Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. סביר לגמרי - רק הערה לגבי עבודה על תושבת המנוע : 160 ש"ח להח' תושבת אחת או שלושתן? תושבת אחת -מוגזם , שלוש- סביר
  2. ברח' יצחק שדה תמצא כמה (ביניהם השכן של השכן הפרסי של הפרסי) עוד חנות מומלצת מאוד - "דרור כלי עבודה" , רח' פלורנטין פינת הרצל. מבחר ענק , מחירים טובים מאוד - תפנו ללירן , תגידו ששמר שלח אתכם (זה ממש חשוב לי , אני מקבל אחוזים , תעשו טובה )
  3. ביקשתם ? חיכיתם ? קיבלתם לא , זו ממש לא צניעות. חיכיתי עד שיצטברו מספיק הודעות , כדי שיהיה לי מה למחוק סתאאאאאאאאם , האמת שלכבוד המינוי החלטתי לפרמט סוף סוף את הגרוטאה שלי , ככה שגם אינטרנט לא היה לי. אז קודם כל תודה רבה על הברכות , אתם יכולים להיות בטוחים שלא תצטערו - המחיקות מובטחות באמת - כמו שכל המנהלים האחרים כבר אמרו , ודשתם בזה בעקבות ההודעה של דיויד , בואו ננסה לשמור בכוחות עצמנו על רמה נאותה של דיונים ושאלות , ככה שלא יהיה צורך לגזור ולגזור...רמת הפורום תלוייה בכל משתמש ומשתמש , וכל אחד יכול להעלות או להוריד . אז אנא מכם - אני אתרום כמיטב יכולתי (לא , אני לא מפסיק לכתוב הודעות , יש עוד דרכים ) - אבל המאמץ הנדרש הוא הדדי. אה , ואל תנצלו את הזמנים שאני לא נמצא , קניתי לרוני גרזן - מהיום הוא מכסח בלי חשבון...
  4. נשמע הגיוני מאוד (וזאת בהנחה שהאוטו אכן עם קרבורטור ולא עם הזרקה ). זה נשמע כמו דיזה (נחיר) סתומה או לכלוך שנכנס לאחד המעברים. עקב כך לא מגיע דלק כהלכתו והמנוע נחנק. זו עשוייה גם להיות בעיית חשמל , אבל הסימפטומים מתאימים יותר לקרבורטור ,ולאור אבחנתו של המוסך שראה את הרכב - הייתי פועל לפי ההמלצה.
  5. עמית, נדמה לי ששינו את החוק לאחרונה ואגרת רדיו חלה היום על כל רכב, אפילו אם אין בו רדיו. אני יודע שמה שאני אומר זה אבסורד אבל אני די בטוח בזה. כמו שעמית אמר , אגרת הרדיו כלולה בתשלום השנתי. בעבר התשלום היה מורכב מאגרת רישוי ואגרת רדיו. הפטנט היה לפרק את הרדיו לפני המבחן ולהרכיב אחריו. עקב התחמונים הרבים קיבלנו עונש קולקטיבי , והאגרה כלולה כבר בתשלום.
  6. שמר

    < - הודעת פרישה - >

    ומי כמוך יודע... אני המום מהעובדה שאתה מרשה לעצמך לכתוב את זה וליתר האנשים - רציתם שינוי? תקבלו שינוי. if you like it or not. פרטים בקרוב (מאוד) רוני ובקרוב , הסרט החדש - " המספריים של רוני "
  7. מומלץ בחום. מקצועי מאוד , ויותר מזה - ישר כמו סרגל , מנסיון של כמה וכמה מכוניות.
  8. http://www.bambili.com/bambili_news/katava_main.asp?news_id=979&sivug_id=1
  9. הלוואי שזה היה רק הקרבורטור...
  10. שמר

    חזרתי מקפרסין !

    יש דבר שנקרא ערך סנטימנטלי.... נגיד, אתה למשל לא תבין אותו.. זה נכון... אלפאסוד יכולה להיות שווה גם 100K בקלות, לאחר שיפוץ מקיף ויסודי, בדיוק כמו מיני מיינור שאני מכיר מאד מקרוב. מי שמתיחס ככה לרכבים מהסוג הזה הוא לא חובב רכב ומגיע לו לשבת בפולו. אתה מתכוון שהחלקים שווים 100K. הוא משוגע ,אני אומר לך...(RUNNING IN THE FAMILY? )
  11. זה יישמע רע - אבל מבחינת הענישה הנהוגה אצל שופטינו , עדיף להוריד את השוטר שמסמן לכם לעצור... ראו מקרה זרגריאן
  12. שמר

    < - הודעת פרישה - >

    עזבו אתכם - רק שיטת אהרונוביץ' יכולה לעזור... אתם יכולים להסכים עם דיעותיו וצורת ההתבטאות שלו , או שלא. אבל רמת הפורום שלו היא אחרת , לטובה.
  13. שמר

    < - הודעת פרישה - >

    תרגום חופשי למתקשים להבין את לירן : יאללה יאללה , תעוף לנו כבר מהעיניים , אינטליגנט
  14. זה משהו אצלך , תהיה רגוע.
  15. וואלה ? סססססססאאוחתק דיויד , היית רק צריך לדבר , הייתי מביא לך מבוא להרצאה בהיסטוריה של השפעת שוד מטילי הזהב של מונטסומה ע"י קורטז על מחירי הנדל"ן בצפון זימבאבואה... למה לא דיברת כל השנים ? אם רק הייתי יודע שמה שחסר לך זה רצינות... כמה חבל
  16. 1. נראה לי שאתה מדבר על אחד הנשמים הרבים שיוצאים ממנוע ה-TU. הריח אמור להיות שמן , לא דלק. תמונה תעזור. 2. הנשם הזה הוא גם פתח מילוי השמן במנוע - פירוק : שני ברגים בתושבת שצמודה לראש המנוע (הייתי מהמר על כך שהתושבת תתפרק לך ברגע שתיגע , כמה שקלים בודדים אצל ז'אן) , בנד אחד בצידו התחתון של הצינור המתחבר אל הקרטר. אחרי הפירוק , אם במקרה הצינור הזה ייצא לך שלם , יש לשטוף אותו בבנזין או דגריזר , כך שהרשת בחלקו העליון של הצינור תהיה נקייה ממשקעים. להרכיב הפוך. 3. צ'וק אוטומטי - ככל הנראה הבעייה היא ב"בקבוק" המהווה את לב הצ'וק הזה. הוא בנוי למעשה כמו התרמוסטט במערכת הקירור , כלומר - מיכל קטן זחיח (מסוגל להתכוונן) המלא בגז אתר, שמושפע מאוד מהטמפ' החיצונית. ככל שהטמפ' של מערכת הקירור באוטו תעלה (המים עוברים דרך הצ'וק האוטומטי) הרי שטמפ' המנוע עולה בהתאמה , ואז ה"בקבוק" הנ"ל אמור לפתוח את לוע הצ'וק עד לפתיחה מלאה בטמפ' עבודה נורמלית של המנוע. אפשרות נוספת ריאלית היא מלא קורוזיה במערכת , מה שתוקע את החלקים הנעים (כמו שאמרתי , נוזל הקירור עובר שם , והוא מותיר משקעים).
  17. ברור לך שאתה מרים להנחתה , לא ככה?
  18. נראה לי שזה ברור לפי השם והאייקון, לא? דניאל בטח, בפורום שבו לבעלים של קליאו 1.4 קוראים ***RSI... אז זה לא כזה ברור. רגע, רגע, רגע.... אז אתם רומזים פה שהפורום הזה לא מלא בבעלי פרארי אנזו, בוגאטי ויירון ונהגי ניסוי של פרארי?? קססססאמק! חשבתי שכל המגניבים פה! ובאמת התפלאתי למה אין יותר פרארים במפגשים! אני פורש! מה שהולך פה זה הונאה! התחזויות! לא יצאתם צדיקים! בכלל לא יצאתם צדיקים! הטיול הזה היה אמור להיות צ'ופר אמיתי לא כיף אתכם בכלל דפקתם אותי דפקתם אותי עידן אתה חייב לחזור לקחת תרופות...
  19. תחסוך מאיתנו את תיאור החסכים המיניים שלך תוך השלכתם על אחרים...
  20. הקטע היותר טוב (משיא המרחק) הוא לסובב אותה באוויר . פליק פלאק כפול עם צוקהרה ובורג עם סלטה לאחור...
  21. שמר

    מיקבץ בדיחות

    הבדיחה הספציפית הזו לא מלוכלכת ולא מצחיקה... זה לא שיש לי בעייה עם בדיחות מקאבריות , אני יכול לצחוק איתך על נושאים כמו השואה , קרובי משפחה שעברו לצד היותר קריר של האדמה , מה שתרצה. אבל בפורום ציבורי , כשאתה לא יודע מי קורא ומה הקרבה/היחס שלו לבן אדם ספציפי (רמון ,במקרה הזה) ? לא לעניין ואיפה אתה חושב שהוא לקח את הבדיחה הזו?? מי פורום ציבורי בטח!! אפילו בוואלה יש בדיחות כאלה! אבל אתה צודק! לא יפה!! אבל מצחיק הוא לקח את זה מהמייל שלו (לפי ה->>>) , אבל עדיין , זה לא מצחיק. אותי לפחות.
  22. שמר

    מיקבץ בדיחות

    [quote="K&N > >> > >> מלוכלך: > >> כשאילן רמון נכנס עם המעבורת שלו לכדה"א הוא ניגש > >> לטייס ואמר לו:אני צריך לרדת בבאר שבע..." > >> ענה הטייס: "זה בסדר... אני עושה פיזור..." > >> > >> =================================================== > הבדיחה הספציפית הזו לא מלוכלכת ולא מצחיקה... זה לא שיש לי בעייה עם בדיחות מקאבריות , אני יכול לצחוק איתך על נושאים כמו השואה , קרובי משפחה שעברו לצד היותר קריר של האדמה , מה שתרצה. אבל בפורום ציבורי , כשאתה לא יודע מי קורא ומה הקרבה/היחס שלו לבן אדם ספציפי (רמון ,במקרה הזה) ? לא לעניין
  23. אני לא חושב שהוא יקבל תוצאות רצויות כלשהן לגבי "פז" , או "שטיחים מברזל" נסה לחפש שטיחי אלומיניום וכדומה.
×
×
  • תוכן חדש...