Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. בקומה של הצ'ק אין של אלעל. נדמה לי שזו קומה 3. אתה הולך לכיוון הגייטים - מאחורי דלפקי הצ'ק אין ושם הוא.
  2. אם הוא היה שלך, אז אתה לא דורש כסף? תתחדש - אכן חלקים זמינים באיביי בלי סוף.
  3. servus

    חישוקי סגסוגת Knock On

    כמה הם שוקלים בסוף? בהמשך להתלבטות שלך, על איך להעביר אותם לארץ..
  4. באיזה תפקיד מדובר? איפה? רק ככה אפשר יהיה לענות.
  5. עד עכשיו לא הגבתי, אבל זה כבר דרש תגובה הולמת. זו הרוח, אלעזר! (אורן) ככה הכי טוב - לגרבץ בבית, ולא לעשות צבא בשביל לעבוד במקום זאת. לתת לאחרים לעשות את העבודה השחורה, בזמן שאתה מגרבץ. מקווה שתגיע רחוק עם גישתך. בהצלחה! (הכותב לא רציני, להיפך.)
  6. בדיוק ראיתי אתמול באיביי משהו נחמד. (ב29 יורו, אגב) מדובר בBLOWER של אוויר חם, די קומפקטי, שפשוט מתחבר ל12 וולט. זה בעצם פתרון נחמד לכל רכב לו אין הפשרת אדים - לחלון הקדמי או האחורי. פרטים, כאן: http://cgi.ebay.de/HEIZUNG-FUR-FRONTSCHEIBE-WINDSCHUTZSCHEIBE-12V-NEU-FZP_W0QQitemZ170072915625QQihZ007QQcategoryZ53932QQrdZ1QQcmdZViewItem
  7. בנוסף, ככל שנמצאים גבוה יותר מעל פני הים, הביצועים גם כן גרועים יותר. אלו חישובים שעושים לפני כל טיסה, בכל מטוס. כלומר, את התוצאה הטובה ביותר ניתן להשיג בליל חורף קר בים המלח.
  8. servus

    האם עברתי את הטסט ?

    יש לבוב ספוג רשיון? בטח רשיון משיט בכלל.
  9. servus

    פרסומת חדשה לפלאפון

    ואני בכלל הגעתי לדף בו צריך לדגדג ילד שמן..
  10. ועכשיו כסילים כמוני לא מצליחים להתקין אותה. טוב, אז הורדתי את התוכנה INTELLITYPE, ומצאתי את הדגם המתאים. בנוסף לחלון בחירת המקלדת, מופיע כעת טאב נוסף בו אני יכול להגדיר כל HOTKEY. אתחלתי את המחשב ו-יוק. כלום. ניתן להגדיר אותם, אבל הם עדיין לא עובדים. תחת "חומרה" עדיין כתוב מקלדת 101\102 סטנדרטית. עוד רעיונות?
  11. גם אני כנ"ל. ניסיתי עכשיו להוריד דרייבר של מקלדת שנראית אותו הדבר. ממש מרגיז אותי - קניתי אותה בבאג. אז למה לעזאזל לא יכולים לספק דיסק התקנה??
  12. servus

    האם עברתי את הטסט ?

    איפה NOCYBERSEX הלך? לפחות היה מעדכן אותנו. אחלה שם, דרך אגב. הוא בטח עסוק.
  13. בכל מקרה, יש הבדל בין פלאפליה, לבין שמן שהשתמשו בו פעם אחת בבית.
  14. לא מכיר מסיבות ספציפיות בסופה"ש, אבל אין בעיה של מסיבות בברלין. כל איזור הMITTE מפוצץ במועדונים. חוץ מזה תבדוק פה: http://www.berlin.de/english/entertainment/index.html בטוח שתסתדר. תיהנו!
  15. נשמע לי ילד שקצת "לוקה בראשו". אם הוא מפחד ממעליות - מה זה נותן לו לשלוח את הכלב במעלית לבד?? ואיזה הורה לא יכול להגיד לילד בן ה15 שלו לקחת את הכלב איתו? ועוד הוא כתב "זין" על השלט שכתבתם.. באמת סיפור שלא ייאמן. איפה אתה גר, במזרעה?
  16. בביקורי האחרון בארץ, קניתי מקלדת חדשה אותה חיברתי ללפ-טופ. מדובר במקלדת של מייקרוסופט, אשר בחלק העליון שלה קיימים מספר כפתורי "קיצור דרך" כגון: מחשבון, הגברה והנמכה, דף הבית וכו.. חיברתי את המקלדת והמקשים הרגילים עובדים יופי. קיצורי הדרך עם זאת, לא. ניסיתי לשנות את סוג המקלדת בלוח הבקרה, אך זו ממאנת להשתנות ממקלדת 101\102 מקשים סטנדרטית. איך ניתן להגדיר מקלדת זו, שאגב לא הגיעה עם שום דיסק או משהו בסגנון. מדובר בXP, ומקלדת Microsoft wired keyboard RT2300 תודה לעוזרים. SERVUS
  17. עם זאת, עם כמה שינויי הרגל קטנים, ולא בעיתיים, תוכל באמת לחסוך לדברים אחרים. דוגמא שלי מגרמניה: אחרי שנגמרה ההתלהבות הראשונית מהאוטובאן, אני שם היום את הקורז-קונטרול על 140-150 ובהילוך שישי נותן לאוטו לנסוע לבד. (במרחקים ארוכים) זה מונע משחקי גז-ברקס, שלא לדבר על מהירות גבוהה יותר בה התצרוכת עולה פלאים. קרוז קונטרול זה משעמם, אבל אחלה לצריכת דלק.
  18. לא עדיף מכונת כביסה? חבל על האודי..
  19. תודה על התשובה המהירה, חן. עכשיו הצלחתי למצוא תמונה שלה שהזכירה לי נשכחות. בכל התמונות שמצאתי - אין חלונות אחוריים, מה שמגביר את החשד שהם נחתכו בארץ. אני צודק? יש כזו משופצת איפשהוא? תודה
  20. servus

    האם עברתי את הטסט ?

    בואנה, זה הסיפור שלי! הייתה לי בדיוק אחת כזו - שהתחילה לבכות כשהיא לא הבינה למה האוטו לא נוסע.. אתה בטוח שלא אני זה שסיפר לך את הסיפור הזה? במעמד מכירת רכב או משהו?
  21. שלום לכולם. מדובר באוטו איתו גדלתי, נלקחתי לגן, לחברים ולחוגים. מדובר בסימקה 1100 בצבע ירוק נזלת מבציר 73 אם אינני טועה. מה שמעניין ברכב, זו העובדה שהוא היה בעל 2 דלתות, אך עם זאת סטיישן. זכורים לי חלונות הזזה מאחורה. האוטו נמכר בסביבות שנת 90 לבחור מנווה שאנן. בחיפוש מצאתי רק תמונות של דגם ה4 דלתות הסטנדרטי. הייתכן כי דגם זה נבנה\עודכן בארץ? יש מישהו בארץ שברשותו דגם כזה? מידע נוסף? תודה. SERVUS
  22. אם יש פוטנציאל לסיכון רציני, הקופה תממן לך בכל מקרה. כל רופא עור יכול לעשות זאת בעצמו או להפנות לקולגות.
  23. רן, אנחנו מדברים על נשים, ואתה חוזר לדבר על מכוניות. אפשר לחשוב שאנחנו נמצאים באיזו קהילה מוטורית. צריך ליישם את מה שאמרת, רק במובן אחר.
  24. הגזמת קצת, לדעתי. אם טיגנת בו רק פעם אחת, אתה בהחלט יכול להשתמש בו שוב תוך כמה ימים. (לא חודשים)
  25. servus

    הAustin A30 ה"חדשה" שלי.

    אוטו חמוד ובהחלט בעל פוטנציאל. (קצת מזכיר את האוטו שמיסטר בין תמיד נכנס בו - שאגב, הייתי שמח לדעת מהו. אני מדבר על האוטו-סירה הכחול). עכשיו ברצינות, בתור מי שלא יודע - אשמח לשמוע איפה מצאת אותו, מצבו, ומה בתוכנית לגביו.
×
×
  • תוכן חדש...