משהו מוזר קרה לי בשבוע האחרון.
לפני כשבוע, הייתה בגרמניה סופה רצינית שאולי שמעתם עליה.
הייתי חייב לנהוג ביום הסופה - ואכן הרוח אשר הרגשתי הייתה חזקה, וירד מבול. לא נפל עליי אבל כלום, ולא שמעתי פיצוץ.
חזרתי הביתה והחניתי את האוטו בחזרה בחניון התת קרקעי.
יום אחרי זה, בתחילת נסיעתי לעבודה, קלטתי פתאום שבאמצע השמשה הקדמית הופיע סדק בצורת L, אשר מתחיל מלמעלה ויורד כלפי מטה ושמאלה.
לא היה לי זמן להתעסק בזה ולכן סימנתי עם טוש עד לאן הוא מגיע ודחיתי טיפול. (וגם זה היה יום שבת, צריך לחכות ליום שני לביטוח).
יום אחרי זה הוא גדל בעוד כחצי סנטימטר, ויום אחרי זה עוד. שמתי לב שכשהאוטו חונה כמה שעות בחוץ הסדק גדל.
עד כאן החלק הגרוע.
ממה לעזאזל זה קרה? יכול להיות שהשמשה נסדקה בגלל הפרשי טמפרטורות? (שאגב, היו קיצוניים מאוד)
מכה הרי לא קיבלתי..
עכשיו לחלק של הביטוח:
התקשרתי אליהם היום, ודיווחתי על הבעיה. הבחורה שאלה מתי שמתי לב לעניין, ו-זהו.
בדקה מה המיקוד שלי, ואמרה שיתקשרו אליי מחברת התקנת השמשות. (יש לי פוליסה שמתירה לחברת הביטוח לבחור את המוסך)
5 דקות אחרי זה התקשרה הבחורה מחברת השמשות, שאלה אותי אם המספר שלדה שבידה נכון, ואם אכן יש לי שמשה ירוקה בBMW.
לאחר מכן שאלו אם יוכלו לאסוף ממני את הרכב בשעה 1030. אה, וגם שלא אדאג - הם יחזירו אותו עד השעה 1700.
אישרור הכתובת, ו-BIS MORGEN טיפוסי. (נתראה מחר)
אני חייב לציין שזוהי התביעה הראשונה שלי, ואכן אני מבסוט מחברת הביטוח שלי.
בקרוב בארץ..