servus
-
הודעות
226 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי servus
-
אז אני אפילו לא אנסה
-
החיים שלי מתחלקים לשני חלקים: לפני ואחרי שקניתי את האייפון. האינטואיטיביות, הקלות, הגרפיקה, כולם מושכים אותי לקנות מק ביתי גם כן. עם זאת, מלבד כמה דקות משחק במקים של אחרים, אני עדיין לא ממש מנוסה בעניין. המחשב בו אני משתמש כבר 5 שנים כבר איטי ומגושם, והגיע הזמן למחשב חדש. אני משתמש אינטרנט כבד (יויטיוב, אתרים כבדים), ומלבד זאת בעיקר משתמש ביישומי אופיס השונים ומעביר תמונות מהמצלמה. אינני מתכנת, משחק משחקים כבדים או מוריד מוזיקה ושאר ירקות למחשב. מאחר וברשותי מסך מצויין, מקלדת ועכבר, חשבתי לקנות את הMAC MINI CORE DUO 2GHZ ולהוסיף 100$ לטובת 2 ג'יגה זיכרון.(הקנייה תתבצע בארה"ב) דוגמא: http://www.macworld.com/article/59770/2007/08/macminicore2cuo.html יש למישהו עיצות \ הערות \ הארות בנוגע למעבר למק בכלל, ולמק מיני בפרט? המון תודה.
-
אם כבר בעברית עסקינן - PAULANER כותבים פאולאנר. ובקשר לאופנועים: פה בגרמניה אחוז ההרוגים ופצועים על אופנוע גדול יותר מאשר ברכב פרטי, א ב ל נמוך הרבה יותר מזה בארץ. למה? כי יש תרבות נהיגה, וכי נותנים כבוד לדו גלגליים. גילוי נאות: הכותב נוהג, טס ורוכב באירופה, בארץ הוא רק נוהג וגם זה מפחיד לאללה.
-
Deutschland
-
ויש גם את הרכב הזה, שנועד לעידוד שיפורים חוקיים בכבישי גרמניה. שימו לב ללוחית רישוי TUNE IT SAFE
-
האמת היא שניידות סוסיתא זה לא רעיון רע, אם משווים לגרמניה. כאן לכל "מדינה" בתוך גרמניה יש את הגאווה שלה. דוגמא: משטרת מינכן, בוואריה משתמשת כמעט באופן בלעדי בBMW כספקית הרכב שלה. רוב הניידות היום כאן הן מדגם 320D טורינג. לעומת זאת, משטרת שטוטגרט מעדיפה את דגמי מרצדס השונים C220CDI לדוגמא. גם סטיישן כמובן. בקיצור, גאווה וסביר להניח שגם הנחה יפה מהיצרניות גורמת למשטרה לרכוש רכב מתוצרת מקומית.
-
חובות?? מעניין מאוד. אני אדבר עם משפחת ביטון מהעיר שלך. רוצה לפרט?
-
זה אני, או שזו אחת השאלות ההזויות? תשמע, לך תשרת את המדינה שלך בכבוד. יותר מזה אין לי מה להגיד.
-
הלו, יש גם גרמניה (אני) ולא מעט בארה"ב. לך על זה - כמו שאמר השגריר בHK היתרונות גוברים על החסרונות.
-
שלום חברים, אתמול בלילה אמא שלי נרדמה על ההגה קצת לפני הכניסה ליישוב, והתהפכה עם האוטו. תודה לאל ולפרדיננד פורש היא יצאה מזה רק עם ציפורן אחת שבורה. ככה זה נראה: http://picasaweb.google.com/guykatzguy/jyKbrF היום השמאי החליט שהאוטו טוטאל-לוס ובזאת אנחנו פונים לחפש משהו חדש. בגלל שאנחנו באמת חבים את חייה של אימי לקונצרן, ובגלל שלא עזבנו את פולקסוואגן הקונצרן ב10 השנים האחרונות, התכנון המקורי היה לחזור לגולף. שאלה 1: מדובר על גולף TDI או ה1.4 המוגדשת החדשה בגלל מחירי הדיזל המטורפים - מה אומרים? האוטו נוסע יותר מ40 אלף בשנה. אני חשבתי גם על סקודה אוקטביה החדשה ממנה התרשמתי פה בגרמניה עמוקות, אך משום מה באתר (הדי מעאפן) של סקודה מופיעה רק התמונה של הישנה. שאלה 2+3+4: מתי מגיעה החדשה לארץ? מה אתם אומרים אם משווים אותה בגרסת הדיזל לגולף? מחירים יש? תודה אנשים.
-
מזל טוב!!! מי ייתן ותראה הרבה תערוכות עם הרבה מכוניות צהובות. נפגשים בג'נבה?
-
אני מבסוט מהעובדה שנשות הפורום הן הראשונות לתת פתרון. סבון נוזלי +1
-
אני ריתקתי חיייל וחיילת ל14 יום כל אחד על נשיקה. הריתוק נעשה לחוד - כל אחד בתורו, כדי שלא יעשו ילדים בשבת. אחח, אחד המשפטים המצחיקים שערכתי. הבחור (בדמעות) אמר: המפקד, אני נשבע שאני לא אגע יותר בבחורה כל השירות... יש לציין כי הייתי מפקד קורס בבה"ד.
-
מה זה חנג'ות? וליוסי - בחייך, באמת יש לך עודף סיפורי ערסים. מה לעשות - יש הרבה כאלה בארץ. תקנה בית במצפה בגליל, תקיף אותו בחומה ויהיה בסדר.
-
האירוניה בדגל, היא שאין בכלל אפשרויות לצאת מהארץ עם הרכב. מעבורות כבר אין בכלל, בעצם ירדן ומצרים הן האופציה היחידה.
-
דווקא עם מדים אני זוכר אותך. כמובן בשילוב מנצח עם נעלי הספורט השחורות שנעלת. בקיצור, אני מגלה שרוב אנשי הפורום ממש מלכים בפטורים, מזל שיש כמה קרביים לרפואה.
-
לדעתי הוא מתנדנד רק לג'ובניקים מחוץ לכיס.
-
קודם כל DISCOVER, בלי ךהכיר אותך אני חייב לומר שאין מצב שאתה לוקח את NITCH בפטורים. לבן אדם היה (בין היתר) פטור מקור - אם אני לא טועה בין 5 בערב ל8 בבוקר המניאק היה יושב בעולם, בעודנו מטורטרים כמו חמורים. שלא לדבר על האטימה המשולשת, ושאר ירקות. הזכרתם מוכתר - הרי הוא הרס"ר עם החתול על הפנים. למה חתול? כי הזקן שלו החליף צבעים מג'ינג'י - ללבן ולשחור, קצת כמו חתול רחוב. הסיפור הכי טוב על מוכתאר: יום אחד חבריי לקורס מבצעים תורנות גירוף עלים בבסיס. אחד מהם גורף עלים על גג של מבנה מסוים, ומוכתאר עובר בין העמדות ובודק הספק עבודה. מוכתאר: חייל! מי איתך על הגג? יוסי: זה אני ותו לא, הרס"ר. מוכתאר: אז תגיד לתו-לא שיזיז את התחת שלו וירד למטה, אני צריך אותו במקום אחר. כל מילה נוספת מיותרת.
-
אני מתכנן טיול. ארוך. עם האוטו. חשבתי שיהיה נחמד לעשות סיור יפה באירופה, ולעלות על מעבורת באחת ממדינות הים התיכון על מנת לשוט לארץ. כבר ראיתי עצמי משייט עם הבווארית על גבי האיילון במהירות 3 קמ"ש, ונעקף על ידי סמיטריילרים עם טנקים בכביש הצפון. אבל אז נקטע החלום. כמו שנכתב פה בעבר, אין שום שירות מעבורת לישראל או ממנה. האופציה היחידה היא להגיע בנסיעה ממצרים / ירדן. לצערי זה לא ממש בדרך אם נוסעים מאירופה. בנוסף, כל רכב זר שנכנס לארץ עם אזרח ישראלי, מחוייב בהשארת צ'ק פיקדון בגובה המכס שיהיה עליו לשלם במידה והרכב יישאר בארץ. כמה מסובך, כמה בירוקרטיה. בעצם המכוניות בארץ נעולות בשטח קטנטן, ותיירים אירפאיים (שמטיילים המון עם אוטו / קרוואן) לא יכולים להגיע לפה. חשבתי לעצמי מה היה קורה אם בכל יציאה מגרמניה לאוסטריה, הייתי חייב לנסוע דרך רוסיה, ועוד להשאיר 20K יורו פיקדון בידי המכס. אין בזה שום הגיון - בטוח שלא בשנת 2007. מה אתם אומרים? רעיונות?
-
משחק: 5 עובדות שלא ידעתם עלי (כולל עשרות תגובות של פרנקוס + הקפצה)
servus פרסם הודעה בנושא של neon turtle בתוך אוף-טופיק
1. אני חולה על כל דבר עם מנוע ולכן יש לי רשיון לכל מה שאפשר ליהנות ממנו בים, באוויר וביבשה: להטיס מטוס, להשיט סירה מהירה ואופנוע ים, וכמובן לנהוג על אוטו ואופנוע כבד. 2. אני מנגן על TUBA בתזמורות שונות כבר שנים. 3. אני מטיס טיסנים מאז שאני זוכר את עצמי. 4. גם אני לא סובל כדורגל או כדורסל - לא מבין מה הקטע בכלל. 5. מאז שאני עובד בחברת תעופה, התמכרתי למזוודות RIMOWA. -
אח, סיאט איביזה צהובה... האוטו הראשון שלי היה אחד כזה, צהוב ומגניב - 1.8 טורבו. אתם קולטים שקניתי אותה בשנת 2000 היא עלתה שקל אחד פחות מ100K? עם צ'יפ ועוד כמה שיפורים קטנים הגיעה ל180 כ"ס מכובדים מאוד. למרות שבדיעבד זה היה יותר מדי לשלדה ולצמיגים - בטח האוטו כבר מזמן עף מהכביש. מה אפשר להשיג היום במחיר כזה? פיאט פנדה.
-
אהלן אוראל! אני רואה ששנינו נהנינו באותה מידה לפחות. טוב שלא צילמתי - עשית בשבילי יופי את העבודה. בכל אופן, הייתי ביום ראשון האחרון בתערוכה, ולמרות שהיה עמוס נהניתי בה הרבה יותר מבג'נבה שנה שעברה. היא גדולה יותר, ומושקעת יותר. יצא לי אפילו לעשות 2 נסיעות מבחן (פולו בלומושיין וסמארט דיזל), לעשות את מסלול השטח בלנד-קרוזר, וגם להשתתף בתחרות החנייה על הסקודה רומסטר. (עליתי על המדרכה - איזו בושה) בקיצור - תענוג!
-
תיקון קטן: עיר הזאבים.
-
חבר טוב מייבא ומקים כאלו בארץ. אשמח לקבל פרטיך בפרטי והוא ישמח לחזור אלייך.
