Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. אכן עלית על הנקודה. הפתרון הנ"ל לא לקח בחשבון החלפת גיר פעם בחודש , ולכן עברו לשימוש בקלאץ' רגיל. עם זאת , נהגי מירוצים רבים עדיין טוענים בלהט שזהו הפתרון הטוב ביותר לנהיגת מירוצים , שכן הוא מאפשר העלאת הילוכים מהירה בסגנון Sunny side up. עם השנים הוכנס גם השיפור בדמות קוויק שיפט , אשר הינו למעשה הכנסת מקל עץ לביצה וערבובה במהירות , עד לקבלת מקושקשת.
  2. בדוק אותם שוב , כבר נפלתי על סט (חדש) דפוק של חוטים בימי חיי...
  3. כמעט . האמת כל הסיפור התחיל כי כרובי רצה בכלל לשים האסקוורנה. הוא לא ממש ידע איך לאיית את זה , וגוגל לא נתן לו תוצאות . ברגע של השראה , הוא החליט לחפש תמונה תחת הערך : Swedish andernalin pump. להפתעתו התגלה לעיניו המחזה הבא : מכאן ואילך התגלגלו העניינים במהירות , וכך הגענו אל ידידתנו : חנל'ה אופה קטנה , יש לה קמח מים , כל היום היא לשה לשה , בצק בידיים. אכן תמונות קשות ,או , כדברי אוסטין פאוארס : Yeah baaby , YEAH
  4. שתי מילים: Mother Fuckerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  5. ל"סימבול" אם תמצא אחת שלמה ,אין מה להתבייש גם מול מכוניות חדשות בהרבה. כמו שכתבו לך . כל מה שאומרים על הדלתא , תופס גם לגבי הפריזמה.
  6. 3.80...כרובי..אני שובר את שוק הביטוח אצלי אתה יכול להגדיל בשקל תשעים.
  7. ומה פה ופה? http://www.bikesmagazine.co.il/news_item.asp?nid=71 http://motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=1805 תרשום את זה להם, הרי לכולם יש אימייל- שלח להם מייל בנושא אני מדבר יותר בכיוון הכללי.... ד"א...זה מה שגורם לדעתי לפול גז לעמוד בקריטריונים של חו"ל..מבחינת פירגון וכו'.. ולא להתבוסס בבוץ התחרותי של הארץ..... מה קשה להגיד למקור תודה!?..לתת קרדיט? ... אנחנו בטעות במזרח התיכון , עם צרות עין כמו שיש בארץ יכולנו להשתלב יופי במזרח הרחוק...
  8. כן, המנהלים הכריחו אותי.... אה... טוב.... תראו... העניין הוא... אה... אהמ... זה ככה... אה... אחד המנהלים (ואני מנוע מלגלות ) ריחם עליה שאין לה חולצה ואסף אותה אליו לכמה ימים (כמובן רק כדי לדאוג לה למלבושים). הכרוב נלחם בגבורה , אבל אז נכנס להיי-סייד היסטרי, והגברת נחטפה.. כרובי בהי-סייד? יש תמונות? בטח בנסיעה על ה- APRILIA RSV-R החדש שלו אני לא אמרתי שזה היה על אופנוע. אתה יודע , אפשר להגיע למצבים בהם הצמיגים זזים שלא כדרך הטבע גם במקומות אחרים... בבקשה . חיוך בהיי סייד.
  9. חפש RENAULT FUEGO בגוגל. בקצרה ,שוב , רנו 18 , מנועי 1400 (עגלה) 1600 טורבו כמדומני , ו-2000 . גוף יפה ,שלדה רכרוכית. מנוע טורבו חזק למדי. זהו בערך.
  10. כן, המנהלים הכריחו אותי.... אה... טוב.... תראו... העניין הוא... אה... אהמ... זה ככה... אה... אחד המנהלים (ואני מנוע מלגלות ) ריחם עליה שאין לה חולצה ואסף אותה אליו לכמה ימים (כמובן רק כדי לדאוג לה למלבושים). הכרוב נלחם בגבורה , אבל אז נכנס להיי-סייד היסטרי, והגברת נחטפה.. כרובי בהי-סייד? יש תמונות? בטח בנסיעה על ה- APRILIA RSV-R החדש שלו אני לא אמרתי שזה היה על אופנוע. אתה יודע , אפשר להגיע למצבים בהם הצמיגים זזים שלא כדרך הטבע גם במקומות אחרים...
  11. התמונות לא עושות עימה חסד , נראית קצת שמנמנה . בתחילת שנות ה-80 הפואגו (עם שם כמו "אש" היא חייבת להיות לוהטת ,לא?) היא הייתה אחת היפות שנגיעו לארץ , בייחוד החלון האחורי בצורת בועה , שאז היה אטרקטיבי מאוד.
  12. כן, המנהלים הכריחו אותי.... אה... טוב.... תראו... העניין הוא... אה... אהמ... זה ככה... אה... אחד המנהלים (ואני מנוע מלגלות ) ריחם עליה שאין לה חולצה ואסף אותה אליו לכמה ימים (כמובן רק כדי לדאוג לה למלבושים). הכרוב נלחם בגבורה , אבל אז נכנס להיי-סייד היסטרי, והגברת נחטפה..
  13. הפואגו לא הייתה ממש "לוהטת" . אפילו הטורבו , שהייתה די חזקה, לא הייתה ממש ספורטיבית. למעשה זוהי רנו 18 יפה. עדיין , נוסטלגיה די נחמדה.
  14. ברמה העקרונית , אם זכרוני אינו מטעני , הרעיון המקורי היה של אברהם פורת ז"ל , בהסבר על אופן פעולת תיבה אוטומטית.
  15. לא. טריפטרוניק מתאפיינת גם בהגשת הכדורים הקטנים הסגולים ישר אל פיו של האוחז בהגה...
  16. לחלוטין לא נכון. אם מדובר על אנטנה (כלומר שידור בתדר רדיו UHF) אז אלה שתי כניסות נפרדות לטלוויזיה ואין שום השפעה על התמונה. אם מדובר על כניסת AV/SCART/S VIDEO אז עשוייה להיות השפעה במקרה מסויים (כבר מגיע אליו) אבל אז לא מדובר ביציאת האנטנה של הממיר כי אם ביציאת וידאו . המקרה עליו אני מדבר הוא : בטלוויזיות מסויימות יש כביכול שתי כניסות VIDEO/AUDIO , אך למעשה לא מדובר בשתי כניסות נפרדות (על המסך תראו במקרה כזה AV1, AV2 , או VIDEO1,VIDEO2) כי אם שתי כניסות מקבילות , אחת מאחור ואחת בחלק הקדמי של הטלוויזיה (מיועד לחיבור מצלמה ,מחשב וכו'). רק במקרה כזה ,כאשר הממיר מחובר ובנוסף תחבר מכשיר נוסף (במקרה הזה המחשב) על אותה כניסה , שני האותות יתחברו ויווצרו עיוותים בתמונה, אותם ניתן לפתור ע"י ניתוק הממיר מאחור.
  17. תפסיק להתעצל , הפעם (ראשונה ואחרונה ) עשיתי בשבילך את החיפוש : http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=231638#231638
  18. קח ביצה טרייה , שבור אותה בקערה , קח מזלג , והתחל לערבב לאט. הגבר את הקצב . שם לב שהבלילה מקבלת צורה אחידה ומסתובבת סביב דפנות הקערה? עכשיו תחשוב לרגע שהקערה עם הביצה הן הפלטה של הקלאץ' עם שמן בתוכו , וגלגל התנופה הוא המזלג מתחילים לסובב את גלגל התנופה יותר מהר , כלומר נותנים גז. הוא מסובב את השמן יותר ויותר מהר , עד שהפלטה (הקערה כביכול) מתחילה להסתובב גם היא , ולהעביר את כח המנוע אל הגיר.
  19. אתה מדבר על שיטות שידור טלוויזיה , PAL , השיטה האירופאית וגם בישראל . NTSC , השיטה האמריקאית. אין קשר במקרה הנוכחי (בעקרון NTSC יותר איכותית). מצטער , אבל לא יכול לעזור לך כי אני לא מכיר את הכרטיס , נסה בפורום מחשבים.
  20. לא חושב שזה יעזור. S-VIDEO אמור לתת תמונה טובה גם מעל 5 מ'. המחשב כמקור תמונה אינו משתווה לממיר דיגיטלי.
  21. שמר

    דגמים חדשים של ב.מ.וו

    למה? מה הקשר? Leonid, הZ9 הזאתי היא בעצם Z8 רק "קופה". נסה ללבוש מיני וחוטיני ותבין לבד... ה-Z9 הרבה יותר יפה מה-Z8 . יש בה משהו מהקווים של האיטלקיות של תחילת שנות ה-60. יאממממייי
  22. חיפוש *********ננעל*************
  23. רק דו פעימתיים זקוקים לתערובת שמן/דלק , וזאת מכיוון שהשימון במנועים אלה הוא עצמי . הבוכנה גורפת את השמן מהתערובת תוך כדי תנועתה בתוך חלל הצילינדר. מנועי ארבע פעימות מצויידים באגן בו יש שמן נפרד מהדלק , ומשאבה מעבירה את השמן למקומות הדרושים. בשתי פעימות ניתן לוותר על התענוג המפוקפק של משאבה וכו' כי אין שסתומים ולכן לא צריך להעביר שמן בכמות גדולה לאיזור ראש המנוע (אני לא מדבר על שסתומי עלים וכו' , אלא לשסתום במובנו הקלאסי). תוספת פקק השמן אינה פינוק בכלל. מנוע שתי פעימות מתוכנן לעבוד על תערובת דלק/שמן באחוז מסויים. אם תוסיף א'ביסלה שמן , זה ישנה את היחס בתערובת , מה שיוביל ליותר פיח במנוע ולירידה בביצועים לאורך זמן. או שתתנו למיקסר לעשות את העבודה עבורכם , או , שאם אתם מבטלים אותו , הקפידו על יחס נכון בתערובת. ד.א. התערובת שמוכרים לכם בתחנות הדלק , יוצאת אך לעיתים נדירות ביחס אותו אומרים לכם. כל מתדלק והמתכון שלו
  24. יקירת ליבנו, תמונתו של הכרוב לא איתנו יותר לא הבנתי זה היה כרובי בתמונה ?
  25. חפש בפורום מידע על HAYNES , או היינס. לגבי החלקים - פנה אליו בה"פ. **ננעל******
×
×
  • תוכן חדש...