שלום חברים,
כמו שאתם יודעים ביקרתי בתערוכת ג'נבה אתמול.
הפעם מטרתי הייתה לא לראות פורשים למבורגיני ובנטלי למיניהם, אלא לבדוק אופציות שפויות יותר שבאמת רלוונטיות אליי.
אני לא כותב בייעוץ רכב, כי הכל עדיין בקטע של הרהורים פילוסופיים.
מה שיפה בתערוכה כזו, שאתה יכול לשבת ברכב אחד, ואז לעבור לאחר וממש לחוש את ההבדל ביניהם.
אני בודק אפשרות של קניית סופר-מיני קטנה וחסכונית (רק דיזל), לשימושי כאן בגרמניה.
אז ישבתי בקורסה החדשה, בפולו בלומושיין, בפאביה, בטווינגו, ואפילו בדאצ'יה לוגאן.
לסיכום:
לאחר שהבלו מושיין שיעממה אותי, והקורסה ממש התגלתה כצפופה - במיוחד מאחורה אפילו יותר יותר מהטווינגו(!)
(אני נוהג לכוון את כסא הנהג לגובהי הלא מטורף (183), ולאחר מכן להשתחל מאחוריו) עברתי הלאה.
הסקודה פאביה ממש השתפרה באיכותה, רק פקדי המזגן נראים קצת "זולים", עם זאת היא מציעה תמורה נהדרת למחיר, ובעיקר מרחב ליושבים קדימה ואחורה.
הטווינגו, שבכלל לא עמדה אי פעם על הפרק, בגלל חוסר פרגון שלי לצרפתיות, ממש הלהיבה אותי. באמת - נכנסתי לתוכה בטעות והתאהבתי: מאיכות החומרים, מהגאדג'טים כמו הבלוטות' המובנה, ובעיקר מהמרחב אשר היא מציעה באופן בלתי פרופורציונאלי לגודלה החיצוני. הכסאות האחוריים שנעים על מסילה פשוט גאוניים, ועם הגג המרובע, יש תמיד מרחב ראש מספיק מאחורה.
עוד אופציה מעניינת הייתה המאזדה 2, שלא ניתן היה להיכנס לתוכה.
שלושת המכוניות יתחילו להימכר בסתיו הקרוב, במחירים שבין 10-15K יורו.
אז ייתאפשרו גם נסיעות מבחן, בינתיים אני מהרהר איתכם.
מה אתם אומרים חברים, להפסיק עם הפטיש שלי למכוניות גרמניות, ולעבור לצ'כי\יפאני\צרפתי?
גילוי נאות - אני נוהג עכשיו בב.מ.וו 320D, לאחר נסיון עם סיאט, פולקסווגן, אודי ומרצדס.