Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי servus

  1. במילה אחת: דרעק בשתי מילים: דרעק צרפתי אבל מה זה משנה, אין לך ברירה, לא?
  2. servus

    לא תפסיקו לצחוק

    ללא ספק צריך לחבר בין השניים. מעניין איך יצחקו הילדים שלהם?!
  3. +1 יש לי שני זוגות כאלה. הגרסה בצבע שחור-מאט (לא נוצץ) אהובה עליי במיוחד.
  4. אדו אלעדן ס. אם אינני טועה, נהגת להרכיב OAKLEY MINUTE בזמנו... ממליץ באמת את אוקלי בחום - במיוחד את הדגמים המקוטבים.
  5. במילה אחת: אוקלי.
  6. לשאלתך - הייתי פעמיים בפרנקפורט, ושלוש פעמים בג'נבה. שתיהן פחות או יותר מקיפות באותה המידה. בפרנקפורט הפריסה היא על שטח קצת יותר גדול.
  7. אז אם ככה, תגיע בטיסת בוקר..
  8. יש מצב שאני איתך על הלופטהנזה ב15- או ב-16. ישר לתערוכה מהשדה? אני עוד חייב לטוס בערב או למחרת חזרה למינכן.
  9. קדימה! אלתתלהבו אבל, התערוכה ארוכה ובטח כל אחד יגיע ביום אחר.
  10. זה האופנוע התלת-גלגלי. מאה אחוז 5 הילוכים - יש מחוג עם 1 2 3 4 P R D
  11. שלום לכולם, למי שיודע (או לא) אני גר כבר כמה שנים במינכן, גרמניה. במסגרת שיטוטים היום, עברתי על פני מבנה ישן שדלתו הייתה פתוחה וממנו הציצו להן כמה מכוניות אספנות. בין היתר: מרצדס 220 קופה שנת SE(?) 63 גיר 5 הילוכים אוטומט, אופנוע תלת גלגלי עם מנוע SACHS וקרמן גיהה עם גג נפתח. מסתבר ששני חברים שכרו את המחסן על מנת לשפץ את מכוניותיהם, ולפעמים גם למכור. אוטו בא ואוטו הולך. רוצים על המרצדס בסביבות ה-10K יורו, כאשר מצבה כדלקמן: חיצונית מושלם כמעט, עם כמה פאקים קטנים. תא המנוע נראה לא רע בכלל, צריך להחליף רק את חומר האיטום נגד הרעש. חלודות לא ראיתי - צריך להעלות את האוטו על ליפט. מבפנים כסאות העור נראים סביר, אך יש להחליפם למצב מושלם. הדש בורד שופץ לחלוטין כולל עץ חדש- מדהים! שטיחים חדשים הוזמנו. מצב מכני מושלם (לדבריו) האוטו עם טסט אספנות - והמנוע הניע במכה ראשונה לאחר כחודש שלא נגעו בו. אגב, גם הקרמן גייה למכירה בסביבות ה-10000 יורו והיא כבר מושלמת פחות או יותר. מה אתם אומרים? שווה? מחירון של הרכב?
  12. שזה בעצם זכרון דברים.
  13. לא, רשיון לאופנוע ים הוא בנפרד. תיאוריה לסירה מהירה תקפה רק לו. איפה אתה גר? אני למדתי בעכו. טיפ: לעשות כבר ביחד עם סירה מהירה, בגלל התיאוריה המשותפת. מתעלק על השרשור: רוצה לשדרג את רשיון הסירה שלי לעוצמה ב' (בלתי מוגבל) יש למישהו מחירים לזה בימינו?
  14. אהלן קובי, עם כל הכבוד, גם ל-ADAC יש יחסים טובים, וכוח רב מאוד מול הגורמים הרלבנטים. (15 מיליון חברים) אבל, ברגע שיש שר לאיכות סביבה בעל כוח והשפעה, זה כבר לא מעניין אף אחד. SERVUS
  15. תקפיא. אני הייתי צריך לעבור גם כן וועדה רפואית, תהליך שלקח כ-4 חודשים. (ובין היתר עולה כמה מאות שקלים) אתה צריך עכשיו לחכות להזמנה לוועדה, עד אז הייתי ממתין.
  16. והכי חשוב: וואנס זה לא להשמיד, ולא נעליים בגרמנית. למעשה זה לא אומר כלום בגרמנית. אין מילה כזו. נקודה.
  17. ומומו הוא הומוסקסואל מוצהר - די מפתיע למען האמת.
  18. אני בטוח שכן - מדובר בMOSER FANCY 1300
  19. יש משהו בדברייך. לאחר ששמתי בגולף MK4 שלי צ'יפ, הלך המגדש טורבו לאחר כמה חודשים. כמובן שהאוטו היה פראי במיוחד וכייפי, אך הנזק של 15K על התיקון לא שווה את הצ'יפ. (מזל שהייתה אחריות) מדובר אגב על גולף TDI 130 כ"ס (לפני הצ'יפ)
  20. מה זה העב"מ הזה? אז ככה, יש לי מכונה ייעודית ונטענת לזקן - פיליפס. עם זאת, אני משתמש באופן קבוע בMOSER שנועדה בכלל לראש ולא נטענת - היא חזקה יותר, ורחבה יותר, ולכן הגילוח מהיר יותר. בכלל, אני ממליץ על מכונה עם חוט מאחר והאלחוטיות הולכות KAPUTT באיזשהו שלב. קניתי אותה לפני 3 שנים בדיוטי פרי בסביבות ה40 דולר, והיא סוחבת יופי אחרי גילוח ראש וזקן שבועיים.
  21. אהלן בני, אין פתרון פחות מסוכן מזה?
  22. תמיד עדף מזומן במובן הזה, כמו שאייל אמר - ככה אתה מפסיד פעם אחת בלבד על עמלות, ולא מקבל הפתעות. כלל ברזל - עדיף לא לתדלק לעולם על כבישים מהירים, ההבדל יכול להגיע ל10 סנט לליטר! מתוך שלושת המדינות שנקבת בשמן, הכי זולה לתדלוק היא צרפת - תתכנן בהתאם.
  23. העמדה של סטיבן קינג - אחד החזקים שקראתי, וגם באורך 1200 עמודים בערך - בדיוק טוב לשביתה.
  24. בשביל קונטרבס הם צריכים סופרב סטיישן מינימום.
  25. אני חושב שהוא יסרב לנפץ קרבורטורים.
×
×
  • תוכן חדש...