Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. הוא חי!
  2. שלום חברים, כמו שאתם יודעים ביקרתי בתערוכת ג'נבה אתמול. הפעם מטרתי הייתה לא לראות פורשים למבורגיני ובנטלי למיניהם, אלא לבדוק אופציות שפויות יותר שבאמת רלוונטיות אליי. אני לא כותב בייעוץ רכב, כי הכל עדיין בקטע של הרהורים פילוסופיים. מה שיפה בתערוכה כזו, שאתה יכול לשבת ברכב אחד, ואז לעבור לאחר וממש לחוש את ההבדל ביניהם. אני בודק אפשרות של קניית סופר-מיני קטנה וחסכונית (רק דיזל), לשימושי כאן בגרמניה. אז ישבתי בקורסה החדשה, בפולו בלומושיין, בפאביה, בטווינגו, ואפילו בדאצ'יה לוגאן. לסיכום: לאחר שהבלו מושיין שיעממה אותי, והקורסה ממש התגלתה כצפופה - במיוחד מאחורה אפילו יותר יותר מהטווינגו(!) (אני נוהג לכוון את כסא הנהג לגובהי הלא מטורף (183), ולאחר מכן להשתחל מאחוריו) עברתי הלאה. הסקודה פאביה ממש השתפרה באיכותה, רק פקדי המזגן נראים קצת "זולים", עם זאת היא מציעה תמורה נהדרת למחיר, ובעיקר מרחב ליושבים קדימה ואחורה. הטווינגו, שבכלל לא עמדה אי פעם על הפרק, בגלל חוסר פרגון שלי לצרפתיות, ממש הלהיבה אותי. באמת - נכנסתי לתוכה בטעות והתאהבתי: מאיכות החומרים, מהגאדג'טים כמו הבלוטות' המובנה, ובעיקר מהמרחב אשר היא מציעה באופן בלתי פרופורציונאלי לגודלה החיצוני. הכסאות האחוריים שנעים על מסילה פשוט גאוניים, ועם הגג המרובע, יש תמיד מרחב ראש מספיק מאחורה. עוד אופציה מעניינת הייתה המאזדה 2, שלא ניתן היה להיכנס לתוכה. שלושת המכוניות יתחילו להימכר בסתיו הקרוב, במחירים שבין 10-15K יורו. אז ייתאפשרו גם נסיעות מבחן, בינתיים אני מהרהר איתכם. מה אתם אומרים חברים, להפסיק עם הפטיש שלי למכוניות גרמניות, ולעבור לצ'כי\יפאני\צרפתי? גילוי נאות - אני נוהג עכשיו בב.מ.וו 320D, לאחר נסיון עם סיאט, פולקסווגן, אודי ומרצדס.
  3. השאלה היא איך הם הגיעו בסוף לידי המשטרה? הרי רובם מפוזרים בחדריהם של פושטקים ברחבי הארץ, ואני בספק אם עשו שם פשיטה.
  4. servus

    תצוגת רכב בשוויץ

    שלך בעבור 24000 זלוטי. http://www.fiat.com.pl/index.php?pid=25&id_model=2
  5. יש גם חברה גרמנית בשם PROXXON שכליה נחשבים טובים במיוחד. www.proxxon.de
  6. כתבת ווידאו ממש חמודה על אוטובוס שהפך לבית: http://home.walla.co.il/?w=/4416/1043276 די בטוח שעוד לא היה כאן. תיהנו!
  7. שכחתם את לובי תעשייני הרכב, המעסיקים מאות אלפים. זה לובי מאוד משמעותי. אגב, מדובר ב"הצעה" בלבד של האיחוד האירופי, אשר עדיין לא מחייבת.
  8. אם אבא עובד בלופטהנזה, היית מגיע כבר מחר בבוקר לג'נבה, דרך פרנקפורט.
  9. אני רואה שאני אצטרך לפרסם שרשור כזה גם לפני פרנקפורט! אולי לשם מישהו מהפורום יגיע.
  10. ונאמר אמן!
  11. הרי זה ידוע, כי סנפירי הברווז שריריים במיוחד.
  12. מה הבעיה, נהיה גם בפרנקפורט.
  13. אוקיי חברים, פעם שלישית (ואחרונה) גלידה. אני אהיה שם ביום רביעי הקרוב (14.3) - מהבוקר ועד הערב. לא אשגע אתכם יותר.
  14. אצלנו בתרשיחא יש אחת עם כיתוב V12. ניצחנו!
  15. כנ"ל - MIELE כבר יותר מ-13 שנה, בלי בעיות בכלל. (מכונה ומייבש) באמת שאין עליהם, וככה הם גם עולים.
  16. איך זה עובד, תזכירו לי? היה איזה קטע עם לסובב משהו, לא? ולזה אני קורא - בדיחה יפנית.
  17. ולכן קמה לה תעשייה שלמה במאה השמונה עשרה, בה הוחלפו באפריקה סריגים צבעוניים ודברי זכוכית מאירופה תמורת אנשים. = התחלת העבדות.
  18. חבל שלא יהיה אפשר להזמין אותה (ואחרות) בצבע מאט מהסוכנות. הוא עושה לה ממש טוב. טוב, בעצם אפשר ליצור קשר עם מחלקת Individual בב.מ.וו, והם יעשו כל מה שעולה בראש, תמורת הסכום הנכון.
  19. במילה אחת: לא ולא. טעות של משרד הרישוי. (לא דבר חדש)
  20. מדהים! באמת, לא ראיתי צבע שיושב כל כך יפה על הBUS. השילוב עם הלבן גם כן מעולה. יישר כוחך.
  21. פעם אחרונה שבדקתי, דובר על 1250 דולר בערך מאמסטרדם. (לשם מגיעים מטוסי המטען של אלעל על בסיס יומיומי.)
  22. ממחר (8 לחודש) ועד ל18.
  23. נראה כמו פגיעת וו-גרירה. גם אני חושב שהתיקון לא יהיה נורא מדי. משתתף בצערך.
  24. נכון, בגרמניה מכוניות עם "תחת" לא מקובלות כל כך בשוק. סטיישנים לעומת זאת, מאוד מקובלים. (ע"ע גולף סטיישן החדשה שמוצגת כעת בג'נבה) הג'טה מיועדת לשוק האמריקאי בכלל, ומכאן גם מקום ייצורה. ולאחריות: עדיף שנתיים מעניינות, מאשר 3 במשפחתומטית סטנדרטית. (שיש לכל ם ישראל)
  25. ועד היום קוראים בגרמניה למנוע בערה פנימית Ottomotor ע"ש אותו OTTO.
×
×
  • תוכן חדש...