Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. לא מתאים לעיתון הרכב המוביל בארץ. זה ממש מדכא - לוקח שנה להעלות כל עמוד, ובעיקר לחזור לראשי. ואני לא מדבר על העיצוב בכלל לא רוצה להיות הממורמר, פשוט זה הקשר היחידי שלי למגזין בתור אחד שגר בחו"ל. (ואחרי שביטלתי את המנוי לחו"ל בשל שיקולים כספיים)
  2. למרות שהוא לא ממש חזק, בהשוואה לקומפרסור וכו.
  3. servus

    Parallel steer, למה הכוונה?

    בחלק מדגמי הונדה של שנות ה90 היה קיים היגוי לציר האחורי. במהירות נמוכה, היו מסתובבים הגלגלים האחוריים בניגוד לכיוון של אלו הקדמיים, לטובת עזרה בחנייה. (קצת דומה למלגזות בעצם) במהירות גבוהות היו מסתובבים לאותו כיוון כמו הקדמיים, ובכך נוצר אפקט בכביש מהיר שהאוטו נוסע "הצידה", אשר תרם ליציבות. אני מניח שפה בא לביטוי המונח PARALLEL.
  4. אין מצב, בגלל אגן השמן שינזל. זו בעצם הבעיה עם מנועי מכסחת דשא - ההעברה של הציר האנכי לגלגל האופניים. דבר נוסף חשוב - קלאץ' אשר בכלל לא קיים במנוע הזה. בכל מקרה, בהצלחה. אשמח לשמוע אם יש לך פתרון לבעיות הנ"ל.
  5. שלא נתחיל לבכות, מרוב שאתה מסכן. נחמד הרעיון! יש תקציר?
  6. מוכר - עמד בטח בצד ימין, קצת לפני יקנעם, נכון?
  7. כאן השגריר מגרמניה. אין שום סיבה להילחץ. 99% מהגרמנים עובדים בשיטת הUEBERWEISUNG שזה אומר העברה בנקאית. ככה מבצעים פה עסקים ביום יום. רק ל20% מהגרמנים יש בכלל כרטיסי אשראי, והעברות בנקאיות מתבצעות בחינם, ובאופן פשוט. הגרמנים מעדיפים שליטה בחובות שלהם מאשר אמריקאים או ישראלים. דוגמא: חשבונות לרופאים מקבלים בדואר ומעבירים כסף לאחר מכן בהעברה בנקאית - אמון זה דבר חשוב. כל ה30 ומשהו רכישות שלי ביצעתי בדרך הזו, ופעם מכרתי משחק מחשב, ופעם אחרת משדר לשלט של טיסן. זה אומר שאני דפוק? אם תפתח כמה פריטים אקראיים באיביי הגרמני, תראה שרובם לא מספקים בכלל את אופציית פייפאל. איביי גרמניה פועלת באופן מאוד נוקשה לגבי עברייני העברות בנקאיות, ויודעים את זה. הבעיה היא בעמלות מהארץ, זה באמת סיפור יקר. אבל בין זה לבים השתלטות חייזרים על חשבון המוכר, יש הבדל גדול. אשמח לעזור, אם אוכל. SERVUS
  8. טרקטורוני קיבוץ מרום גולן - אופציה נוספת. מצטרף להמלצה על היהודיה, באמת מגניב אבל לא הייתי עושה את זה בקור.
  9. servus

    רשיון טיס אזרחי

    אני מחזיק ברשיון כזה, אבל עשיתי אותו בגרמניה. הסכום שאתה אומר נשמע טיפה מוגזם. זה אמור להיות בסביבות ה50K בארץ. אכן, אופציה אדירה למי שיש זמן זה לעשות את הרשיון בארצות הברית. גם יותר זול, וגם יש יותר לאן לטוס. מבחינת שעות טיסה מינימליות, אני לא יודע בארץ אבל כבעל רשיון אירופאי אני צריך לעשות 12 שעות בשנה - שזה לא נורא. עוד שאלות?
  10. הקורולה נראית כמו הדגם האמריקאי, ולא האוריס שמתחילה להיות משווקת באירופה, ותגיע גם אלינו.
  11. או לתפעל.
  12. מי העורך החבר בפורום? (רק בהסכמתו כמובן)
  13. OMG! יש גם בן כהן 1, 2, 3, 4? אז איפה הם? (פחחחחחח....) מזכיר לי את הבלוגריות מארץ נהדרת. ולפותח השרשור - נראה לי שכבר קיבלת תשובות ראויות, עזוב אותך משאר השטויות.
  14. מקפיץ. רלוונטי מתמיד. מישהו?
  15. servus

    החומוסייה שלי!

    ייתכן, אבל המקור (והאבא) נמצאים בכפר יסיף. אני בשישי שם. איזה כיך להיות בארץ... ומחר אצל סעיד בעכו. בקיצור, אבו אדהם מלך. פיתות ישר מהמאפייה ליד, עדיין נפוחות מהאפייה. טוב די - הריר מתחיל להתפתח.
  16. קודם כל תודה. רשמתי לי טרקטורוני המדבר. איפה אני מוצא אותם? צריך להזמין מראש? שעות פתיחה?
  17. מגיע עם חבר גוי לארץ, לטיול של כמה ימים. מישהו מכיר מקום טוב, בו אפשר להראות קצת חויית רכיבה על טרקטורון באילת. שעה-שעתיים מספיק בהחלט. תודה.
  18. אומרים שרק גבר אמיתי יכול ללבוש וורוד בלי להיראות מגוחך. לא נראה לי שהכוונה הייתה לוורוד מלוכלך. (יצא חרוז!)
  19. בריכת "מכבי" בקירבת מרכז הכרמל. (אם היא עדיין קיימת)
  20. פגשתי את כל הקבוצה בטיסה חזרה לארץ, בשדה התעופה במינכן. אכן, טיול מוצלח ומאורגן היטב עבר עליהם.
  21. אני לא אתפלא בכלל. לא קרה לי תודה לאל.
  22. המתקינים בארץ משתמשים בוו אוניברסלי (לרוב) ומחברים אותו לקצה השלדה האחורי. ככה עשו לי בגולף, ואם הייתי יודע מזה, הייתי אולי הולך מראש לצ'מפיון. (שרצו אלפייה יותר על וו מקורי) אי לכך, לא ממש מעניין אותם מה רשום בספר רכב.
  23. ת'פאדלו: http://www.mp3frog.ru/song1.php?id=53145#
  24. אהבתי את השם: DAS KEYBOARD יעני "ה" - מקלדת
  25. לא יודע אם כדאי להשפריץ איתו בתוך הבית. אני ממליץ - פשוט לסגור הדלת. לא רק נגד יונים, אלא גם כנגד אורחים לא קרואים נוספים.
×
×
  • תוכן חדש...