרום לתאונה במיקום כזה הינו נהג שלא צריך להמצא על הדרך(עייפות, שכרות וכד') או רכב לקוי שגם הוא מקומו לא על הכביש. האכיפה מתבצעת ללא עצירת העבריין וסיכונו, כך שאינני רואה כל מניעה. עמית עמית , מה נהיה איתך ? קודם כל התמונה היא כן סמוך למחלף לוד. אם אתה בא מכיוון מזרח , מהחיבור עם כביש 6 , עובר מתחת למנהרה החדשה , בתום העיקול ימינה יש ישורת . שם צולמה התמונה. שים לב גם שאין יותר ממטר רווח בין הניידת לפס הצהוב... מעבר לזה , ובוא נעזוב לרגע את הנבזיות שבמארב הזה (ירידה מתונה , כביש פתוח , ראות לכל הכיוונים ,כמיטב מסורת המשטרע) - אין שום בעייה בטיחותית במקום רבצה של הניידת ? לך מותר לעצור בשולי כביש מהיר ? סתם ככה כי בא לך ? להעלות/להוריד מישהו ? לשחרר לחצים במערכות הגוף ? למה למשטרה מותר ? זה עדיין כביש מהיר , ועדיין מסוכן. רק כי זה משמש לחליבת כסף? הלא הסיכוי שמישהו ייכנס בניידת גדול מהסיכוי שמישהו יאבד סתם כך את השליטה על רכבו במהירות ה-SO CALLED מטורפת של 120 קמ"ש.
×
×
  • תוכן חדש...