בביקורי האחרון בארץ, קניתי מקלדת חדשה אותה חיברתי ללפ-טופ.
מדובר במקלדת של מייקרוסופט, אשר בחלק העליון שלה קיימים מספר כפתורי "קיצור דרך" כגון: מחשבון, הגברה והנמכה, דף הבית וכו..
חיברתי את המקלדת והמקשים הרגילים עובדים יופי. קיצורי הדרך עם זאת, לא.
ניסיתי לשנות את סוג המקלדת בלוח הבקרה, אך זו ממאנת להשתנות ממקלדת 101\102 מקשים סטנדרטית.
איך ניתן להגדיר מקלדת זו, שאגב לא הגיעה עם שום דיסק או משהו בסגנון.
מדובר בXP, ומקלדת Microsoft wired keyboard RT2300
תודה לעוזרים.
SERVUS