שוב , בתנאי ה(אין) קור של הארץ , ניתן לוותר על הפונקציה של חימום המראות , ולרכוש את הזכוכית בלבד , ברבע עלות (וזה במקרה הגרוע , של זכוכית כהה/כחולה/מיוחדת).
הדבר היחיד אליו צריך לשים לב הינו שהמראה תהיה באיכות סבירה ומעלה ,כלומר שלא תיצור עיוותים בשדה הראייה.
עם כל הכבוד , לדעתי בנושא הזה , מראה תחליפית תעשה את העבודה אותו דבר.
אישית אני מכיר את "הרקולס-גורקביץ' " ברח' סלמה 10 ת"א , שגם מפיצים לחנויות שונות ברחבי הארץ , אבל יש לדעתי לפחות עוד בית עסק אחד שמתעסק בייבוא והפצת מראות תחליפיות.