Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. אני כבר לא זוכר את כל שאר הפטורים שהוצאת, הם היו תופסים את כל הזיכרון בשרת אם הייתי רושם אותם. לא נורא, בסוף יצא ממך אפילו מוהל פורום...
  2. שתהיה לי בריא. מזכיר לי בחור כלשהו מהטירונות, שהשיג פטור מקור, והיה צריך להיות באוהל מ-5 בערב ועד 8 בבוקר. אה, ואיזה רופא נותן פטור מאקונומי? סתם רופא משפחה?
  3. נראה לי שאתה צריך להחליף סוכן נסיעות. אלא אם כן, משכירים לך מטוס פרטי או שאתה טס בסינגפור אירליינס במחלקת "הכל כלול, והדיילת תעשה מה שאתה רוצה"
  4. רק בנתב"ג אפשר להוציא במקום. עולה אבל מלא כסף. (בסביבות ה1000 שקל אם אינני טועה) אבל לאחד שנוסע בA3 בטח אין בעיה עם זה
  5. הכי טוב פה : http://maps.google.com/maps?q=messe%20frankfurt&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wl
  6. לא מופיע במפה הזו - יותר לכיוון דרום מערב. אל דאגה - עם רכבת אתה שם תוך 15 דקות מהשדה.
  7. אני בעד! וכן, בטוח יש סוכנות של אקזוטיות. לא יודע איפה בפרנקפורט, אבל במינכן יש אחת בשם AUTO KOENIG. הם מחזיקי בכמה אולמות: למבורגיני, פרארי, בנטלי, ומזראטי. נמצא בBRIENNERPLATZ
  8. אני מכיר את הטסט בכרמיאל. (זה שמורשה משרד התחבורה) תחפש טסט, ותמצא. לא זכור לי איך קוראים לו, אבל מדובר בבוחן הגון.
  9. אם גם ככה אתה טס ממינכן, אין סיבה שלא לבקר. שווה להזמין סיור במפעל BMW - הטוב ביותר שעשיתי כאן. הוא בחינם, וסביב השעתיים וחצי: משלב הלחיצה, ועד ההנעה הראשונה. (סדרה 3 מיוצרת כאן בעיר) הזמנות: כאן - http://www.bmw-werk-muenchen.de/lowband/com/en/index.html אם יש לך כבר תאריכים, תזמין כבר באפריל- זמני ההמתנה מטורפים - גם אני הזמנתי חצי שנה לפני.
  10. זה הומצא עוד בשנות ה-60, על מנת להסתנן ממזרח למערב גרמניה. ממליץ לכל המבקרים בברלין, לבקר במוזיאון בצ'ק פוינט צ'רלי. שם יש באוטו אחד אדם-כיסא, וגם אחד בתוך המנוע.
  11. 1100 אחוז. הייתי בשניהם בשנה האחרונה.
  12. בלם היד נועל את האחוריים. פארקינג נועל את תיבת ההילוכים. כלומר: אם יש לך הנעה קדמית - את הקדמיים, אם אחורית: האחוריים.
  13. http://www.mercedes-benz.de/content/media_library/hq/hq_mpc_reference_site/passenger_cars/passenger_cars_world/heritage/THE_NEW_MUSEUM/museum_info_pdf_for_visitors_and_groups_en_02_07_pdf.object-Single-MEDIA.tmp/Info_Gruppe_upd_GB_050207.pdf מידע על מוזיאון מרצדס באנגלית. http://www.bmw-welt.com/index.html מידע על עולם BMW החדש. לא שווה להגיע עד שייפתח ב2008. עד אז רק תצוגה קטנה במקום המוזיאון הגדול הרגיל. http://www.porsche.com/germany/aboutporsche/porschemuseum/oldmuseum/contact/ מוזיאון פורש - מידע. גם כאן יש מוזיאון קטן עד שייפתח חדש ב2008. לסיכום - רק מוזיאון מרצדס שווה כרגע ביקור. בנוסף, אתר נובורגרינג המפורסם: http://www.nuerburgring.de/index.html?L=1
  14. כתבה נחמדה שהתפרסמה היום בוואלה! http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1078462 עצוב שמזניחים אותן ככה בשפרעם מתחת לשמש. אגב, מותר לשפץ רכב אספנות למצב משטרה \ אמבולנס וכו? או שאין שום סיכוי לשים צ'קלקה על הגג (גם אם היא לא עובדת), וצביעה משטרתית? בשבוע הבא: ברנדה וקורטינה. תיהנו!
  15. גם אני ביקרתי בה. פעמיים, 2005 ו-1993. זה מאוד פשוט - תקנה כרטיס לפרנקפורט, ומהשדה ממש לא בעיה להגיע לתערוכה. אכן, בגלל ראש השנה, צפה למחירי כרטיסים מעל 400 דולר. בקשר לשינה - זה גם אפשרי, אם כי בחורים מרוחקים ממרכז העיר.
  16. כמו שרועי אמר, היא נראית הרבה הרבה יותר טוב מהקודמת. אכן בפנים היא לא מרגשת, אך לדעתי עדיין עדיפה גם בתחום הזה. הבגאז' די ענק, ממש פלא למכונית סופר מיני. אם לקנות - אז לקחת את אחת הגרסאות המאובזרות, הגרסה הפשוטה עם ההגה מפלסטיק - עבר זמנה.
  17. אכן, סוג של אב טיפוס לפריוס שתהיה.
  18. מנסיון עם חיילים סוררים, אני יכול רק לומר לך שלעבור בין זרועות הצבא, כמעט בלתי אפשרי בלי קומבינות. כנראה שתצטרך להישאר בחיל האוויר, אם כי לא חסרים בו תפקידים טובים. תנסה לדבר עם המפקדים שלך, תתפלא - לפעמים הם מוכנים לעזור אם רואים שאתה רציני. כמובן שאם תבוא בגישה של אני רוצה להיות בבית כי אני מפונק, זה לא יעזור.
  19. אפשר לצבוע דלת שלמה, מה שעולה כמה מאות שקלים, ולא תמיד שווה את זה.
  20. הב.מ.וו מאובזרת כהלכה בהחלט, כל מה שאפשר לחשוב. אני רוצה אבל בכל זאת לקנות רכב חדש, על מנת שעוד 3-4 שנים אוכל להביא אותו לארץ כתושב חוזר. ב.מ.וו היא לא אופציה, בגלל טירוף הביטוחים והגניבות בארץ, והיא משנת 2004 - מה שיהיה ישן מדי לכשאחליט לחזור. תמונות של התערוכה אין לי, ברוב חוכמתי שכחתי את המצלמה בבית. את שתי המכוניות ניתן לראות באתרי היבואן: www.skoda.de www.renault.de
  21. מישהו יודע להסביר, מה פשר הגליל שמחובר במכונית השנייה בצידה הימני? (ואשר אני לא רואה בצד שמאל?)
  22. servus

    איפה שמר???

    במחשבה נוספת, האם יש לזה קשר ליועץ האיראני החטוף? האם שמר הוא בכלל עלי ריזאי עסכרי, שהתחבר למוסד דרך דפי CF? או שבכלל מדובר בסוכן מוסד (או MI6 או CIA) בכלל שנמצא לרגל עבודתו באיסטנבול בימים טרופים אלה?
  23. הקפצתי לכבודך את הת'רד באוף-טופיק, למקרה שפספסת אותו. היו פשוט כל מני ספקולציות.
  24. servus

    איפה שמר???

    נמצאה האבידה, באיסטנבול! http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=149678
×
×
  • תוכן חדש...