התנהגות נכונה הייתה אולי מוציאה אותך מהדו"ח.
דבר ראשון ,עניין הכובע. חברים - תשכחו מזה אחת ולתמיד. אתם מקסימום יכולים לזכות את השוטר גלוי הראש בנזיפה מצחיקה , לא מעבר לזה , ובטח לא לבטל דו"ח. אין קשר בין העבירה שכביכול ביצעתם לבין בעיות המשמעת של השוטר.
לגבי הדו"ח עצמו -לפי תיאורך , נסעת מהמקום בו עמד השוטר ואיבדת איתו קשר עין. נכון ?
מכיוון שאין שום הוכחה מצולמת ובחושך אין הרבה סיכויים שהוא קלט את מס. הרישוי, הרי שמבחינתך אסור היה לך להודות בכלל שעברת שם ! לא לגמרי הבנתי אם הניידת השנייה הייתה מיד לאחר אותו קטע , בלי פניות נוספות , או שהם הגיעו אליך אחרי שסטית מהדרך.
אם קשה למישהו מכם עם הקטע של , נניח , לא להודות על האמת , אז העצה הכי טובה שיש , לגבי כל ד"וח - היא פשוטה מאוד : לסתום את הפה חברים . את מה שיש לכם להגיד תגידו אחרי שתקבלו ייעוץ כלשהו . עו"ד , מישהו שמבין , WHATEVER.
כל דבר שתגידו בפני השוטר עשוי לשמש כנגדכם.
הפעילו את YOU HAVE THE RIGHT TO REMAIN SILENCE.
אני לא מכיר כמעט שוטר שיוותר לכם בגלל תחנונים , ורוב הסיכויים הם שתפלילו את עצמכם.
עכשיו , אחרי שכבר הודית בפניהם שנסעת לידם , בוא נראה מה עוד נשאר לך.
הטווח תקין - 150 מ' לדבריך. האם השוטר הראה לך מאיזה מרחק הוא מדד אותך ? אם המרחק גדול מזה (לטענתו) , ניתן אולי להפיל אותו. לא ע"י ביטול אלא בבית משפט. אתה חייב לברר את זה לפני המשפט , ואם כן , להציג בפי בית המשפט תמונות שיוכיחו כי אין ראות מעל 150 מ' ולבקש לפסול את התביעה.
עוד דבר - כתבת שאין תאורה . האם השטח בו נתפסת לטענת המשטרה מואר כהלכה או לא ? שטח לא מואר עשוי לפסול את התביעה.
זהו בערך ,האמת , 24 מעל זה 250 ש"ח , ללא נקודות , ככה שזה לא ביג דיל...