מנסיון עם חיילים סוררים, אני יכול רק לומר לך שלעבור בין זרועות הצבא, כמעט בלתי אפשרי בלי קומבינות.
כנראה שתצטרך להישאר בחיל האוויר, אם כי לא חסרים בו תפקידים טובים. תנסה לדבר עם המפקדים שלך, תתפלא - לפעמים הם מוכנים לעזור אם רואים שאתה רציני. כמובן שאם תבוא בגישה של אני רוצה להיות בבית כי אני מפונק, זה לא יעזור.