שלום לכולם,
למי שיודע (או לא) אני גר כבר כמה שנים במינכן, גרמניה.
במסגרת שיטוטים היום, עברתי על פני מבנה ישן שדלתו הייתה פתוחה וממנו הציצו להן כמה מכוניות אספנות.
בין היתר: מרצדס 220 קופה שנת SE(?) 63 גיר 5 הילוכים אוטומט, אופנוע תלת גלגלי עם מנוע SACHS וקרמן גיהה עם גג נפתח.
מסתבר ששני חברים שכרו את המחסן על מנת לשפץ את מכוניותיהם, ולפעמים גם למכור. אוטו בא ואוטו הולך.
רוצים על המרצדס בסביבות ה-10K יורו, כאשר מצבה כדלקמן:
חיצונית מושלם כמעט, עם כמה פאקים קטנים. תא המנוע נראה לא רע בכלל, צריך להחליף רק את חומר האיטום נגד הרעש.
חלודות לא ראיתי - צריך להעלות את האוטו על ליפט.
מבפנים כסאות העור נראים סביר, אך יש להחליפם למצב מושלם. הדש בורד שופץ לחלוטין כולל עץ חדש- מדהים!
שטיחים חדשים הוזמנו.
מצב מכני מושלם (לדבריו) האוטו עם טסט אספנות - והמנוע הניע במכה ראשונה לאחר כחודש שלא נגעו בו.
אגב, גם הקרמן גייה למכירה בסביבות ה-10000 יורו והיא כבר מושלמת פחות או יותר.
מה אתם אומרים? שווה? מחירון של הרכב?