דו"ח מהירות יגיע לידיך באחת משתי הדרכים :
1. יינתן לך אישית.
2. יישלח בדואר רשום (מצלמה).
לפיכך ברור שקיבלת את הדו"ח , ולמשטרה לא תהיה בעייה להוכיח זאת .
לגבי העירייה -
בעבר היו הרבה דו"חות ש"נפלו בין הכסאות".
היום זה יותר מסובך . העסק ממוחשב.
יש עיריות שמטילות עיקול על רכבים , יש עיריות שמטילות עיקול על רכוש בבתים.
אם אתה טוען שלא היית בב"ש , שלח מכתב ערעור. לא יעזור -בקש להישפט.
שקול אם זה שווה לך.
לגבי חדרה -בקש שימציאו לידיך את כל ההודעות שנשלחו לכתובתך (שהייתה ,כך אני מקווה בשבילך , מעודכנת במשרד הפנים). אם חלפו שנה מיום העבירה או שלוש שנים מיום התזכורת האחרונה , מצבך טוב. בקש לבטל את הדו"ח בטענת התיישנות או להישפט.
אגב , לכולם - הטיעון של "ממש ממש אין לי כסף מיותר לא ממש תופס , אתם יודעים...
אין כסף ? אל תעשו עבירות , או אל תשתמשו ברכב